SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 2 / 4 / (149118 - 149172)

149118. Blog de taf13 - tapha fan's nesta - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Tapha fan's nesta. La jalousie n est pas un defaux mais une preuve d amour. Mise à jour :. Abonne-toi à mon blog! N'oublie pas que les propos injurieux, racistes, etc. sont interdits par les conditions générales d'utilisation de Skyrock et que tu peux être identifié par ton adresse internet (67.219.144.114) si quelqu'un porte plainte. Ou poster avec :. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.
taf13.skyrock.com
149119. Karlsen på Milba
Abonner på: Innlegg (Atom). Vis hele profilen min. Picture Window-mal. Drevet av Blogger.
taf14-annsol.blogspot.com
149121. Mine dager som platearbeider
Mine dager som platearbeider. Hei mitt navn er Charlotte Støre, og på denne bloggen skal jeg fortelle litt om hva dagene som platearbeiderlærling går ut på. Dette er nok ingen rosablogg, så ser du etter "dagens outfit" så er du nok på feil blogg. Les gjerne om mine spennende dager på jobb :). Onsdag 28. oktober 2015. Lage ben til plattform, bestående av en plate på 150x150mm og en vinkel på 200mm. Heldekkende og flammehemmende arbeidstøy. Tykke/varmebestandige hansker i skinn. Når hullene var stanset og ...
taf14-charlotte.blogspot.com
149123. Erik Amlie TAF-Blogg
Velkommen til Erik Amlie sin TAF-blogg! Hei, jeg heter Erik Mathias Gjems Amlie og er født 8. Mai 1998. Jeg Har gått på Heistad Ungdomsskole og søkte meg inn på linjen for Tekniske Allmenne Fag(T.A.F). TAF er et 4-årig videregående utdannelses løp som utdyper seg hovedsaklig i realfag og yrkeskompetanse. Denne bloggen har som hensikt og dokumentere min lærlingstid og bedømme min faglige forståelse innenfor det yrkesfaget jeg opplæres i. Lagt inn av Erik Amlie. Torsdag 4. juni 2015. Dreie ned til Ø45x45mm.
taf14-erik.blogspot.com
149124. Platearbeider Bilfinger Frida
Torsdag 4. juni 2015. Klippe, måle, stanse og slipe plater, som skulle sveises på enden av H-jern, slik at du kan koble to H-jern sammen. Over ser du en forenklet tegning, først av bare et H-jern sett fra siden. Det andre bildet viser hvordan H-jernet vil se ut med de to platene sveiset på. Hensikten er at når to bjelker er laget slik, kan du feste de sammen med bolter og muttere. Da er det enklere å demontere, enn om man skulle sveiset de to bjelkene sammen. Stansemaskin med 18mm verktøy. Da er det bare...
taf14-frida.blogspot.com
149126. Jørgen Jordgrav sin Jobblogg
Jørgen Jordgrav sin Jobblogg. Her forteller jeg litt om hva jeg gjør i arbeidstiden min. Torsdag 4. juni 2015. Piranhamat er et produkt som ØPD lager for Sulzer. Piranhamat er en såkalt løftestasjon, som transporterer kloakk. Denne stasjonen blir mest brukt på hytter, men blir også brukt i husstander der huset ligger lavere enn pumpestasjon (renseanlegg). I tillegg til å produsere pumpetank, monterer vi også pumpe på tank og tilbakeslagsventil på pumpe, vi monterer også div. andre deler. Under omstilling...
taf14-jorgen.blogspot.com
149128. Marthine - Eramet (Kjemiprosess)
Marthine - Eramet (Kjemiprosess). Tirsdag 2. juni 2015. Etter at KLIF i 1999 gikk ut med at det var for høye utslipp på Eramet, ble det bygd et kvikksølvanlegg både i Porsgrunn og Sauda. Det var Patrick Muller og firmaet Lurgi som tok på seg denne oppgave. I 2000 sto anlegget ferdig i Sauda, og 2001 i Porsgrunn. Dette er i dag de to eneste smelteverkene i verden med et eget kvikksølvrenseanlegg. Dersom MRU har falt ut på grunn av høy O. Verdi, spyles anlegget med nitrogen til O. Når det fakles på MRU.
