SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 36 / 36 / (5022098 - 5022153)

5022098. Tonje Noréa
Fredag 10. juli 2015. Lat meg kverka ambisjonar. Om storbyar og slott. Og nybygget så flott. For kva er det me jagar. I den gode ferie sitt namn? Eg set mi lit til late dagar. Og timane som forsvann. Eg spyttar tannkrem over ripa. Les gamle vekeblad på ny. Let så nyfikne måsar. Stå for iveren og praten. Og melon i salaten. Orda flyt i straumar. Utan trengsel, utan hast. Diktet kjem så gradvis,. Rytmen heng seg ikkje fast. Små jordbærfrø i tann. Skuldra luktar solskinn,. Lakenet fullt av sand. No gler eg ...
tonjenorea.blogspot.com
5022099. Under huden på livet, med et åpent hjerte | The Confessional Corner med Tonje Nové Sønsteby: Blogg, pilegrimsvandringer, tegninger, publiseringer m.m.
Under huden på livet, med et åpent hjerte. Å arbeide med hest er karakterbyggende. In memoriam Tundra Frøya. Tips og råd til turen. Hvor skal du gjøre av hesten om natten? Oppakning og fordeling av vekt. Pakkeliste hest og rytter. Pilegrimsvandringen etappe for etappe. Pilegrimsvandring hest, etappe 1: Hamar – Veldre. Pilegrimsvandring hest, etappe 2: Veldre – Moelv. Pilegrimsvandring hest, etappe 3: Moelv – Johannesgården på Brøttum. Pilegrimsvandring hest, etappe 5: Fåberg – Skåden gård. Pilegrimsvandr...
tonjenove.com
5022100. Tonje Nyrud | Just another WordPress.com site
Just another WordPress.com site. Application of Analysis- Cabin Design. Bull;March 31, 2011 • Leave a Comment. Based on Murcutt’s design of the Marika Alderton House, my task was to design a cabin for Glenn Murcutt and his partner. From the research undertaken I have taken the essence of the house and incorporated it into my proposal for a cabin design. Cabin as an Environmental Filter. The cabin for Murcutt is based on his principals as an architect: ‘. Touch the earth lightly’. Planning the layout of t...
tonjenyrud.wordpress.com
5022101. Tonje og Dags Blogg | Fordi vi har noe på hjertet
Tonje og Dags Blogg. Fordi vi har noe på hjertet. I vår bokhylle…. De siste dagene har ikke vært de mest effektive hos oss. Det var heller ikke meningen. Gemalen har ferie og for hans del betyr det først og fremst muligheten til å sove litt lenge og nyte planløse dager. Mitt behov har også vært å lade batteriene etter forrige ferieøkts sosiale stunt. Som vi har nytt hvert sekund av, la det være sagt. Alt har skjedd mens vi lot humla suse. Posted in Litt mer personlig. Legg igjen en kommentar. Ar sin tid .
tonjeogdag.wordpress.com
5022102. Tonje og Kjetil's bryllup | Just another WordPress.com site
Tonje og Kjetil's bryllup. Just another WordPress.com site. April 11, 2011. Da er gjestelista lagt ut og informasjon om bli kjent festen. Legg igjen en kommentar. Tonje og Kjetil's bryllup. The Twenty Ten Theme. Blogg på WordPress.com. Tonje og Kjetil's bryllup. Blogg på WordPress.com. The Twenty Ten Theme. Følg “Tonje og Kjetil's bryllup”. Få nye innlegg levert til din innboks. Bygg din webside på WordPress.com. Add your thoughts here. (optional).
tonjeogkjetil.wordpress.com
5022103. Tonjeogstian.no
Lørdag 16. juni 2012 kl.23:43 - Skrevet av Tonje. Vår fantastiske, nydelige, snille, gode, smilende, latterfulle, pratsomme Mathea e 2 år i dag, og vi har hatt en fantastisk dag for store lillejenta vår. Lørdag 16. juni 2012 kl.23:42 - Skrevet av Tonje. Lørdag 16. juni 2012 kl.22:07 - Skrevet av Tonje. Lørdag 16. juni 2012 kl.21:57 - Skrevet av Tonje. Mathea sin første hårklipp, og årets første grilling :). Lørdag 16. juni 2012 kl.21:50 - Skrevet av Tonje. Bjorli 18. - 20.mai. 16 og 17. mai! Tirsdag 17&#...
tonjeogstian.no
5022104. Familien 4xT | Tiona, Tiliane, Tonje og Tommy
Tiona, Tiliane, Tonje og Tommy. I Dette finner du på bloggen vår. Beskyttet: Tiona kan stå og sitte! Skriv inn passordet ditt for å se kommentarer. Dette innlegget er passordbeskyttet. Du må oppgi passord nedenfor for å se det. Skriv inn passordet ditt for å se kommentarer. Beskyttet: Minste go’jenten vår, nesten ett halvt år gammel :). Skriv inn passordet ditt for å se kommentarer. Dette innlegget er passordbeskyttet. Du må oppgi passord nedenfor for å se det. Beskyttet: Tiona i pysjen. Beskyttet: Tilia...
