913757. Rutas 2016
Miércoles, 21 de diciembre de 2016. Un ano mais que se acaba, outra pegada que deixar nos camiños que recorremos, novos amigos novas experiencias. un sin fin de imaxes que quedaran no recordo . novos sitios que visitamos.unhas rutas fermosas outras, non tanto. Encontros de amigos como foron: Cudillero, Ibias, Navia.Lugares como Trevinca, Baralla, Ponteceso etc.seguiremos traballando para que cada ano que pase poidamos recordalo con agarimo. Enviar por correo electrónico. Suscribirse a: Entradas (Atom).
pasomido-rutas2016.blogspot.com
913759. MB Music Blog
Domingo, 19 de octubre de 2008. Los Jonas Brothers son una banda de pop rock originaria de Wycroff, del estado de Nueva Jersey en los Estados Unidos. Originalmente, usaban el nombre de "Sons of Jonas" (Hijos de Jonas), pero decidieron que era mejor "Jonas Brothers". En su corta trayectoria, ya han recibido un award, de MTV en los TCA 2008 (Teen Choise Awards 2008), como mejor artista pop internacional. It's About Time (2006). 1 What I Go to School For. 2 Time for Me to Fly. 4 One Day at a Time. 4 That&#8...
pasomik.blogspot.com
913760. " Mewarnai Kehidupan Dengan Sakinah, Mawaddah, Warrahmah " | Selalu Berusaha Tuk Membenahi Diri dan Keluarga
Mewarnai Kehidupan Dengan Sakinah, Mawaddah, Warrahmah. 124; Comments RSS. Klik Gambar dibawah, dapatkan artikel dan UANG. 8220;Mereka memperkosaku seperti ini! Idries De Vries : Kemerdekaan Belanda Berkat Bantuan Khilafah Utsmaniyah. Kitab Aljabar, Karya Fenomenal Matematikus Agung. Dokumen Penting Hubungan Nusantara dengan Khilafah. Mereka memperkosaku seperti ini! Di Perbedaan Interface Delphi den…. Di Kelompok Pro Yahudi di Indones…. Di SOAL UJIAN INTERNET. Anonim di SOAL UJIAN INTERNET. Nadia kabur ...
pasomika.wordpress.com
913761. Home
Paseo Robles Mini Storage. Paseo Robles Mini Storage is a private, secure storage facility located in Paso Robles California. We offer sixty-two secure storage lockers ranging from 36 Square foot up to 200 square feet. lease are available from month to month to extended terms up to 60 months. discounts are available for advanced payments from 3 to 12 months. Contact us today for pricing and availability. Located at 3550 Park Street in Paso Robles, California.
pasoministorage.com
913762. Ruta das minas
Martes, 2 de junio de 2009. La gente se fue juntando poco a poco para admirar una ruta asombrosa de una naturaleza extensa y mucha historia que dejó atrás. Un paseo ameno y grato, pero también agotador por tanta calor, sin embargo placentero al recordar años pasados de gente que trabajó y murió en esas minas, ahora en estado de abando en el medio de una naturaleza viva y con mucha historia por contar. Ruta agradábel visitando minas, túneles, igrexas e fornos. Suscribirse a: Entradas (Atom).
pasomiud-rutadasminas.blogspot.com
913763. 2ª Ruta do Mariscal
2ª Ruta do Mariscal. Lunes, 9 de agosto de 2010. De min as triste Frouseira. Que por treizón foi vendida. Ca xamais se veu vencida. Por treizón tamén vendido. E por aquestes tredores. Pedro Pardo meu señor. Recordando esta copla dende as ruinas do Castelo da Frouxeira onde Pardo de Cela lle fixo frente o capitan vasco-frances Mudarra comezamos a nosa andaina de cara o Castelo de O Castro 20 camiñantes que ben poideran ser 20 soldados de Pardo de Cela facendo o ultimo recorrido co seu señor.
pasomiudo-2rutadomariscal.blogspot.com
913764. 3ª ruta do Mariscal
3ª ruta do Mariscal. Jueves, 21 de julio de 2011. Por terceiro ano consecutivo, fixemos a Ruta do Mariscal. O día. Presentouse ben, non facía sol pero tampouco chovía, un clima perfecto. Para camiñar. A xente pouco a pouco foi chegando ó Castelo, onde. Seríamos transportados á Frouxeira, onde comezaríamos a ruta. Este ano. Asistimos aproximadamente trinta persoas de diversos puntos da. Comezamos a ruta arredor das 10:00, subindo a onde estivera o castelo. Traición dos seus criados. Ver todo mi perfil.