taf14-marthine.blogspot.com
149130. Min hverdag som TAF-elev
Min hverdag som TAF-elev. Fredag 27. mars 2015. Vannet som brukes i fabrikken kommer fra Norsjø. Vanninntaket ligger i Fjærekilen, 11 km i luftstrekning fra Rafnes. Ved inntaket finnes det et filter som filtrerer de største komponentene som gress, stein og fisk. Derfra går vannet i tunnel under bakken til Klor/VCM fabrikken på nordsiden av Rafnes. Fra Klor/VCM pumpes vannet videre til Noretyl. Anion-filtrene renser vannet for negative ioner som; F-, Cl-, NO3-, SO4-, SiO- og SiO- . 8221;En Deaerator er en...
taf14-ole.blogspot.com
149132. Per-Åsmund sin TAF-blogg
Måndag 5 oktober 2015. Kort info om virvelblander. Virvelblanderen er en nyttig del av renseprosessen i mel produksjonen. Den er med på å fukte kornet, og uten denne måtte kornet hatt ligget ca. 10 timer lengre enn det allerede gjør, som er 10 timer fra det har blitt fuktet, til det kan bli malt til mel. Det sorte røret er vanntilsetningen med. Her er ett bilde av kammeret(4). De firkantede bitene på akslene. Ulemper: Hvis ikke virvelblanderen blir åpnet på noen år, vil det til slutt samle seg ett lag me...
taf14-per.blogspot.com
149134. Industrimontør på Maxeta
Torsdag 4. juni 2015. Montering av medisinske opphengsskinner. Ved ei sykeseng på et sykehus er det mye utstyr som kan trengs. Dette utstyret trenger å være i nærheten av pasienten. Derfor har mange sykeromskanaler en opphengsskinne fastmontert. Utstyret kan festes til denne skinnen. Det lages også kanaler uten medisinsk opphengsskinne. Noen kunder ønsker da å ha en skinne ved siden av sykeromskanalen. Skinnene må monteres på en solid måte, fordi de skal kunne tåle en vekt på 10 kg per meter. Disse delen...
taf14-sunniva.blogspot.com
149136. TAF14-Tina
På denne bloggen skal jeg skrive litt om hva jeg gjør på jobben min hos Eramet Norway Porsgrunn. Onsdag 3. juni 2015. I det forrige blogginlegget nevnte jeg så vidt ovnshudkjølingen. Ovnshudkjølingen er et sirkulasjonsanlegg, som brukes for å kjølen ned ovnens flate. Dette gjøres ved å la kaldt vann strømme mot utsiden av ovnsveggen. Anlegget går kontinuelig, til og med når ovnen er stanset, og det vil være synlig bak ovnen i både første og andre etasje. Her er et forenklet bilde over ovnshudkjølingen:.
taf14-tina.blogspot.com
149138. TAF-blogg av Jørgen Tømmermo
TAF-blogg av Jørgen Tømmermo. Industrimekaniker på Noretyl mekanisk verksted. Jeg går programfaget TAF (Tekniske and Almenne Fag) på Porsgrunn VGS. Denne bloggen er til hensikt å hjelpe meg å utdype meg i et fagrelatert tema fra arbeidsplassen. Torsdag 4. juni 2015. Festematerial kan være viktige ved valg av en festeanordning på grunn av forskjeller mellom materialene i styrke, sprøhet, korrosjon, galvaniske korrosjonsegenskaper og, selvfølgelig, kostnad. Det er en vanlig misforståelse at rustfritt stål ...
taf14-toemmermo.blogspot.com
149140. Min hverdag som arbeider og skoleelev
Min hverdag som arbeider og skoleelev. Fredag 29. mai 2015. Ventiler, kondenspotter og blindflenser. For å kunne styre en prosess, er ventiler sentrale. Ventiler er det mest brukte pådragsorganet i prosessindustrien, og det finnes mange forskjellige typer av dem. I dette innlegget skal jeg fortelle om noen typer ventiler, blindinger og kondensatpotter. For at en ventil skal fungere på en optimal måte, må man bruke riktig ventiltype, slik at den tåler påkjenninger som den blir utsatt for. Reguleres på akk...
