SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 24 / 19 / (3287794 - 3287848)

3287794. Thérèse Herman schilderijen
Vlaamse kunstenares, opgegroeid tussen haar vaders paarden, schildert met haast fotografische finesse de karakterkoppen van de mens en de ranke anatomie en subtiele schoonheid van het edelste dier op aarde,.
thereseherman.be
3287795. therese
Prenumerera på: Inlägg (Atom).
theresehh.blogspot.com
3287796. Site Disabled
This site has been disabled. If you are the owner of this website, follow the link below to reactivate it.
theresehilal.com
3287797. En 5-barns mammas liv i sus och dus
En 5-barns mammas liv i sus och dus. Ett kaotiskt liv med en tokig mamma en sansad make och fem underbara barn. Måndag 26 december 2011. Vägen I lost and found myself in different places. Tiden har passerat fort och snart är det nytt år med okänt innehåll. Fokuserar jag på rätt saker.kanske, kanske inte? Ibland lyckas jag över förväntan och ibland blir allting katastrof. Barnen som tindrade med ögonen( eller förresten gör dagens barn det? Lördag 23 juli 2011. Vad är det som händer. Tisdag 5 juli 2011.
theresehimmer.blogspot.com
3287798. Therese Jægtvik - fotoTherese H Jægtvik
Selvportrett / Self portrait. Michel Dida på Parkteatret, Oslo. Selvportrett / Self portrait. Michel Dida på Parkteatret, Oslo.
theresehjaegtvik.com
3287799. Mamma till Alva och Julia
Tisdag 14 oktober 2014. Ni vet att socker är lika beroende framkallande som knark och alkohol? I min familj har vi faktiskt blivit förnuftiga och tagit avstånd, mot allt socker. Även det dolda jagar vi så vi gör spännande upptäckter varje dag! Och vet ni vad? Hälsan är alltid det viktigaste, för vi kan inte ändra på igår, inte heller idag. Men morgondagen gör allt möjligt! Onsdag 8 oktober 2014. Hon börjar bli rörlig. Lördag 4 oktober 2014. Och Alva körde igång bakningen innan 09! Vi drog ner sockret rej...
theresehjerpe.blogspot.com
3287801. Therese Hoen
theresehoen.no
3287802. Holland Therapeutic Massage - Home - Evanston, IL
160;    . 160;  . Click on the About link to read more about Therese. 160;  . 160;   . 160;    Therese is wonderful! She has done wonders to help keep my body healthy and strong for over ten years! I look forward to my appointments because I know its my time to relax, breathe easy and have all the kinks taken care of. And it. I thank her all the time for taking such good care of me. Lois P. Also she has given me good tips and referrals for other holistic solutions to physical issues. Clare L. . 160; &#16...
theresehollandmassage.com
3287803. thereseholm | Fotografi är kul.
Dogwoodphotographychallenge #week13. High key portrait av en oftast väldigt glad kille. Här i ett annat moda. Detta inlägg postades i #dogwood52. Och taggad #dogwoodphotographychallange; #dogwood52. 17 april, 2016. För en månad sedan var det is och snö. Men nu så :). Ligger så klart efter i fotoutmaningen. Men vad gör det. Tänker inte känna någon press, utan gör det jag kan, när jag kan, för det är kul! Dogwood52 #dogwoodphotographychallenge #panorama #dogwoodweek8 #dogwood52week8 #iphone. 2 april, 2016.
thereseholm.wordpress.com
3287804. thereseholmqvist -
Blev lite fel i gårdagens inlägg. Menade såklart att jag skulle dreggla över Joel Kinnaman och inte Jens Lapidus. Jens Lapidus är dock även han något man gärna vilar sina ögon på. 2010-02-25 @ 20:02:52 Permalink. Bump in the road. Jag lovar ingenting, jag säger hellre förlåt. Vi ska va' dem vi vill vara, hellre nu än efteråt. Bio med Katta ikväll, ska bli otroligt mys, dreggla över Jens Lapidus ska jag också göra, mums. 2010-02-24 @ 14:24:35 Permalink. Kvar i nåt jag lämnat. Det gör vi. Annars jobb e...