pasomiudo-3rutamariscal.blogspot.com
913765. Apuntarse as rutas de "Paso Miúdo"
Apuntarse as rutas de "Paso Miúdo". Domingo, 24 de noviembre de 2013. PR-G 11 Ruta da Fraga aos Muiños. Enviar por correo electrónico. Suscribirse a: Entradas (Atom). Volver a Paxina Principal. El tiempo en Guntin. Ver previsión detallada para os próximos cinco días. Ver todo mi perfil.
pasomiudo-apuntarseasrutas.blogspot.com
913767. PR-G 153 Augas de Fonmiñá
PR-G 153 Augas de Fonmiñá. Lunes, 25 de enero de 2016. PR-G 153 AUGAS DE FONMIÑÁ. O pasado domingo día 17 a asociación de sendeirismo Paso Miúdo empezou o ano con unha ruta moi sinxela e cércana, PR-G 153 Augas de Fonmiñá. As oito da mañá saímos de Ferreira despois de repartir as licencias de socios(este ano hai novas altas).O tempo presaxiaba que íamos ter un bo día despois da auga caída os días anteriores, aínda que a temperatura cando chegamos a Meira era baixa. Ao redor da unha e media rematamos a ru...
pasomiudo-augasdefonmina.blogspot.com
913769. PR-G 148 Camiño da Ribeira
PR-G 148 Camiño da Ribeira. Jueves, 15 de octubre de 2015. Na parte de terra está formada por dunas mobiles, que non visitamos, pero de outras veces que estiven, sei que no medio das dunas non costa nada facer fotografias a lo David Lean, mais adiante está a inmensa praia para pasear tranquilo, sin xente, cunhas preciosas vistas de Pedra Cuca e Neaño, en Cabana de Bergantiños terra de moi boa xente. Ainda así visitamos o famoso Roncudo, onde están os persebes coma puños de Currás, coas cruces ós mortos n...
pasomiudo-caminodaribeira.blogspot.com
913771. Camiño do Miño
Jueves, 12 de junio de 2014. CRONICA DA RUTA DE HOXE (ESTILO: POEMA). RUTA DA TERRA CHA,. A VEIRA DO MIÑO UNHA SENDA. O RIO IA CORRENDO,. A UN LADO O CAMPO. QUE POR TRAMOS ANEGADO. NOS DELEITABA CO SEU OLOR A FRESCO. CAMIÑOS VERDES DE ORTIGAS,. HERBAS, FLORES E LIBELULAS. NO RIO AS CHALANAS VARADAS. E ACOMPAÑADOS POLAS RAS CO SU CROAR. SENDEREADOS POR INMA NESTE CAMIÑAR,. ANDAINA, CHARLA, E DISFRUTAR,. NUNHA RUTA PARA ENTRENAR. OS ORGANOS DA LOCOMOCION E O CARDIOVASCULAR. Enviar por correo electrónico.
pasomiudo-caminodomino.blogspot.com
913773. Camiño Real O Valadouro - Viveiro
Camiño Real O Valadouro - Viveiro. Lunes, 26 de enero de 2015. O final da Marcha sobre Washington polo Traballo e a Liberdade, que tivo lugar en agosto de 1963, Martin Luther King comezaba o seu discurso dicindo: Hoy he tenido un sueño ……. Eu tamén tiven un sono no mes de agosto de 2004 despois de facer o Camiño de Santiago dende Mondoñedo, buscaría unha alternativa para saír dende a casa andando sen ter que ir pola carretera. Era de noite cando saímos pero o chegar a Ribadela xa amencera, subimos a bo r...
pasomiudo-caminorealovaladouroviveiro.blogspot.com
913775. Camiño de Santiago
Sábado, 2 de octubre de 2010. Pois resultou unha boa experiencia, fomos un grupo de xente estupenda e alegre, sin malos rollos e bo ambiente. Eu persoalmente, na segunda etapa dixen que non volvería a facer o camiño de Santiago pero como tí mesmo nos comentaches, "xa veredes como engancha" e podo decir que tes toda a razón. Eu espero facelo o ano que ven, pero un camiño continuo de varios días. Un saúdo a todo o equipo que disfrutamos desta ruta. O meu saúdo mais agarimoso para todos. Ver todo mi perfil.