taf14-trooyen.blogspot.com
149142. Emilie - Yara Porsgrunn, Kjemi og Prosess
Emilie - Yara Porsgrunn, Kjemi og Prosess. Torsdag 9. juli 2015. Morgendagens løsninger trenger morgendagens helter. Prosjekt Fantasi er en konkurranse for barn og ungdom som vil være med å finne opp fremtiden. De beste idéene vil bli bygget og satt sammen til en utstilling som skal turnere utvalgte vitensentre i hele Norge. Bli med! Send dette via e-post. Søndag 31. mai 2015. Uke 19 – Revisjonsstans på SSO. Læringsutbytte er betydeligere større når studiene også involverer praksis og fysisk arbeid som k...
taf14emilie.blogspot.com
149144. Internet TV Channels
All the internet tv channels you will ever need. Internet Television (TV) Channels. Watch Internet TV Today. Internet Television (TV) Channels. Internet Television (TV) Channels. Internet TV stations. Live TV channels, watch Internet fernsehen. Internet TV stations. Live TV channels, watch Internet fernsehen. What exactly IS IPTV (television over Internet Protocol)? What exactly IS IPTV (television over Internet Protocol)? Or was there something completely new? How do you intend to make sure that you get...
taf1964.com
149145. 株式会社T.A.F. |静岡|法人・個人お客様向け|生命保険|損害保険|保険代理店
法人 個人お客様向け 生命保険 損害保険 保険代理店 株式会社T.A.F.です。 企業の安定 永続的な発展のためには、経営者は適切な リスクマネジメント による対応を常にこころがける必要があります。 株式会社 T.A.F. Tel 054-248-8005 Fax 054-245-4599 Email taf@ft.dws.ne.jp.
taf1987.co.jp
149146. Music Blog of taf1max - Henda - Skyrock.com
20/02/2008 at 6:53 PM. 17/03/2008 at 12:10 PM. Subscribe to my blog! Bakar - Poésie Du Bitume. Add to my blog. Bakar - Poésie Du Bitume. Add to my blog. Djay - It's Hard Out Here for a Pimp. Add to my blog. La fouine - Peu A L'arrivee. Add to my blog. Mai lan - gentimen je t'immole. Add to my blog. Bourré Au Son / la fouine - Peu A L'arrivee (2005). Listen to this track. Add this track to my blog. La fouine - Peu A L'arrivee. Please enter the sequence of characters in the field below. Listen to this track.
taf1max.skyrock.com
149147. TAF 2011 Archive
Sunday, February 19, 2012. My name is Emilija Veselova and i will be the person to turn to if there are any questions and any help needed. If there are any questions, concerns and a need of support please let me know. I will try my best to help you. Don’t hesitate to contact me. See you in May! Monday, December 26, 2011. TAF workshop project awarded - TAF projekti palkittiin. 24 hours in Tampere - a project started at Tampere Art Factory International Week in April - got the best media installation award...
taf2011arc.blogspot.com
149148. مادة تفسير 1
1-ان نقدم تعليم عصري يحقق اقصى درجات التعلم 2- ان نبني شخصية الطالب المسلم الذي يساير العصر ولا يفقد هويته الاسلامية 3-ان ننمى مواهب الطلاب ونساعدهم على خدمة انفسهم ووطنهم في المجال الذي يتوافق مع قدراتهم ورغباتهم وميولهم 4- ان نوفر للطلاب البيئة الصالحة لنمو الإبداع بأشكاله المتعددة. الأربعاء، 30 مايو، 2012. مرسلة بواسطة مادة تفسير 1. كتابة مدونة حول هذه المشاركة. 8207;المشاركة في Twitter. 8207;المشاركة في Facebook. 8207;المشاركة على Pinterest. الاشتراك في: الرسائل (Atom). يتم التشغيل بواسطة Blogger.
taf2013no1.blogspot.com
149149. S. S. TAF 2023 OTO SANAYİ SİTESİ TOPLU İŞYERİ YAPI KOOPERATİFİ
0212 482 85 16 - 17. Yönetim Kurulu Başkanı. Yedek Kurul Üyeleri. TAF 2023 Genel Kurul. Genel Kurul Toplantı Tutanağı 29 Mayıs 2016. Hedef 2023 ruhuna uygun, günün şartlarının çok ilerisinde tüm ihtiyaçları karşılayacak şekilde tasarlanmış, modern bir sanayi sitesinin oluşturulması. SS TAF 2023 OTO SANAYİ SİTESİ TOPLU İŞYERİ YAPI KOOPERATİFİ. Akbank Davutpaşa Şubesi. 350;ube Kodu: 813 Hesap No: 19840. IBAN: TR53 0004 6008 1388 8000 0198 40. Garanti Bankası Topkapı Sanayi Şubesi. Maltepe Mah. Yedikule...
