SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 36 / 36 / (5022044 - 5022098)

5022044. TONJE haugland - Lyrische Sopranistin
Besuchen Sie auch die Facebook-Seite von Tonje Haugland.
tonjehaugland.de
5022045. Tonje Helen | Student ved Markedshøyskolen
Nok et semester er over! Juni 8, 2015. Juni 8, 2015. Jeg startet på et valgfag jeg nå har skjønt at jeg ikke ante hva gikk ut på, heldigvis traff jeg midt i blinken! Det startet med blogging og implementering av google analytics og tag manager. Implementeringa var veldig gøy, blogginga er en annen historie. Hele tanken på at jeg skulle blogge overskygget alt det andre som skulle skje dette semesteret. Jeg var så negativ til det å blogge, skikkelig irritert, og ikke minst flau. Etter hvert som alt dette s...
tonjehelen.com
5022046. tonjeifrankrike
Abonner på: Innlegg (Atom).
tonjehjelkrem.blogspot.com
5022047. Tonjehonning's Blog | hverdagslivet..
Oktober 20, 2011. Frisk kald luft, lukten av våt jord, rasling i fargerikeblader,. Søte skjerf, varme fingrene på en kaffekopp, stearinlys, pene kåper, å fine venner. 8211; Jeg liker høsten. Oktober 10, 2011. For nesten 2 uker sien var jeg med min herlige familie i London :) vi var på løvenes konge musikalen! Wow den må oppleves! Varm sol, mange butikker og cafer, sightseeing, gode prater, fine minner og pene ting å ta med seg hjem! 8211; For en god familie jeg har. Herlig helg og endelig iphone. Det beg...
tonjehonning.wordpress.com
5022048. Home | Tonje Sæthre | Blogg & Bokanmeldelser
Å skrive er å leve. Å skrive er for meg frihet, drømmer og tro. Jeg skriver dikt, Fantasi romaner og barne bøker. Gjennom dette nettstedet vil jeg dele med dere et stykke av meg selv, og min kjærlighet for skriving. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In at velit vitae augue pellentesque pharetra ac in mauris. In id turpis nisi. Mauris justo nunc, laoreet id imperdiet eu, vehicula vitae arcu. Nulla in odio id elit placerat venenatis.
tonjehsathre.com
5022049. Tonje i Australia
Søndag 22. november 2009. Ja, så flink var jeg til å skrive blogg. Bloggen har liksom hele tiden blitt nedprioritert den. Nå skal jeg reise hjem om 5 dager, det er helt utrolig ufattelig rart. Men jeg gleder meg! Selvom det blir helt forferdelig trist å dra herfra også. Kommer til å savne sola og varmen, og alle de fantastiske menneskene, og den laidbacke attituden her nede, og stranda og surfing. Masse! Tirsdag 11. august 2009. Søndag 12. juli 2009. Dit vil jeg definitivt tilbake til! Kos dere med somme...
tonjeiaussiland.blogspot.com
5022050. Under Danebrog
The toughest 'bestis' anyone can have. Hanne, my Hanne. My best friend and biggest idol! I also did a job shooting a bride-to-be in her bachelor party. Fun. But not my most artistic pics. When in Oslo working, my sister gets the sometimes boring job of being my model, when I miss photographing. This is some of the results from the summer. The best journalist babe from Oslo Guro was here visiting this weekend! Pink As A Pig. Subscribe to: Posts (Atom). Det som har vært. The toughest bestis anyone can have.
tonjeidanmark.blogspot.com
5022051. tonje i england
Lørdag 2. juni 2012. This is the start of something good. Siste natt i samme seng, på en stund. Siri har blitt min beste venninne og vi kommer helt klart til å holde kontakten. Var tussi å si farvel men vi har hatt noen fine kvelder sammen. Gleder meg allerede til å komme å besøke deg vennen. Torsdag 31. mai 2012. Tirsdag 29. mai 2012. This could be the end of everything. So why dont we go. Somewhere only we know? Lørdag 26. mai 2012. I wanna be drunk when I wake up. On the right side of the wrong bed.