pasomiudo-camiodesantiago.blogspot.com
913776. Ruta da Costa da Morte
Ruta da Costa da Morte. Sábado, 31 de julio de 2010. Suso Rubio chamábame con algo de coña a locomotora de Forxán e a verdade é que me gusta andar polos paseos de Peizás e Llás pero a Ruta de Fisterra eran palabras maiores, 32 km! Un dos momentos máis divertidos e relaxantes foi cruzar un río fresquiño, pisando con coidado e entre pedras, a verdade é que foi un refresco para os peíños cansos. Enviar por correo electrónico. Suscribirse a: Entradas (Atom). Volver a paxina principal. El tiempo en O Valadouro.
pasomiudo-costadamorte.blogspot.com
913777. Día do Socio
Martes, 23 de febrero de 2010. O dia 21 de febreiro coma cada domingo o mes fixemos a nosa saída . Aínda que era o dia do socio parece ser que as rutas de cerca non chaman demasiado a atención dos nosos socios. O dia espertou claro pero co paso das horas foi enfreando o tempo, e coma non, comezou a chover. Canto mais subiamos mais aire facía e, a auga e o granizo, parecía que nos atravesaba. As 5 cada un para a súa casa desexando que a próxima ruta no Caurel faga mellor tempo. Volver a paxina principal.
pasomiudo-diadosocio.blogspot.com
913778. III Encontro Rio Ouro
III Encontro Rio Ouro. Miércoles, 30 de septiembre de 2009. O día 26 de setembro celebrouse o III Encontro de Sendeirismo Río Ouro e parias de Foz. As 10 da maña, xuntámonos todos na praia da Pampillosa para comezar o recorrido. Xunto a nós tamén ían facendo o recorrido outras asociacións de sendeirismo. Chegamos a ser arredor de 600 persoas. Logo de esperar un pouco por unha asociación que se retrasaba comezamos o percorrido. Ruta moi fácil de facer aínda que teña 16 km . Comeza na ponte de ferro de Faz...
pasomiudo-encontrorioouro.blogspot.com
913779. Fervenzas de Toques
Miércoles, 2 de marzo de 2016. El pasado domingo 28 de febrero, 24 socios del club de Senderismo Paso Miudo, hicimos la ruta PR-G 166 FERVENZAS DE TOQUES. Como de costumbre, salimos de Ferreira, en autobús, a las 08.00 horas de la mañana, lloviendo…! Después de dos horas y media, llegamos a Toques. En el kilómetro uno pasamos por la aldea de Buxán. Más adelante continuamos con la aldea de Paradela, donde está la iglesia San Paio. Típica, porque algún nicho está fuera del cementerio. Seguimos por el río F...
pasomiudo-fervenzasdetoques.blogspot.com
913781. Fin de semana en Allariz
Fin de semana en Allariz. Jueves, 15 de mayo de 2014. 8220;VIAXE A ALLARIZ”. Cando rematamos a ruta, quedamos para cear ás 21:30 horas. Hasta ese momento cada un fixo o que quixo pero a maioría optou por darse unha ducha, saír por Allariz para tomarse algo e coñecer un pouco máis deste lugar. Allariz é un lugar moi fermoso, cun casco histórico moi ben conservado e polo menos nós, fixemos a firme promesa de regresar o máis pronto que poidamos para visitalo con máis calma e de paso, comprar algo nos seus o...
pasomiudo-findesemanaenallariz.blogspot.com
913783. Fin de semana en Ponferrada
Fin de semana en Ponferrada. Martes, 15 de marzo de 2011. Nesta ocasión os de Paso Miúdo fumos pasar o fin de semana ás terras do Bierzo, a Ponferrada, visitando “As Médulas” e o “Valle del Silencio”. Á volta paramos nunha taberna preciosa na súa decoración, e cun lume encendido, un viño e unhos chorizos que nos fixeron recuperar forzas. Reitero que vaia sitio para pasar un fin de se-mana, claro que a cada ruta que vamos digo o mesmo, ¿Será que hai innumerables sitios pola contorna para pasar un...Logo d...