taf2023.com.tr
149150. Son Profil - taf220 - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. La position des blocs a été enregistrée. Voir sa page Facebook. Mercredi 23 janvier 2013 07:45. On se connais non je pense pas. Mercredi 23 janvier 2013 07:59. Oui ja ton ta reponce. Mercredi 23 janvier 2013 07:59. Jeudi 01 novembre 2012 15:13. Dsl je n'accepte pas damis sans vrai photo de profil. Jeu 23 février 2012. Ici pour : Trouver l'amour. Signe astro : Cancer. Poster sur mon blog.
taf220.skyrock.com
149151. تفـــاؤل | Just another WordPress.com weblog
Just another WordPress.com weblog. ملخص الأخطاء الشائعة لدى الباحثين. مارس 3, 2013 بواسطة taf2ol. بحث الثقافة الاسلامية وصلتها بالعلوم الأخرى. يناير 25, 2010 بواسطة taf2ol. هذا بحث باشراف أ.د:عبدالله الوصيف. بحث مدخل الى علم الثقافه. أرسلت فى مدخل إلى علم الثقافه. بحث : أسباب انتقال العلمانية إلى العالم الإسلامي. يناير 25, 2010 بواسطة taf2ol. هذا بحث في مادة المثقف والمجتمع بإشراف أ.د. ناصر التويم. أرسلت فى المثقف والمجتمع. ومن الحب ما أكل. يناير 25, 2010 بواسطة taf2ol. أرسلت فى علم الثقافة. ان المشكله ا...
taf2ol.wordpress.com
149152. Blog de taf337 - tafita337 - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Sur ce blog nombreuse foto de nombreuse personne,. Mété d com.Bone Fisite. Mise à jour :. Abonne-toi à mon blog! Nizou,thomas,abibe,julien,pablo,moi,benji,yaniss. En mode jerbarré-night a la discothéque en pleine aire. N'oublie pas que les propos injurieux, racistes, etc. sont interdits par les conditions générales d'utilisation de Skyrock et que tu peux être identifié par ton adresse internet (54.145.69.42) si quelqu'un porte plainte. Ou poster avec :. Posté...
taf337.skyrock.com
149153. Blog de taf38 - Si le verbe aimer n'existait pas, en te voyant je l'aurai inventé !!! - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Si le verbe aimer n'existait pas, en te voyant je l'aurai inventé! Ben moi c tiffany g 18ans jabite vers grenoble dans un bled pourri jespère ke mon blog va vous plaire et surtout laché vos commentaire! Mise à jour :. Abonne-toi à mon blog! Allez vous faire enculer! Ce message est destiné à tous ceux ki me pourrissent sur mon blog! Moi je vous dit allez vous faire enculer car si vous minsulter c ke vous etes jaloux non? Ou poster avec :. Ma ptite maman et moi.
taf38.skyrock.com
149154. Suspended Domain
This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
taf3d.nl
149155. تفسیر برای همه
taf3ir.ir
149156. تفسیر برای همه
حبیب الله بیشه ای. جمعه ٢٠ امرداد ۱۳٩۱. سایت جدید تفسیر برای همه. تفسیر قرآن با نگاهی متفاوت. نويسنده: حبیب الله بیشه ای - جمعه ٢٠ امرداد ۱۳٩۱. برای مشاهده ی مطالب به سایت. Application/rss xmlbr / div.
taf3ir.persianblog.ir
149157. Dicas e Reviews
Hardware, Aplicativos, Linux, Windows, Ferramentas, Programação, Eletrônica etc. Terça-feira, 1 de setembro de 2015. Resolvendo erro 'Error:Could not determine Java version.' no Android studio. E mude o JDK location de /usr/lib/jvm. Enviar a mensagem por e-mail. Dê a sua opinião! Quinta-feira, 26 de setembro de 2013. Compartilhar por SAMBA no Linux Slackware. Aqui vai uma dica simples para compartilhar uma pasta utilizando o SAMBA. Primeiramente você deve criar um usuário e fornecer a senha desta maneira:.