tonjeogtommy.com
5022105. Tonje & Trube gjemme side!!
Lurer du om det.). Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.
tonjeogtrube.com
5022106. Tonjes blogg
Fredag 20. mai 2011. Send dette via e-post. Send dette via e-post. Send dette via e-post. Send dette via e-post. Tirsdag 26. april 2011. Send dette via e-post. Send dette via e-post. Tirsdag 18. januar 2011. Send dette via e-post. Abonner på: Innlegg (Atom). Trykk og Foto 7. Http:/ svgs-trykkfoto7.blogspot.com/. Vis hele profilen min. Watermark-mal. Drevet av Blogger.
tonjeov.blogspot.com
5022107. Cheap Wireless Printer Scanner Copier
Cheap Wireless Printer Scanner Copier. Strona o naprawie ploterow. Wyświetl mój pełny profil. Motyw Prosty. Obsługiwane przez usługę Blogger.
tonjepaanorsk.blogspot.com
5022108. Tonje på tur
Vi hadde bare gode matopplevelser i Warszawa, og brukte tripadvisor pluss venner og kjente som utgangspunkt da vi valgte spisesteder. Continue Reading →. August 12, 2015. Inntrykket mitt er at det er delte meninger om denne byen, men jeg for min del er utelukkende positiv. Hyggelige mennesker, gode priser, god mat og drikke, og nydelig vær. Mer kan man ikke kreve av en storbytur. Continue Reading →. August 12, 2015. Alle stedene jeg nevner kan man fint gå til. Continue Reading →. Juli 26, 2015. Etter x a...
tonjepatur.wordpress.com
5022109. Jenta bak masken – Tonjepedersen.com
Dette var året da jeg skulle prøve å gjennomføre både første og andre året med matte på et år. JEG av alle mennesker fikk faktisk til å få en sekser på matteeksamen. Jeg som satt med frykt i hele kroppen på starten av året, og ikke var sikker på om jeg kom til å klare å fullføre skoleåret. Og nå har jeg både fullført to år med matte på et år, møtt opp til, gjennomført en eksamen og endt opp med toppkarakter! I just love the packages from Norway Nails! I also got CrowsToes Alycone, which was my first poli...
tonjepedersen.com
5022110. Tonjes photoblogg | You don't take a photo… You make it!
You don't take a photo… You make it! Posted by Tonje :). Asymp; Legg igjen en kommentar. Posted by Tonje :). Asymp; Legg igjen en kommentar. I see now that this blogg maybe needs more than just photos, so I figured I will start doing MM- MusicMonday. I’ll post my song of the month, maybe song of the week. Lets see what we gat for the first MM…. Posted by Tonje :). Asymp; Legg igjen en kommentar. Let’s enjoy the sun go down. Posted by Tonje :). Asymp; Legg igjen en kommentar. Winter’s on way.
tonjephotos.wordpress.com
5022111. HOME
tonjeplur.com
5022112. Livet i Australia
Torsdag 12. juli 2012. Siste innlegg, og tips til andre studenter :). Da jeg kom hjem var bloggen noe av det siste jeg ville sitte meg ned med. Det var liksom noe jeg gjorde når jeg var i Australia. Men her kommer nå det siste innlegget til slutt :). De siste dagene pøste regnet ned, så det ble dermed ingen siste tur rundt i byen for å nyte synet, men det var kanskje like greit så reiste jeg ikke fra Australia på sitt beste :) Jeg fikk derimot tatt farvel med kjente og kjære, som jo er det viktigste.
tonjequt.blogspot.com
5022115. Tonjer Media
Velg en av våre avdelinger:. Månedens tilbud august: Bilflagg til under 100 kroner! Produktblader – brosjyrer i pdf-format. Klistremerker, etiketter og selvklebende. Tonjer Fyr -lightere og fyrprodukter. Profil -reklameartikler og firmagaver. Besøk oss i Haugesund. Få månedens tilbud på epost. Hjem www.tonjer.no. MÅNEDENS TILBUD AUGUST: BILFLAGG TIL UNDER 100 KRONER!
tonjer.com
5022116. tonjer.net | Jahns blogg om mangt og mye, men mest tonjer media-ting
Jahns blogg om mangt og mye, men mest tonjer media-ting. Kulepenner og sånn med trykk i 1985. Det var aldri meningen å starte med salg og trykking av reklameartikler. Tilfeldighetene styrte i stor grad også disse valgene. Som vanlig var jeg skeptisk i utgangspunktet, men kompis Helge Bertelsen tente på idèen, og samme skulle vi spleise på de sju og et halv tusen kronene som måtte til og hoppe i det. Av en eller annen grunn trakk Helge seg fra prosjektet etter kort tid og jeg overtok hans andel. Mange flo...
tonjer.net
5022117. Tonjer Media
Velg en av våre avdelinger:. Månedens tilbud august: Bilflagg til under 100 kroner! Produktblader – brosjyrer i pdf-format. Klistremerker, etiketter og selvklebende. Tonjer Fyr -lightere og fyrprodukter. Profil -reklameartikler og firmagaver. Besøk oss i Haugesund. Få månedens tilbud på epost. Hjem www.tonjer.no. MÅNEDENS TILBUD AUGUST: BILFLAGG TIL UNDER 100 KRONER!