pasomiudo-findesemanaenponferrada.blogspot.com
913785. Fin de semana en Pena Trevinca
Fin de semana en Pena Trevinca. Domingo, 22 de mayo de 2016. FIN DE SEMANA PENA TREVINCA. O pasado fin de semana 14 e 15 de maio a asociación de sendeirismo Paso Miúdo fomos a Pena Trevinca, encontrase ubicada na provincia de Ourense o lado da comarca de Valdeorras e o noroeste da provincia de Zamora. Ten unha altitude de 2127m e a cota mais alta da serra “montes de Trevinca”. SABADO 14 DE MAIO. DOMINGO 15 DE MAIO. Amenceu un dia soleado víase a serra de Trevinca con moita claridade, cas cumbres nevadas.
pasomiudo-findesemanatrevinca.blogspot.com
913787. Senda da Ventureira e dos Encomendeiros
Senda da Ventureira e dos Encomendeiros. Domingo, 19 de junio de 2016. O comezo da ruta das Fragas do Eume, pódese dicir que se empeza a disfrutar na autovía, cando podemos contemplar o bonita entorno rodeado de xestas en flor. En Ferreira deixábamos un día nubrado e a medida que íamos chegando ó destino, o tempo ía empeorando. Pero iso non nos ia apartar do noso obxectivo, que era disfrutar dun bonito día de sendeirismo e dunha ruta preciosa , para min das mais bonitas. Para rematar , Juan e Carmen tiña...
pasomiudo-fragasdoeume.blogspot.com
913789. Ruta da Auga (Guitiriz)
Ruta da Auga (Guitiriz). Viernes, 5 de febrero de 2010. Tamén puidemos disfrutar de numerosas fontes( fonte de fala, fonte do valdovin.). Rematando na máis coñecida de todos o Balneario de Guitiriz sobre as 13.30 h. Para empezar o ano, Anxel escolleunos unha ruta fácil, pero fermosa moi fermosa, para o meu gusto.Unha PRG ben sinalada ben coidada e moi apropiada para o mes de Xaneiro. E como xa queda pouco pa a seguinte verémonos en Pau da Vella. Suscribirse a: Entradas (Atom). Volver a paxina principal.
pasomiudo-guitiriz.blogspot.com
913790. III Encontro Astur-Galaico
Jueves, 15 de mayo de 2014. Un domingo mais os de “Paso Miúdo” volvémonos a xuntar para ir a facer sendeirismo. Polas 8:00 da mañá saímos de Ferreira con destino a Tapia de Casariego para participar no III Encontro Astur-Galaico . Cando chegamos a La Roda xa estaban esperándonos (aínda que non erámolos últimos). Enviar por correo electrónico. Suscribirse a: Entradas (Atom). Volver a paxina principal. El tiempo en O Valadouro. Ver previsión detallada para os próximos cinco días. Ver todo mi perfil.
pasomiudo-iiiencontroasturgalaico.blogspot.com
913792. Inscripci�n en Paso Mi�do - Inscrición en Paso Miúdo
Inscrición en Paso Miúdo. Inscrición en Paso Miúdo. Inscrición en Paso Miúdo. ESQUÍ NÓRDICO. Número de conta bancaria:. Dirección de correo:. Camiseta de Paso Miúdo (7€) ¿Desexa comprar unha? Iquest;Por qué che interesa entrar nesta asociación? Create a web form here. Hoy habia 0 visitantes (0 clics a subpáginas) ¡Aqui en esta página! 191;Desea una página web gratis? Pues, haz clic aquí!
pasomiudo-inscripcion.es.tl
913793. IV Encontro Astur-Galaico
Martes, 28 de octubre de 2014. Quero empezar esta crónica polo final ou sexa dando as gracias:. Gracias a todos os grupos asturianos e Galegos que participaron: El Civilu (Oviedo), C.S.pm La Luz (Aviles), Sin Fronteras (Muros de Nalón), La Chiruca (Cudillero), Estoupo (Luarca), Peña Furada (Navia), Marques de Casariego (Tapia), Pandela (Vegadeo), Os Roteiros (Pol) Paso Miúdo (Val doOuro). Gracias a todas aquelas persoas que asistiron de forma individual. Terceiro día: Javier Inma e mais eu decidimos ampl...
pasomiudo-iv-encontro-astur-galaico.blogspot.com
913795. Mazo de Meredo
Jueves, 23 de enero de 2014. Era o momento propicio pola hora, o lugar e porque ademáis a choiva nos daba un respiro (pero sobre todo porque así estaba planeado ) para o consabido avituallamento de media ruta donde repousar un pouco e “trapiñar” algunha lambetada. Foi tamén o momento de facer unha foto de grupo coa fervenza de fondo baixo a amenaza de que Javi, nunha das súas chanzas nos anegara a todos abrindo unha comporta do canal. Enviar por correo electrónico. Suscribirse a: Entradas (Atom).