tonjeintheuk.blogspot.com
5022053. Tonje i Skottland | – om studier og meg i kiltens hjemland
8211; om studier og meg i kiltens hjemland. 9 juli, 2014. Heldigvis har jeg bevis for det, for vitnemålet har kommet i posten, og det samme har graduationringen min. Så da er jeg ferdig! Ikke med å studere, men med St Andrews. Jeg var temmelig lei det siste året, men jeg merker allerede at jeg kommer til å savne både byen og universitetet. Legg igjen en kommentar. 18 mai, 2014. Og som tredjeårsstudent skal man egentlig ha den hengende av den ene skulderen, sånn hvis du lurte. Hvorfor? 16 mai, 2014. Garnh...
tonjeiskottland.wordpress.com
5022054. Japanland
Tirsdag 17. august 2010. Farvel Japan, hallo Norge! Den ene uken jeg har vært hjemme på Jevnaker har vært lang som et vondt år. Dagene snegler seg forbi, og jeg har faktisk allerede begynt å lengte mot et nytt semester på skolen. Jeg hadde helt glemt hvor kjedelig dette stedet kunne være. Heldigvis starter undervisningen på mandag (som tilfeldigvis også er bursdagen min). Så jeg slipper å kjede meg så veldig mye lenger. Happy birthday to me. Hjemturen, ja. Hva kan jeg si? Søndag 8. august 2010. På torsda...
tonjeitokyo.blogspot.com
5022055. Tonje Jenssen | Performance Coach
Darr; Skip to Main Content. Hei, mitt navn er Tonje og jobber som Performance Coach og mental trener på Magnat Performance Center. Jeg har flere års erfaring som Personlig trener.
tonjejenssen.com
5022056. tonjek.net
As the heading says: welcome to my view. This is a place for me to put up the results of my new hobby:. It might not be very good as of yet, but I'm hoping it will improve. Over time. So bare with me please. I am currently using a Pentax K-x DSLR with two different lenses;. Pentax 18-55mm and Sigma 75-300mm. Finally got my new lense; a Sigma 105mm DG Macro. It's really fun to work with, and difficult as well. So just sit back with your cup of coffee/tea and have a look at. More to come. :).
tonjek.net
5022057. Blog de Tonjek - Tonj' en Calabre... - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Tonj' en Calabre. Petit aperçu de mon stage en Calabre.Bonne visite! Mise à jour :. Abonne-toi à mon blog! N'oublie pas que les propos injurieux, racistes, etc. sont interdits par les conditions générales d'utilisation de Skyrock et que tu peux être identifié par ton adresse internet (54.145.69.42) si quelqu'un porte plainte. Ou poster avec :. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre. N'oublie...
tonjek.skyrock.com
5022058. tonje karenina
tonjekarenina.com
5022059. FUN STUDIO
Her kommer det snart en ny hjemmeside. I mellomtiden: besøk meg gjerne på facebook.
tonjekarlsen.no
5022060. Real Estate Sales, Real Estate Listing Agent - Tonje Kearney Real Estate - Phoenix, Az
Whats My Home Worth. Tonje Kearney Realtor , ABR, e-PRO, SFR, MSSC, CSSn. Exceeding even the highest expectations. Realty One Group Inc. 17550 N. Perimeter Dr Suite 160. Real Estate Sales in Phoenix and the surrounding areas.
tonjekearney.com
5022061. Protected Blog › Log in
Https:/ tonjekharnang.wordpress.com/. Is marked private by its owner. If you were invited to view this site, please log in. Below Read more about privacy settings. Larr; Back to WordPress.com.
tonjekharnang.wordpress.com
5022062. Tonjekid (Tonje Ertsås) - DeviantArt
Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) " class="mi". Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ". Join DeviantArt for FREE. Forgot Password or Username? Deviant for 5 Years. This deviant's full pageview. Last Visit: 44 weeks ago. This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets. Why," you ask? No journal ent...
tonjekid.deviantart.com
5022063. NOTEBOOK | by Tonje K. Kristiansen
By Tonje K. Kristiansen. 8220;A woman of distinguished courage or ability, admired for her bravedeeds and noble qualities.” These actresses,these women, these faces never cease to inspire me. I was introduced to film very early on in my life by my parents and their film friends. Even though I was too little to make sense of it all at the time, I was mesmerized by these women and I always return to…. Walk to the beat of your own drum – Q & A with Jenny Vagan by Tonje Kristiansen. I am learning that in lif...