thereseholmqvist.blogg.se
3287805. زيارة ذخائر القديسة تريز الطفل يسوع للأرض المقدسة -
رعية اللاتين - حيفا. بالطبل والزمر والترتيل، زحفت مساء يوم الثلاثاء 29 من آذار، جموع مؤمني قرية الآية الأولى، وواكبها العديد من مؤمني الضيع والقرى والمدن المجاورة لاستقبال ذخائر القديسة تريزا الطفل يسوع. ما أن تلاقى الفريقان في العين، واجهة قانا الجليل، هناك حيث أولى عجائب يسوع كانت قيامة الفرح في قلوب بني العرس،. وصول ذخائر القديسة تريز إلى كنيسة طرعان. بالزغاريد والتراتيل الشعبية استقبلت ذخائر القديسة تريز يوم الأحد 20 آذار 2011 في عسفيا. تنتقل ذخائر القديسة تريز اليوم الخميس من حيفا. تنتقل ذخائر القدي...
thereseholyland.org
3287806. Thérèse Hood
From Broken To Bethany. Welcome to the official web site for Thérèse Hood - singer, songwriter, musician and Mum. Lament for the Fathers. From Victim To Victory. Updated monthly, the blog is the place to keep up to date with my thoughts about family, God, friends and life in general. What’s in a name? Visit my website for Jubilee Records to find the biblical history and meaning of the word Jubilee. From Broken to Bethany. The official web site for Thérèse Hood. Listen to the Album.
theresehood.org
3287807. Espace Kid's Dream India | Un site utilisant WordPress.com
Espace Kid's Dream India. Un site utilisant WordPress.com. Accéder au contenu principal. Bonjour tout le monde! Voici le nouveau blog de Kid’s Dream, désolée si la disposition précédente n’est plus respectée et que tout parait un peu en désordre, mais celà c’est fait au moment du transfert du blog sur ce site! Très rapidement je vous donnerai des nouvelles de nos filleuls. Je vous souhaite, à toutes et tous une excellent année 2011, qu’elle vous apporte Santé, Bonheur et Sérénité. Nouvelles du Tamil Nadu.
theresehouel.wordpress.com
3287808. Välkommen till Leadership Management Svenska AB
theresehoveman.lmisweden.se
3287809. Default Web Site Page
Default Web Site Page. If you feel you have reached this page in error, please contact the web site owner:. It may be possible to restore access to this site by following these instructions. For clearing your dns cache. If you are the web site owner, it is possible you have reached this page because:. The IP address has changed. There has been a server misconfiguration. The site may have been moved to a different server. About Apache HTTP Server:.
theresehoward.com.au
3287810. Home - Therese Hoyle
BOOKS BY THERESE HOYLE. Circle Time Foundation/Early Years. KEYNOTES & SPEAKING. Circle Time, Positive Playtime and Best Selling Author. BOOKS BY THERESE HOYLE. Circle Time Foundation/Early Years. KEYNOTES & SPEAKING. She is also recognized as a leading UK Coach, Circle Time and Positive Playtime Expert, and best selling author of 101 Playground Games and 101 Wet Playtime Games. Learn more about Therese →. Connect with Therese Online. FREE Starter Kit Email Updates. Enter best email address.
theresehoyle.com
3287811. theresehultman -
Trollhassel, vitmålad med lyktor och prismor. kass bild, men fint i verkligheten:-). Fina ljusstakar som jag fick när jag fyllde år. Tapet med list runt i lekrummet blev stor tavla. Mammas gamla köksoffa som jag målat, klätt om och övertagit. Blomma på köksbord, den fina korgen fick jag av Miss Stone. Har letat efter ett ord Ett helt nytt ord Ett ord som ingen någonsin hört förut Jag har letat efter ord som betyder det vackraste. Och såg riktigt tattaraktig ut. 2010-10-13 @ 18:33:10 Permalink. Jag gick s...
theresehultman.blogg.se
3287812. Therese Huston | Mes expériences avec du cannabis
Mes expériences avec du cannabis. Janvier 24, 2015. Comment le cannabis peut aider à lutter contre la maladie d’Alzheimer (et pas seulement). De nombreux professionnels, notamment en Espagne, ont conduit des études depuis 2005 sur les effets du cannabis dans le traitement de la maladie d’ Alzheimer. Il s’avère que les composés issus de cette plante pourraient non seulement de la prévenir chez l’homme, mais aussi de permettre une meilleure vie à ceux qui en souffrent déjà. Juin 27, 2014. Les multiples eff...
theresehuston.com
3287813. Therese Huston – Just another WordPress site
An insightful playbook for women who want to make stronger, smarter choices in a world that still asks if we should really let men make the tough calls. 8230;required reading on Wall Street, where male-dominated thinking has caused so many problems. New York Times Book Review. Anne-Marie Slaughter, author of. Elliot Bay Book Company.