pasomiudo-mazodemeredo.blogspot.com
913798. Pena de Millares
Martes, 11 de febrero de 2014. O noso andar comeza no “Chao do Pousadoiro”, capital da Ribeira de Piquin. Alí tomamos un cafetiño na “Casa Horacio” na que nos atopamos cos cazadores que ían para esa mesma zona. Aproveitando a ocasión, xa os informamos de que nós habíamos andar rondando para saber xa uns dos outros e poder desfrutar todos das atividades sen incidencias. Despois de pasar entre os pobos onde a xente nos miraba cunha cara como pensando “ Para onde irán estes tolos co tempo que fai? Xa con fa...
pasomiudo-penademillares.blogspot.com
913800. Ponte Segade - Augas Caidas
Ponte Segade - Augas Caidas. Sábado, 17 de diciembre de 2011. Despois de bastante tempo xunteime de novo coa xente de Paso Miúdo para ir facer unha ruta que nos buscara Anxel, coma sempre fermosa, coma case sempre a carón dun río. Nesta ocasión o Sor. Saída de Ferreira ás 8 según o previsto e media hora despois primeiro inconvinte:¿Onde tomar un café tan cedo un domingo? A comida foi cousa de Juan e Elena na pulperia " o panadeiro" de Viveiro ¿excelente! Enviar por correo electrónico. Ver todo mi perfil.
pasomiudo-pontesegade.blogspot.com
913802. PR-G Quinta e Dosal
PR-G Quinta e Dosal. Miércoles, 20 de mayo de 2015. A ruta deste pasado domingo é unha mostra desas ocasións en onde as cousas non son como comezan senón como acaban e acabou nunha fermosa e amena xornada de sendeirismo. Non prometía este final cando chegamos a Ferreira baixo un manto de néboa e vemos que temos xefe novo inexperto, autobús “extra” cómodo con nova condutora e nada máis partir nos desexan “moita sorte” como se a fósemos a necesitar - - . Comezamos a baixar por camiños e corredoiras ata che...
pasomiudo-quintaedosal.blogspot.com
913804. PR-G 86 Viñedos da Ribeira Sacra
PR-G 86 Viñedos da Ribeira Sacra. Lunes, 28 de septiembre de 2015. El día 27 de este mes 25 socios y amigos de Paso Miúdo hicimos la Ruta PR-G 86 Viñedos da Ribeira Sacra. Yo voy a titularla Un Sabor, un paisaje, apropiándome de una frase que vimos. Salimos a la hora habitual del sitio de siempre rumbo a la Ribeira Sacra. La Ribeira Sacra comprende un espacio situado a orillas de los ríos Miño y Sil, en el sur de la provincia de Lugo y norte de la provincia de Orense. Nuestra parada obligada de avitualla...
pasomiudo-ribeirasacra.blogspot.com
913806. PR-AS 117 Río Agüeira
PR-AS 117 Río Agüeira. Miércoles, 18 de noviembre de 2015. Ruta PR-AS 117 Río Agüeira, Pesoz (Asturias). Amence outro domingo no Valadouro e o grupo de sendeirismo de Paso miúdo prepárase para ir ata Pesoz (Asturias). A primeira parada para coller algo de folgos é no bar Cantábrico en Vegadeo, onde todos nos lembramos da supercesta de Nadal do ano pasado. Seguimos camiño ata o comezo e o que máis e o que menos chegou algo mareado despois de tanta curva. Enviar por correo electrónico. Ver todo mi perfil.
pasomiudo-rioagueira.blogspot.com
913808. Ruta do Río Furelos
Ruta do Río Furelos. Miércoles, 16 de noviembre de 2011. A ruta de hoxe recorreu as terras de Melide, comezamos en Ferreira coma sempre ás 8:00, e como éramos moi pouquiños, sólo 8 fumos nunha incriblemente cómoda e amplia furgoneta. Paramos tomar un café na hoxe famosísima area de servicio de Guitiríz, que por outra banda é de lo mejorcito que levo visto para desayunar. Volvimos para a casa, por algunha extraña razón viñemos casi todos durmindo. Enviar por correo electrónico. Volver a paxina principal.