tonjekkristiansen.com
5022064. Tonjes blogg
Fredag 13. mars 2009. Hey teacher- leave us kids alone! Det gjør jeg også! Tirsdag 16. desember 2008. Dette innlegget er skrevet mest som en test. Da jeg for ca 3 timer siden opprettet egen blogg, lurte jeg på hvordan jeg skulle skrive innlegg på den. Det prøver jeg på nå. hvis jeg greier det så har jeg trådt over en terskel. da er jeg blogger jeg også. Velkommen til bloggen på min hjemmeside! Her kommer mer etterhvert når jeg får bedre tid dvs om noen år. Nei da det kommer flere blogger etterhvert :).
tonjekolle.blogspot.com
5022065. tonjekornelie
tonjekornelie.com
5022066. Default Parallels Plesk Panel Page
Web Server's Default Page. This page is generated by Parallels Plesk Panel. The leading hosting automation software. You see this page because there is no Web site at this address. You can do the following:. Create domains and set up Web hosting using Parallels Plesk Panel. Parallels is a worldwide leader in virtualization and automation software that optimizes computing for consumers, businesses, and Cloud services providers across all major hardware, operating systems, and virtualization platforms.
tonjekristiansen.com
5022067. Jeg liker å tro at jeg er en engel.
Jeg liker å tro at jeg er en engel. Torsdag 17. april 2014. Den er jo så skjønn :D gå innpå DENNE. Linken for å delta i konkurransen :). Lørdag 29. mars 2014. Vinn salt og pepperkvern fra Hardanger Bestikk. Klikk deg inn på denne. Fine bloggen for å delta du også :). Søndag 5. januar 2014. Fiiine julekulene. Måtte prøve de litt overalt så klart :-). Mandag 26. august 2013. Etiketter: Hus og Hjem. Vinn te, urtesalt og salt. Så søte å nydelige premier :) Lakridste er jo så herlig :D Meld dere på HER. Elske...
tonjela.blogspot.com
5022068. tonje lerstad | if you can dream it, you can become it
Filed under: Ukategorisert — tonjeler @ 11:04 pm. Har egentlig hatt en ganske rolig lørdag. Satt med «lekser» i noen timer, før jeg dro på kino med Marte, Victoria, Solveig og Frida. Vi så Friends With Benefits. Utrolig koslig film. Skikkelig glad film. Hadde egentlig tenkt og fikse opp rommet mitt i dag. Og med det mener jeg RYDDE. For nå ser det nemlig sånn her ut:. Legg igjen en kommentar. DON’T YOU REMEMBER? Filed under: Ukategorisert — tonjeler @ 10:55 pm. Legg igjen en kommentar. 7 Har du kjæledyr?
tonjeler.wordpress.com
5022069. Mina Allster
Här kommer bilder som jag har målat/tecknat. Lördag 24 januari 2009. Me Myself and I. Fredag 9 januari 2009. Den gjorde jag i går, men jag får ingen bar bild utan blixt å så här blir det med! I dag gjorde jag denna! En av mina första kol teckningar.vad tycks? Denna gick inte heller utan blixt å då vart den ljus men men. oxå me kol som de två ovan. Me Myself and I. Torsdag 4 december 2008. Nu har jag vet dålig på att uppdatera här men de kommer, har haft mkt med skolan å inte haft tid med detta! Jag är en...
tonjelereng.blogspot.com
5022070. Tonje Lilleaas Photography
January 10, 2017. January 2, 2017. January 2, 2017. December 31, 2016. December 19, 2016. December 19, 2016. Holiday season gingerbread baking. December 15, 2016. Around here – fall edition. December 7, 2016. Dusk to dawn at Domkirkeodden. November 30, 2016. Create a website or blog at WordPress.com.
tonjelilleaas.com
5022071. Tonje Line Bredal - Home
Fotografiets fødsel er offisielt satt til 1839, da både Louis-Jacques-Mandé Daguerre og William Henry Fox Talbot kunngjorde sine metoder for å fiksere et fotografisk bilde. Det er nå opplest og vedtatt at det var året, og man hadde i 1989 en stor feiring av 150-årsjubileet, men faktum er at verdens eldste bevarte fotografi faktisk stammer fra 1826.
tonjeline.com
5022072. Tonje Louise Finne / Cinematographer
Loading site, please wait. Click here to continue anyway!