theresehustonauthor.com
3287814. Studio City CA Homes and Real Estate
Discover Your Dream Home. License #: CAL BRE# 01387864. Coldwell Banker Residential Brokerage. Get a positive, helpful partner for buying or selling a home:. Trusted resource for answers about the process. Expertise about neighborhood features. Ability to target home searches. Support through the closing and beyond. 3 Tips for a Higher Home Appraisal. Top 4 Deal Killers for Homebuyers. See All Communities Served. Coldwell Banker Residential Brokerage ,. 12930 Ventura Blvd 202 Ste. O: 818.788.5400. CalBRE...
theresehydehomes.com
3287815. Thereseia's IT-365 Blog | Just another WordPress.com site
Thereseia's IT-365 Blog. Just another WordPress.com site. May 3, 2011. May 3, 2011. April 13, 2011. April 13, 2011. We had to create a website using google docs. I chose children’s literature as my topic. The first page is general. April 13, 2011. April 13, 2011. March 22, 2011. For my video story I used Windows Movie Maker 2.6. It was fairly easy for me to make and it was alot of fun. My story was. My Story: My Favorite Bands. Laquo; Older Entries. Create a free website or blog at WordPress.com.
thereseiamc.wordpress.com
3287816. Bali | Jeg er i Bali
Jeg er i Bali. April 13, 2010. Jeg og en gruppe fra klassen var å besøkte et barnehjem, som ligger utenfor Kuta. På det barnehjemmet så bor det over 100 barn fra alderen 3 til 17 år, og det jobber bare 2 voksne personer i det barnehjemmet. En mann og ei dame. De som tar seg av barna er de eldste jentene i det barnehjemmet, og de er faktisk yngre enn meg. SJOKK! De får vel bruk for det senere i livet når de skal gifte seg, og ta seg av sine egne familier. Mars 12, 2010. Legg igjen en kommentar. I helga so...
thereseibali.wordpress.com
3287817. Therese i Ecuador
View my complete profile. Theresita solita puede ser peligroso. Monday, March 15, 2010. Theresita solita puede ser peligroso. Hemska hycklare tänkte jag om mig själv; tala om solidaritet men hur gör jag i praktiken? Jag lät professorn styra; han gick till en kiosk och hämtade ut lördagens lottoresultat och jo visst, lottomannen hade vunnit högsta vinst: 200 000 USD. Allt var sedan en intensiv cirkus! Nu hade ju iallafall professorn visat att han var en ädel människa! Annars mår jag bra, det gör jag!
thereseiecuador.blogspot.com
3287818. Therese Illustration - Detta händer i nuläget...
Detta händer i nuläget. Nu är det julkort på gång! 2014-11-10 @ 11:49:06 Permalink. Ja det känns tydligt att jag lättare gör uppdateringar på Facebook :). Nu finns boken Choclotate Treats ute till försäljning. Tack Zebeda för att jag fick vara med och hjälpa er fram med boken. I den ser ni mina illustrationer och layout. Mycket roligt! 2014-09-15 @ 11:00:00 Permalink. 2013-11-20 @ 20:47:50 Permalink. Tack alla som var närvarande på min utställning! Det var spännande och intressant! Nu är det dags! Och de...
thereseillustration.blogg.se
3287819. Illustratör i Borås | Therése Illustration
thereseillustration.se
3287820. Cardography
Skip to primary content. Skip to secondary content. July 27, 2015. I’ve been playing with watercolors and attempted to color with no lines. Picked Raspberry, Worn Lipstick, Tattered Rose, Spun Sugar, Festive Berries, Mowed Lawn Distress Ink (Ranger) Other. Foam (Michaels); Colored Cardstock (Michaels); Bristol Paper (Strathmore); Misti Stamp Positioner, Craft Worksheet (Ranger). I made tried to make it easy for myself. I used the Misti Stamp Positioner to ink. July 13, 2015. Koi Watercolor Field Sketch S...
thereseimages.wordpress.com
3287821. Therese i Montana 2008/2009
Therese i Montana 2008/2009. Mandag 29. desember 2008. Alle tar vell i mot meg å eg sette veldi pris på d! Så eg hadde ein kanon Thanksgiving, men eg suns d e ein unødvenige dag, ein unskyldning t å spisa ekstra mye mad:P Men d e jo amrikanerene vettu! Linker til dette innlegget. Tirsdag 16. desember 2008. Då va d Halloween! Pa halloween blei eg invitert t Sissi, hu sko ha et jenteparty! Så eg va veldi spente på d! D va et "Slut Party" Så alle kledde seg veldi lettkledd, hehehe! Linker til dette innlegget.