taf4.blogspot.com
149159. Blog de taf441 - Blog de taf441 - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Mise à jour :. Abonne-toi à mon blog! Voici ma photo comment vous me trouver? L'auteur de ce blog n'accepte que les commentaires de ses amis. Tu n'es pas identifié. Clique ici pour poster un commentaire en étant identifié avec ton compte Skyrock. Et un lien vers ton blog ainsi que ta photo seront automatiquement ajoutés à ton commentaire. Posté le mardi 22 septembre 2009 14:59. Poster sur mon blog.
taf441.skyrock.com
149160. kjzxgogo
美团创始人王兴在 九败一胜 里,提出过一个四纵三横的理论 四纵即互联网的四大热门领域资讯、交流 社交 、娱乐、商务。 那么,该类设备可提升企业效率吗 国外媒体发布Avaya新兴产品技术主管瓦伦丁 马图拉 Valentine Matula 的文章称,企业不能承. 据数字健康孵化器StartUp Health的报告,数字医疗所涉金额在2014年前三季度已经超过了50亿美元,接近2013年该领域所有投资 28亿美元 的两倍。 三星的 Galaxy Glass 申请专利文件泄露导致曝光,该款产品被认为是三星对 Google 推出的 Google Glass 所作的回应,有消息称,该镜片玻璃历经了美国空军在战场上的检验。 我们也听到了关于三星的 Gear S Sm. 小米小盒子震撼首发 最小 和 最强 集于一身.
taf4c.pgaw.cn
149161. taf4me.com - This website is for sale! - taf4me Resources and Information.
taf4me.com
149162. Taf5's blog - Tafff - Skyrock.com
05/09/2016 at 2:17 PM. 05/09/2016 at 2:17 PM. Subscribe to my blog! Atomic Kitten - Eternal Flame. Add this video to my blog. To comment on this article, go to the blog of the writer. Posted on Monday, 17 October 2016 at 1:20 AM. Post to my blog. Here you are free.
taf5.skyrock.com
149163. Work in progress | Navigating and enjoying my perfectly imperfect life
Navigating and enjoying my perfectly imperfect life. Skip to primary content. Skip to secondary content. 3 Things Thursday – August 13, 2015. August 14, 2015. 8220;three things that make me smile: An exercise in gratitude – feel free to snag this idea and fill your blog with happy. I originally saw this on nerdinthebrain. This is a great Idea of finding things to be happy about constantlylove the happyness. So my Thursday is actually a Friday now, but here goes. I thought this little gem was inspiring.
taf50.wordpress.com
149164. Their Profile - Taf51 - Skyrock.com
The position of the blocks have been saved. Did you like this profile? Sun, December 20, 2015. My star sign : Aquarius. Post to my blog. Here you are free.
taf51.skyrock.com
149165. 木氏沙织_骚逼淫穴图片_日本广播协会_【飞华健康网】
桂网物流 反转 突曝C罗肌肉撕裂重伤3周 无缘欧冠曼城. 拉布拉多犬图片 董卿被曝带子逛街 知情人 确实已婚生子. 典当行业 民政部 买房人无须再提供 婚姻证明. 商业网点规划 视频-美高中2017届第一控卫 三分 扣篮 突破样样全能. 情侣戒指价格" 囧 力帆小摩托吃火锅至肠胃不适 或影响战国安. 上海高等专科学校 电信诈骗嫌疑人 装黑社会成功率高 其实也害怕. 剑指同门 汉密尔顿 要像小飞侠那样享受巅峰 不会急流勇退. 等待只为与你相遇下载 快讯 港股恒指高开0.6% 美联储加息结果缓解市场. 点到直线的距离公式 车展礼仪小姐 脚指头上都是泡 心里是满足的. 制图cad 赵又廷加盟 深夜食堂 首次挑战听障角色. Orange lala 阿兰痛快回答自己是恒大全队最帅之人 J马很强. 杀人游戏 夏至未至 发布概海报 郭敬明问候青春. 黄颡鱼 视频 冯绍峰晒友谊的小船 疑回应与林允绯闻. Love juice 大娘低保被撤自称因未送礼 街上被打或成植物人. 中招网上报名 视频 刘嘉玲合影凯特-布兰切特 网友 美到飞起. 小米公司官网 古巨基忆探班 东邪西毒 也曾是小鲜肉. 比特斗牛梗犬 米仓凉子出席 美...