tonjelouisefinne.com
5022073. tonjelsmafotografie
Xa9; 2017 SmugMug, Inc.
tonjelsma.nl
5022074. Saft suse!
En hverdagsblogg om mine, mitt og meg. Og kanskje litt om andre og andres. Og kanskje noen andre ting som rører seg mellom himmel og jord. Og hav. Kanskje. Tiden vil vise. Og den som venter får se. Onsdag 1. august 2012. Uker, år og tidsbegrep. For vel to år siden startet min første mammapermisjon og jeg skulle være hjemmemamma i ett år. Et helt år. Laaaang tid, tenkte jeg da. Tenk så mye jeg skal få gjort, et heeeelt år. Så ble det altså to hjemmeår. På to år. Tenk så mye man kan rekke på to år. Også gl...
tonjema.blogspot.com
5022075. HERLIG!
SidFrø.Molle.Mollis.Mollemor.Mollefrø.Cider.Seed.Toooonya.eller bare Tonje Margrethe om du vil! Torsdag, januar 28, 2010. Vil du være med å støtte jordskjelvofrene på Haiti. Ta eit bilde av deg selv å send det til 2242. Det vil koste 20,- og overskuddet av dette vil bli donert til Kirkens Nødhjelp, PlanNorge og Frelsesarmeen.På www.haiti.no vil bilde ditt bli postet og du kan og lese meir om denne aksjonen! Sjekk www.haiti.no for mer info! Håper dere er med på tanken, folkens :). Tirsdag, oktober 20, 2009.
tonjemargrethesverden.blogspot.com
5022076. Min lille verden
Ein blogg interiør - livet - familie - vener og andre ting som eg har lyst å fortelje om. Eg, mamma og søstra mi Silje i fjor sommar :). I dag er det mamma sin dag :) Eg har verdens beste mamma, som alle andre også meiner dei har :) Mammaen min er vakker heilt frå hjarterota og ut. Ho er omtenksom, morsom, god, snill og tenker på alle rundt seg og vil dei skal ha det bra. Mamma er ei pen dame som eg og søstra mi er veldig glad i! Gratulerer med dagen mamma, takk for du er den du er! Sol inne, regn ute.
tonjemarie.blogspot.com
5022077. tonje marie - rebell | konditor | tullebukk | nerd
Rebell konditor tullebukk nerd. 2017: en frisk start? Jeg har tenkt litt. Vurdert litt. Alle som kjenner meg skikkelig vet at jeg elsker å blogge. Jeg elsker måten jeg kan formulere meg på og hvordan jeg kan dele livet mitt med andre. Og alle som leser bloggen min vet at jeg er skillelig dritt på å oppdatere. Så, superkjapp update. Jeg sitter nå på flyplassen og venter på å dra tilbake til Oslo. Hjem til Oslo? Godt nyttår, dere! Jeg håper 2017 blir et fantastisk år for meg, for dere og for bloggen. Det j...
tonjemarie.com
5022078. Manfaat Menjalankan Pola Hidup Sehat
Manfaat Menjalankan Pola Hidup Sehat. Subscribe to: Posts (Atom). 169; 2015 http:/ tonjemariesalen.blogspot.com/.
tonjemariesalen.blogspot.com
5022079. Famous Quotes
Diverse sitata fra venna og kjente. (: Alle må ikke nødvendigvis være morsomme, dei kan være syke, idiotiske og særiøse også. Kommentara e allti fint. :D. Lørdag 6. september 2008. 171;Må ha deg ei pølse FØR du går, sånn at du ikke blir frista til å ta ei på festen. ;). Fredag 5. september 2008. Skal e å du melde oss på? Romme mitt, etter å ha sett mgp jr. 171;Han ligna jo på Ole Lukkøye, han der! Så store tær han hadde! 171;Ho va jo cafélatte-brun! Søndag 10. august 2008. Flash tits og du får 5'er :P.
tonjemarieso-sitater.blogspot.com
5022080. Tonje Marie SO - dance, bby ;*
Mandag 20. oktober 2008. NO HAR E FAKTISK BYTTA. Jepp e har BYTTA blogg. den e bokmål, óg usakli. så da har e en ballanse. :). Lagt inn av Tonje Marie. Fredag 17. oktober 2008. E har ikke glemt dåkke! Om du tror e har glemt bloggen min så; nei! Lagt inn av Tonje Marie. Torsdag 9. oktober 2008. HAR LAGA NY BLOGG! Så da kan anders slutte å le av videoen min. :'D. Tror e. :'). Har ikke skreve nåkke enda, men kommer såsnart e går over på andre pcn og skrive ; D. Lagt inn av Tonje Marie. Sofie e supercute ;*.