thereseimontana.blogspot.com
3287822. st.therese
Wednesday, June 6, 2012. Saturday, June 2, 2012. Sunday, May 27, 2012. Wednesday, May 23, 2012. Monday, May 21, 2012. Sunday, May 20, 2012. Saturday, May 19, 2012. Subscribe to: Posts (Atom). View my complete profile. Awesome Inc. template. Powered by Blogger.
thereseinkandanvilai.blogspot.com
3287823. Therese Inkmann, MA, LMFT - Home
Therese Inkmann, MA, LMFT. Licensed Marriage and Family Therapist #51372. Yourself first and the rest of your life will fall into place. – Lucille Ball. TIME OUT FOR PARENTS. On Sunday, March 23. TIME OUT FOR PARENTS. Starting on Saturday, April 5. To learn more Click Here. Do you feel “stuck” in a certain way of being and/or behaving that does not work anymore? Are you seeking to discover how you can live more authentically? We will journey together to learn more about what keeps you stuck.
thereseinkmann.com
3287824. Interior Designer | Sarasota, FL
Sarasota, FL 34231. Window Treatments and Furnishings. Create a well-crafted and unified look throughout your home with window treatments. And furnishings from Therese Y. Cronin Interior Design, Inc. in Sarasota, Florida. From draperies and shutters to bedding and hardware, our designer adds function and personality to the spaces you live in. Learn about Therese Y. Cronin Interior Design, Inc. Give your home a rich, elegant look with services from our licensed interior designer in Sarasota, Florida.
thereseinteriordesign.com
3287825. Welcome to Therese Interior Design | Therese Interior Design
Skip to main content. Collaboration is the key to design. The cardinal virtue of all beauty is restraint - Elsie de Wolfe. After the design is firmly fixed, the decoration is added. Decorating is the final enhancement. - AH. Good dressing is largely a question of detail and accessories - Elsie de Wolfe. To create an interior, the designer must develop an overall concept - and stick to it. - AH. Welcome to Therese Interior Design. No front page content has been created yet.
thereseinteriors.com
3287826. The Pearl Of Africa | Et år av en annen verden
The Pearl Of Africa. Et år av en annen verden. April 15, 2013 av thereseinuganda. Btw: Dette har nå blitt en fellesblogg for de siste innleggene, da Elisabeth ikke kommer seg inn på sin egen. Derfor er vi nå oss. Tess og Liz. Enjoy the pictures! Vi dro på en liten båt-tur! Ja, vi er litt barnslige. God stemning i bilen! Små hytter. På grunn av varmen blant annet bor de litt annerledes i Kumi-area. Mange må gå et stykke for å hente vann. Kumi er flatt, i motsetning til Kabale. Vi er nå søte da. Ps: innleg...
thereseinuganda.wordpress.com
3287827. Therese i Nya Zeeland -
Då var den dagen här. Dagen då jag lämnar Invercargill. Visst det ska bli kul att komma hem, men jag vill inte. Jag vill inte. Jag kommer att gråta så sjukt mycket. Just nu känns fem månader som en evighet. Om lite mer än en timma åker vi till flygplatsen. Vi ses på tisdag. 2012-06-30 @ 23:59:22 Permalink. Min sista torsdag i nya zeeland. Och idag har vi varit tillsammans i 8 månader :). 2012-06-28 @ 12:36:24 Permalink. Min sista måndag i Invercargill. Jag har skrivit namn på och sorterat 100 papper ...
thereseinz.blogg.se
3287828. Therese i Peru
En blogg om mitt skoleår på Hald Internasjonale senter 2007/2008. Torsdag 2. oktober 2008. God fornøyelse, her kan du finne mange timers god lesning! Onsdag 11. juni 2008. Hei alle trofaste lesere, hvis det nå er noen igjen. Jeg har laget meg en ny, mer personlig blogg hvis noen vil fortsette å følge meg og mitt liv etter Peru. Sjekk ut www.theresesinblogg.blogspot.com. Og det samme gjelder: legg gjerne igjen en kommentar der også;). Lørdag 3. mai 2008. Lørdag 26. april 2008. El fin - avslutningen. Når j...
