filmuvakaras.wordpress.com
2016-ųjų metų ataskaita | Filmų vakaras
https://filmuvakaras.wordpress.com/2017/01/01/2016-uju-metu-ataskaita
Atsiliepimai apie matytus filmus ir serialus. Sausio 1, 2017. Praėję metai buvo dar skurdesni nei prieš tai buvę. 41. Filmas, iš kurių du – jau aptarti ne pirmą kartą. Trys. King of Devil’s Island (2010). Abu palikę labai didelį įspūdį, įtraukę ir išlaikę dėmesį iki pat pabaigos bei privertę dar ilgai galvoti apie juos po peržiūros. KITI VERTI PAMINĖJIMO FILMAI:. All Good Things (2010). A Royal Night Out (2015). 10 Things I Hate About You (1999). Stranger Things (2016-…). Vis dar gaila, kad jau pabaigiau.
filmuvakaras.wordpress.com
Stranger Things (1 sezonas) (2016-…) | Filmų vakaras
https://filmuvakaras.wordpress.com/2016/12/31/stranger-things-1-sezonas-2016
Atsiliepimai apie matytus filmus ir serialus. Stranger Things (1 sezonas) (2016-…). Stranger Things (1 sezonas) (2016-…). Gruodžio 31, 2016. 2016 – … m., JAV, 1 sezonas, 8 x 55min. Fantastinė siaubo mistinė drama, mokslinės fantastikos trileris. Estetiškai pastatytas, intriga išlaikyta, įdomūs personažai, puiki ne tik suaugusiųjų, bet ir vaikų vaidyba. Džiaugiuosi atradusi. Kol kas komentarų nėra. Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą. Savo komentarą įrašykite čia. El pašto adresas (privalomas). Pranešt...
filmuvakaras.wordpress.com
Apie | Filmų vakaras
https://filmuvakaras.wordpress.com/apie
Atsiliepimai apie matytus filmus ir serialus. Šiame tinklaraštyje pateikiami SUBJEKTYVŪS atsiliepimai, nepretenduoju į kritiko vardą ir nerašau recenzijų, viskas pateikiama mėgėjiška forma, nes ir pati esu tik mėgėja. Galite sutikti su mano nuomone, galite ir ne – visų skonis skirtingas ir dėl to nesiginčijama. Prieš parašydama didesnius spoilerius, visuomet prieš tai perspėju. Ačiū, jei paskaitote. Rugpjūčio 20, 2014 2:29 pm. Rugpjūčio 21, 2014 9:35 am. Parašiau jums į el. paštą. Ne į temą, bet nežinau ...
filmuvakaras.wordpress.com
Geriausi | Filmų vakaras
https://filmuvakaras.wordpress.com/geriausi
Atsiliepimai apie matytus filmus ir serialus. Nebūtinai tie, kuriuos įvertinau dešimtuku, bet tiesiog tie, kuriuos norėčiau pažiūrėti dar kartą ir kurie įsiminę ilgam. Filmai surašyti abėcėlės tvarka. 1 (500) Days of Summer (2009). 2 10 Things I Hate About You (1999). 3 A Nightmare on the Elm Street (1984). 4 A Royal Affair (2012). 5 Across The Universe (2007). 6 American Beauty (1999). 9 Bang Bang You’re Dead (2002). 10 Breaking the Waves (1996). 11 Brokeback Mountain (2005). 14 Celda 211 (2009). 57 Slu...
filmuvakaras.wordpress.com
Filmų sąrašas | Filmų vakaras
https://filmuvakaras.wordpress.com/filmu-sarasas
Atsiliepimai apie matytus filmus ir serialus. Filmai, kuriuos jau aptariau, abėcėlės tvarka:. A Bear Named Winnie (2004). A Beautiful Mind / Nuostabus protas (2001). About Time / Laiko tiltas (2013). Abre los Ojos / Open Your Eyes / Atmerk akis (1997). A Clockwork Orange / Prisukamas apelsinas (1971). Across The Universe / Aplink visatą (2007). Adam / Adamas (2009). Adams æbler / Adomo obuoliai (2005). A Dangerous Method / Pavojingas metodas (2011) (2). A Garfield Christmas Special (1987). A Princess for...