tonjemarieso.blogspot.com
5022081. Tonje Merethes lille verden
Lillesøsters rom er lys rosa og søtt. Hun elsker å leke på rommet sitt, så hun leker gjerne der før vi står opp om morgenen. Eller når jeg rydder ol i 2.etg. Nå nyter vi deilige feriedager. Avslapping, sosialt samvær, oppussing og kos med jentene. Nathalia har selv sterke meninger om hvordan hun vil ha det, så akkurat i det rommet har ikke jeg noe jeg skulle ha sagt. Eneste er at det ryddes etter lek, noe hun er flink til. Men når hun er som oss andre, en samler, så må ting av og til fjernes. Nå venter v...
tonjemerethe.blogspot.com
5022083. Tonjemh.blogspot.com
En blogg by me ;P. Onsdag 14. september 2011. Litt endring på bloggen! I dag har jeg ikke gjort så mye, bare vært på skolen. Vi har hatt np (nasjonal prøve) i norsk. Kjedelig! Det var liksom 29 sider på heftet vi fikk -.-! Jaja nok om det. Ellers har jeg bare sittet på pc'n da. Jeg har tenkt og endre litt på bloggen min. så håper du liker det nye motivet som kommer ettervært! Send dette via e-post. Tirsdag 28. juni 2011. Du bare må se denne videoen! Håper du likte videoen fra youtube! MANDAG : Jeg sto op...
tonjemh.blogspot.com
5022084. Tonje's verden
Onsdag 29. august 2012. Tur med Kaizers til Målrock 2012. Torsdag 9 august var bussen, Pappa og jeg klare for en ny tur med Kaizers! Lenge siden jeg hadde vært på tur med dem nå. Tror faktisk ikke det er siden Hove 2011. Jeg hadde tatt med meg bussen til Oslo dagen før og skulle bare kjøre de få minuttene det er fra meg og ned til sentrum. Pappa kjørte bussen Øystein skulle ha med seg på tur med Gabrielle inn til byen, de kjørte E18. Da vi endelig skulle sove skulle jeg ta en god og varm dusje, så jeg bl...
tonjemichelle.blogspot.com
5022085. Fredbo
Mandag 12. mai 2014. Litt mer fra stua, stadig nye ting som har funnet sin plass. Spisebord venter vi fortsatt på, gleder meg! Mannens nye leketøy, jeg bestemte fargen ;). Lagt inn av Tonje Moskvil Lyngås. Tirsdag 18. mars 2014. Ny, grå sofa på plass :) Må nok få handlet noen nye puter, men foreløpig duger det med de gamle. Ble bare litt mye grått plutselig, siden jeg i lange tider har prøvd å gjøre den beige sofaen mer grå:P. Lagt inn av Tonje Moskvil Lyngås. Søndag 9. mars 2014. Glimt fra nytt hus.
tonjeml.blogspot.com
5022086. My Blog
2014 Mini Portfolio Responsive WordPress Theme. Design and Developed by Dessign.net.
tonjemoe.com
5022087. TonjeMarie
Mandag 24. august 2015. Follow me on Instagram and Snapchat, username. Linker til dette innlegget. Send dette via e-post. Fredag 31. juli 2015. I det siste har jeg gått med gull-hoops hver dag. Men jeg har veldig lyst til å bytte ut de jeg har fra Glitter som jeg kjøpte i 2008 med disse nydelige hoopsa i matt gull fra Jenny Skavlan by David-Andersen. Linker til dette innlegget. Send dette via e-post. Torsdag 23. juli 2015. Her er noen bilder fra i fjor. Linker til dette innlegget. Send dette via e-post.