taf520.cn
149166. Blog de taf59 - Blog de taf59 - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Mise à jour :. Abonne-toi à mon blog! Ajouter cette vidéo à mon blog. N'oublie pas que les propos injurieux, racistes, etc. sont interdits par les conditions générales d'utilisation de Skyrock et que tu peux être identifié par ton adresse internet (67.219.144.170) si quelqu'un porte plainte. Ou poster avec :. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre. Posté le lundi 31 mai 2010 12:37. N'oublie ...
taf59.skyrock.com
149167. 外国聊天室-外国聊天室主页-官网正版平台
Ldquo;春情洋溢华夏情” 走入社区 增进中新两国文化交流. 福建省按照“3 X”模式推进社区社会组织建设. 厦门拟建社区“托老所” 着力解决居家养老困难.
taf59z.0497.men
149168. 香港六合016期开奖结果115期福利传真*>_香港六合016期开奖结果115期福利传真*>新闻-官方网站平台
转发教育部办公厅 关于做好全国教育科学 十三五 规划2017年度. 根据 兰州职业技术学院中层干部考核暂行办法 试行 精神,1月6日,学院2016年度中层干部考核及民主测评会议在总校区礼堂召开,党委书记石镜如主持. 贯彻精神 深化内涵 全面推进 - 学院召开教学工作会议. 每日甘肃网 2016年 奥派杯 全国移动商务技能竞赛 甘. 西部商报 图片新闻 全国移动商务技能竞赛 甘青新西 . 兰州晚报 全国移动商务技能竞赛 甘、青、新、西 赛区. 兰州晨报 2016年 奥派杯 全国移动商务技能竞赛在兰举. 教育部 财政部关于实施职业院校教师素质提高计划 2017 . 毛大龙 高职教育发展 三化 与 三跨 理念的若干思考. 抓内涵建设探寻校企合作新模式 费斯托工具 中国 兰.
taf5n9.ped.pink
149169. Blog de taf6464 - youyoudu64 - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Plus d'actions ▼. S'abonner à mon blog. Création : 22/09/2007 à 11:48. Mise à jour : 24/11/2010 à 04:05. Pas de presentation c juste moi lacher vos coms svp. Je donnde a manger a dumbo mdr. N'oublie pas que les propos injurieux, racistes, etc. sont interdits par les conditions générales d'utilisation de Skyrock et que tu peux être identifié par ton adresse internet (54.145.69.42) si quelqu'un porte plainte. Ou poster avec :. Ou poster avec :. Ou poster avec :.
taf6464.skyrock.com
149170. Son Profil - Taf769 - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. La position des blocs a été enregistrée. Depui peu ds le 44 je cherche a me faire des ami[e] alors n esite pa envoi ton message je te repondrai avec plaisir amateur de raggae bienvenue. Jeudi 22 décembre 2011 07:20. Je te laisse un com pour te souhaiter une bonne journer avec le soleil aujour dhui bizz. Dimanche 18 décembre 2011 08:19. Si t chaud tu c ou me trouve loumissange@live.fr. Dim 14 février 2010. Signe astro : Scorpion. Poster sur mon blog.
taf769.skyrock.com
149171. taf77's blog - petite soeur - Skyrock.com
Elle ses ma petite soeur sa fait lomgtemp que je les po vue mais je t' adore a mort. 17/02/2007 at 4:53 AM. 18/02/2007 at 2:37 AM. Subscribe to my blog! Ssi se sont mes pote. Don't forget that insults, racism, etc. are forbidden by Skyrock's 'General Terms of Use' and that you can be identified by your IP address (66.160.134.4) if someone makes a complaint. Please enter the sequence of characters in the field below. Posted on Saturday, 17 February 2007 at 9:38 PM. Don't forget that insults, racism, etc&#...
taf77.skyrock.com
149172. Blog de taf78 - diara diaf serigne touba - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Diara diaf serigne touba. Mise à jour :. Abonne-toi à mon blog! N'oublie pas que les propos injurieux, racistes, etc. sont interdits par les conditions générales d'utilisation de Skyrock et que tu peux être identifié par ton adresse internet (67.219.144.170) si quelqu'un porte plainte. Ou poster avec :. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre. Posté le mercredi 16 mars 2011 11:59. N'oublie pa...
taf78.skyrock.com