filmuvakaras.wordpress.com
Serialų sąrašas | Filmų vakaras
https://filmuvakaras.wordpress.com/serialu-sarasas
Atsiliepimai apie matytus filmus ir serialus. Aptarti serialai abėcėlės tvarka:. 2011-…) (1-3 sezonai). 2013-…) (nebaigtas 1 sezonas). Game of Thrones / Sostų karai. 2011-…) (1-5 sezonai). 2009-2015) (1-6 sezonai) – bendra viso serialo apžvalga. Gossip Girl / Liežuvautoja. 2007-2012) (1-2,2 sezono). 1999-2000) (1 sezonas) – bendra viso serialo apžvalga. 2013 – …) (1-2 sezonai). Harper’s Island / Harperio sala. 2009) (1 sezonas) – bendra viso serialo apžvalga. It’s Always Sunny in Philadelphia. Nėra, nes ...
pasvaistee.blogspot.com
Pašvaistė: 2011
http://pasvaistee.blogspot.com/p/2011.html
1 Moulin Rouge / Mulen Ružas 9/10. 2 Devil / Šėtonas 7/10. 3 Dread / Baimė 8/10. 4 Marmaduke / Marmadukas 6/10. 5 Furry vengeance / Žvėrelių maištas 5/10. 6 My name is Khan / Mano vardas Khan 10/10. 7 Mona Lisa smile / Monos Lizos šypsena 7/10. 8 Easy A / Langvabūdė pirmūnė 7/10. 9 The social network / Socialinis tinklalapis 7/10. 10 City of God / Dievo miestas 9/10. 11 Piranha / Piranijos 3/10. 12 The Shawshank redemtion / Pabėgimas iš Šoušenko 10/10. 13 The soloist / Solistas 7/10. 39 How to train your...
pasvaistee.blogspot.com
Pašvaistė: Noriu perskaityti
http://pasvaistee.blogspot.com/p/noriu-perskaityti.html
Migelis de Servantesas "Don Kichotas". Džeromas Deividas Selindžeris "Rugiuose prie bedugnės". Haruki Murakami "Dansu dansu dansu". Carlos Ruiz Zafon "Vėjo šešėlis". Anthony Burgess "Prisukamas apelsinas". Ken Kesey "Skrydis virš gegutės lizdo". Hermanas Hesė "Stepių vilkas". Herbjorg Wassmo "Dinos knyga". Herbjorg Wassmo "Stiklinė pieno". Fiodoras Dostojevskis "Nusikaltimas ir bausmė". Colleen McCullough "Erškėčių paukščiai". Rešadas Nuris Giuntekinas "Čiauškutė". Siųsti el. paštu. And while we were here.
pasvaistee.blogspot.com
Pašvaistė: 2012
http://pasvaistee.blogspot.com/p/2012.html
1 Puss in boots / Batuotas katinas Pūkis 6/10. 2 Hall pass / Savaitė be žmonų 7/10. 3 Shutter / Užraktas (2008) 6/10. 4 The proposal / Piršlybos 8/10. 5 Final destination 5 / Galutinis tikslas 5 5/10. 6 Limitless / Šalutinis efektas 9/10. 7 Just wright / Meistras 7/10. 8 Apollo 18 8/10. 10 Paranormal activity 3 / Paranormalūs reiškiniai 3 7/10. 11 Breakfast at Tiffany's / Pusryčiai pas Tifani 8/10. 12 Boy A 8/10. 13 Midnight in Paris / Vidurnaktis Paryžiuje 9/10. 14 Abduction / Pagrobimas 7/10. 43 Shinin...