tonjemt.blogspot.com
5022088. 2njee roflmao | write a comment to miss.[014
Write a comment to miss.[014. On april 17, 2008 by tonjemyren. BAPTISTENE. tonje myren. Jeg valgte å skrive om baptistene fordi jeg måtte skrive om et kirkesamfunn. Og jeg har aldri hørt om noen av de som vi kunne velge mellom, derfor valgte jeg bare ett. De mente at når man ble døpt skulle man ha bekjent en personlig tro. De mente barnedåp var djevelens verk. På den tiden var ikke gjendøperne særlig populære både fordi at de satte andre kirkesamfunn i et dårlig lys, og fordi at de så på dåpen so...Det e...
tonjemyren.wordpress.com
5022089. Tonjemyrvang's Weblog | Just another WordPress.com weblog
Just another WordPress.com weblog. October 24, 2007. Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging! Blog at WordPress.com. Follow “Tonjemyrvang's Weblog”. Get every new post delivered to your Inbox. Build a website with WordPress.com.
tonjemyrvang.wordpress.com
5022090. Homepage
A website is coming to this url, one day.
tonjen.com
5022091. 通健-公共自行车系统 电动车
版权所有 重庆通盛建设工业有限公司 公司地址 重庆南岸区玉马路77号 联系电话 023-89023875 023-89023662 技术支持 汉沙科技.
tonjen.net
5022092. Tonje Næss - En del av NORactive-nettverket
29 desember 2016 18:11. Et nytt år – nå skal du bli lykkelig. Eller? Jeg har et inntrykk av at flere av oss har misforstått hele jævla greia med å leve i nuet, gå for målet eller leve ut drømmen. Hva ligger egentlig i det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å ikke ha gjort? Og oss selv og faktisk blir litt bevisste og takknemlige over hverdagen vi er midt oppi. Hvor har det blitt av den connectionen vi hadde med andre mennesker? Har sosiale medier og det å hele tiden være «på» virkelig...Er det ba...
tonjenaess.noractive.no
5022093. Tonje`s Tropefugler - www.tonjenes.net
Velkommen til hjemmesiden min;-). Jeg driver et lite oppdrett av tropiske fugler. I mitt fuglehold har jeg undulater-engelske og vanlige, utstillingssebrafinker, gouldsamadiner, diamantfinker, kanarifugl, måkefink, diverse krumnebb og papegøyer. Jeg har også hunder og katter som opptar mye av min tid. Schäeferen min - Nemi;-). Mikkel -min hvite gjeterhund. Sovende undulatunge fra eget oppdrett. Se ellers link "Fuglene mine! Fra mitt øvrige fuglehold. -). Jeg liker denne siden. Du liker denne siden. S&#22...
tonjenes.net
5022094. TON JENNER | PALMWOOD STUDIO
tonjenner.net
5022095. Ton Jenner singer/songwriter
Pop, country, americana, folk . Dit is de site van. Ga maar eens luisteren! En laat weten wat je er van vindt:. Mail naar Ton Jenner. Ik ben hard bezig in de Palmwood Studio. Nieuwe eigen songs, plus het opnemen. Van anderen, zoals de band BAT CRAB. Zie daarvoor palmwood.nl. NIEUWE OPNAME IN DE STUDIO. JJ Music House - Zoetermeer. TON JENNER 2015 PALMWOOD STUDIO.
tonjenner.nl
5022096. Tonje Cicilie Nordgaard, Best Wedding Video
tonjenordgaard.com
5022097. FOTO
Epost: nordmo.tonje@gmail.com. Tilbyr fototjenester for eiendomsutviklere, reklamebyrå, plateselskap og private boligeselgere. Tonje Nordmo er utdannet Art Director fra Westerdals School of Communication med hovedvekt på film og foto. Etablert i Sarpsborg, Østfold siden 2014.
tonjenordmo.com
5022098. Tonje Noréa
Fredag 10. juli 2015. Lat meg kverka ambisjonar. Om storbyar og slott. Og nybygget så flott. For kva er det me jagar. I den gode ferie sitt namn? Eg set mi lit til late dagar. Og timane som forsvann. Eg spyttar tannkrem over ripa. Les gamle vekeblad på ny. Let så nyfikne måsar. Stå for iveren og praten. Og melon i salaten. Orda flyt i straumar. Utan trengsel, utan hast. Diktet kjem så gradvis,. Rytmen heng seg ikkje fast. Små jordbærfrø i tann. Skuldra luktar solskinn,. Lakenet fullt av sand. No gler eg ...
tonjenorea.blogspot.com