thereseiperu.blogspot.com
3287829. Med koffert og sal
Med koffert og sal. En reise til Cuba - forøvrig uten sal. Wednesday, May 2, 2007. Like foer poaaskeferien hoerte vi en stor krangel nedenunder. Det var hoeye stemmer, harde beskyldninger, graat, og en doer som slamret igjen. Roberto ble borte! Men naa spilles det Enrique igjen og jeg tror det blir en del pizza fremover. Vi leidel bil i ferien. Fire jenter i en to aar gammel Hundai, automat. Mannen i utleiebua var svaert mistenksom. Jenter kjoerer da ikke bil! Det er saa lite trafikk at jeg snur og kjoer...
thereseirene.blogspot.com
3287830. Et eventyrår i Tyskland=)
Onsdag 27. mai 2009. Ville bare skrive t kort innlegg for nå er det kjedelig til meg =P ja, i dag har jeg akkurat 3 uker igjen! Det går så fort! Jeg gleder meg mye(! Til å komme hjem, men vet også at jeg vil komme til å savne vennene jeg har fått her noe veldig. så det er litt trist. I går pakket jeg for jeg må se hvor mange esker jeg skal sende i forveien. jeg er ikke helt ferdig, men hittil har jeg 5 pakker! Det kommer til å koste en formue! Tirsdag 28. april 2009. Long time, no see. Jeg tror jeg blir ...
thereseistindeutschland.blogspot.com
3287831. My first trip out of the Americas
My first trip out of the Americas. Detailing my adventures in Namibia and South Africa, and perhaps more travels in the years to come. terrific! View my complete profile. In livingstone, zambia. Where do I start? My homestay, internship, etc. The Language Barrier With a Side of Delicious Ice . My internship and other planned adventures. Saturday, April 01, 2006. So where was I? It's been a very long 3 weeks. First things first: my itinerary. 1 Swakopmund, Namibia. 2 Rural homestay in Ozandati, Namibia.
thereseistraveling.blogspot.com
3287832. thereseisydamerika.blogg.se - Sydamerika runt på 180 dagar
Sydamerika runt på 180 dagar. Publicerad 2013-03-13 16:07:00 i Allmänt. Slänger in ett sista inlägg innan jag ger upp det här med bloggande för den här gången. Blir kanske en ny blogg nästa resa. Det har verkligen varit en helt fantastisk tid här i Sydamerika och jag har skapat så mycket minnen. Det finns så mycket underbara människor och platser i den här världen alltså! Tack alla ni som läst och följt mig. Uppskattar alla kommentarer och tips! Publicerad 2013-03-11 15:00:00 i Allmänt. Igår var vi och r...
thereseisydamerika.blogg.se
3287833. Therese Ivancovich is a marketing strategy consultant
Call today to discuss how we can work together to achieve your goals,. Creates effective strategic plans. Develops successful marketing strategies. Builds strong corporate and community partnerships. Positioning and Public Perception. Therese spent several years working in Silicon Valley, where she focused on marketing, communications and partnership development for companies including Compaq Computer Corporation and Technology Network (TechNet), a high-tech lobbying group. Therese began her career w...
thereseivancovich.com
3287834. Therese Ivers, JCL | Therese Ivers' website
Therese Ivers, JCL. Therese Ivers' website. Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing! December 5, 2015. 1 Comment on Hello world! Proudly powered by WordPress.
thereseivers.com
3287835. thereseivery.com
thereseivery.com
3287836. Therese Johansson -
RANDOM SHOTS FROM LATELY. Lite blandade bilder från det senaste. Nu har man tröttnat på Sveriges sommarväder så igår bokade jag, Joey och Pica en resa till Kreta, vi åker imorgon! Ska bli så himla skönt. 2015-07-29 @ 22:41:21 Permalink. Lite bilder från Brattön förra veckan, lika kul som alltid synd bara att vädret inte levererade som det brukar. Vilken jäkla kass sommar det vart, ge oss lite mer sol tack! 2015-07-27 @ 22:05:33 Permalink. Längtar tills o få se alla bilder från dagen :). Lite blandade bil...
theresej.blogg.se
3287837. Thérèse J
Sunday, August 12, 2007. Spenderade en weekend under semestern i Köpenhamn. 1 Les Trois Cochon på Værndamsvej 10, mycket bra restaurang med enkel meny, bra service och man kan sitta många timmar. På Jarmers Plads 3. Förra året bodde vi i Fertility shrine. I¨år bytte vi upp oss till Diamonds- The crown jewel. Bra läge, trevlig personal och skön terass. 3 Ölen- ingenstans känns det lika naturligt och obligatoriskt att dricka öl istället för kaffe. Bubblare: Lurpak: gott salt smör. Thursday, July 26, 2007.
theresej.blogspot.com
3287838. Therese Jonsson » Portfolio of Therese Jonsson, Art Director
The Heartbeat Powered Ballet. The A380 Inspiration Project. Keep Sweden Tidy Foundation.
theresej.com
3287839. Therese Jacinto Design
theresejacinto.com
3287840. Therese A. Jackson – Senior Risk Analyst
Senior Risk Analyst - AMN Healthcare, Inc. Senior Risk Analyst - AMN Healthcare, Inc. Hi, my name is Therese Jackson and I love cats, Ugg boots, chocolate ice cream, and running for miles on end! Welcome to my site and thanks for stopping by! Http:/ www.ThereseJackson.com. Senior Risk Analyst, AMN Healthcare, Inc. 2008-Present. San Diego, CA. Senior Administrative Assistant, Long Beach Unified School District 2000-2008. Long Beach, CA. Long Beach, CA. El Monte, CA. Supervised customer service department ...
theresejackson.com
3287841. Therese Jacobsen |
Old pictures from my Sony NEX-5N. Show Up Fashion Award. Fashion show, Model. Textile University of Borås. Helgen har verkligen varit den bästa på länge. På fredagen var jag och tjejerna på out of office, det är ett så sjukt bra evenemang som brukar hållas sista fredagen i månaden. Grymt bra DJ, dom har dansare, konfe. En speciell musikvideon men låten är så sjukt bra. Var tvungen att dela med mig. Vad tycker ni, bra eller dålig? En dag i skolan. March 2, 2015. October 6, 2014. En dag i skolan.
theresejacobsen.com
3287842. Therese Jahnson
theresejahnson.com
3287843. therese jahnson
Prenumerera på: Inlägg (Atom). Antal besökare denna månad:. Antal besökare denna vecka:. Antal besökare i dag:. Mallen Simple. Drivs av Blogger.
theresejahnsonblogg.blogspot.com
3287844. Thérèse & Jaime - Wedding
Thérèse and Jaime - Wedding. Wedding Party in Sweden. Fotos / Pictures 1. Fotos / Pictures 2. Fotos / Pictures 3. Saturday, 14th June 2008. It is not (just) because it was our wedding, but we really think it has been one of the best ceremonies and parties ever! The priest, the soprano, the "Tuna" singers, the "jamón serrano", the cocktail, the "ola" whilst taking pictures, the dinner, the speeches, the dance, the hens, the drinks. Everything was perfect! Thank you everybody for all your support and love!
theresejaime2008.blogspot.com
3287845. Therese & Jaime - Stockholm
Therese and Jaime - Stockholm. Wedding Party in Sweden. Thanks all for coming, for your presents and for sharing such a lovely day in Lilla Tyresö (Stockholm) with us! You can see some pictures in the link above ("Useful links" section). Suscribirse a: Entradas (Atom). Spanish celebration web site.
theresejaimesweden.blogspot.com
3287846. ThereseJaksa.com
theresejaksa.com
3287847. Therese James Naive Art
Skip to main content. Therese James Naive Art. Is a full time artist who has been. Painting and exhibiting since 1993. As a member. Of the Naive School she works from a compulsion. To recreate what she feels and sees. Being a self taught naive she relies purely. On an instinctive approach to her art and has. Developed her own style with representative. Characters who inhabit the world of her paintings. Her work can be seen in galleries throughout the UK. And she is represented in the Affordable Art Fairs.
theresejamesnaiveart.co.uk
3287848. theresejansson - en blogg om håruppsättningar till fotografering och lite till
2013-12-21 @ 20:45:34 Permalink. 2013-11-17 @ 10:18:47 Permalink. 2013-11-07 @ 16:12:42 Permalink. 2013-11-07 @ 16:09:56 Permalink. Ett stort att den luktar sjukt gott! 2013-07-26 @ 17:09:17 Permalink. 2013-06-30 @ 16:27:56 Permalink. 2013-05-20 @ 16:17:59 Permalink. The big pony Pink 2. Favorit parfym från Ralph Lauren! Väldigt dålig bild dock). 2013-04-09 @ 14:46:55 Permalink. Väldig 'stökig' rosett på bilden ovanför. 2013-02-18 @ 14:04:42 Permalink. 2013-01-25 @ 18:04:59 Permalink. The big pony Pink 2.
theresejansson.blogg.se