tonjer.no
5022118. Livet på Ringebu Folkehøgskule
Livet på Ringebu Folkehøgskule. Søndag 14. desember 2008. Onsdag 10. desember 2008. Den første uka i desember startet vel egentlig med et bryllup. Bare 5 dager etter jeg kom hjem fra Kiel, skulle onkel Sigve og Therese gifte seg. Jeg gledet meg masse til dette og det var et kjempefint bryllup. Dagene etter har mest gått med til håndarbeid (produksjon av julegaver), tv-titting (julekalenderen må vi få med oss) og til å følge med håndballen på storskjerm i gym-salen. Lørdag 29. november 2008. Det er dessve...
tonjeringebu.blogspot.com
5022119. TON & JERI'S SPRING 2014 TRIP
TON and JERIS SPRING 2014 TRIP. Saturday, July 19, 2014. Suwannee River State Park. Suwannee River State Park. Thursday, July 17, 2014. We arrived here this morning and what a change. Way down upon the Suwanee River, Far far from home –. No white sandy beaches or ocean crashing against the shore,. But the Suwanee River still has a charm all it’s own. Ok, I get it, I'm not a composer, but I sure can try :). We got familiar with the park. When we rode our bikes to the boat ramp we noticed. I chose not to g...
tonjerisping2011rvtrip.blogspot.com
5022120. Tonje Røseth
Jeg arbeider hovedsakelig med en undersøkelse av grenselandet mellom det figurative- og det non-figurative i mitt kunstnerskap. Bildene karakteriseres av strengt formale komposisjoner bestående av farge, flater og linjer, og viser ofte gjenstander som sjelden fanger vår oppmerksomhet. Bildene er tatt i dagligdagse miljøer; og utgangspunktet for komposisjonene er alltid noe konkret. Monokromene med eller uten gradering i fargen, har for eksempel utgangspunkt i foto av en solnedgang. C Tonje Røseth/ Bono.
tonjeroeseth.com
5022121. Blogg om meg å mitt:-))
Mandag 3. januar 2011. Kommer ikke til å bruke denne bloggen lenger,da jeg heller går over på blogg.no. Håper dere som følger her fortsetter å følge med framover der også=). Her er linken til den nye bloggen! Http:/ hjertebarnsblogg.blogg.no/. Søndag 2. januar 2011. Da var det nye året begynt=). Håper dere alle har hatt en riktig god jul! Å ikke minst Godt nyttår! Her har vi koset oss masse i jula,til tross for at begge ungene fikk vannkopper:(. Onsdag 8. desember 2010. Er jo såå koselig med jul 3. Idag ...
tonjes-hjertebarnsblogg.blogspot.com
5022122. Ting og tang fra Tonje
Ting og tang fra Tonje. Søndag, februar 27, 2011. Må mange gyldne rakrygga menn vanke til The King's Speech. Og i alle fall til go'gutten Colin :). Lagt inn av Tonje. Mandag, februar 14, 2011. Lagt inn av Tonje. Fredag, januar 21, 2011. Et års pause får vel være nok. 2010 går inn i historien som begivenhetsrikt. Nå ligger 2011 klar. Det er alltid anledning for musikk. Også på dager for å bringe blogger tilbake til liv. Her er min favorittsang for tiden. Lagt inn av Tonje. Søndag, januar 24, 2010. You wil...
tonjes.blogspot.com
5022123. tonjes.com -&nbspThis website is for sale! -&nbsptonjes Resources and Information.
tonjes.com
5022124. tonjes.net
Søk på dette nettstedet.
tonjes.net
5022125. Buro Tönjes adviseur met passie voor jeugdzorg
Opdrachtgevers noemen hem een verbinder, een bruggenbouwer, diplomaat en ondernemer. In gesprekken is hij onderzoekend maar vaak ook vol energie over de kansen die ontstaan. Wanneer kansen soms nog dromen zijn of problemen vermomde oplossingen gaat. Hans Tönjes voor u op zoek naar een resultaat waar iedereen blij van wordt. Meer over Hans Tönjes. Burg van Oordtstraat 13. Intersectorale Spoedhulp voor Jeugd in Noord-Brabant. Mentale begeleiding talentvolle voetballers. Heeft u een ingewikkeld probleem, te.
tonjes.nl
5022126. Tonje Sara
Birds- stoff med magnolia :). Jeg var så heldig. Å få dette stoffet i hus;. Heter det visst, men jeg ville heller kaldt det magnolia. Det er av den nye typen stoff med digitaltrykk. Og dette har vært utrolig. Jeg bestilte mitt stoff fra Jofotex i Sverige, gikk. Helt fint det :). Noe smått og fint til å begynne med,. Så valget falt på en liten kjole. Begge deler i str 68 :). Tightsen vises bakfra, med supersøte volange. R på rompa :). Ikke helt enkelt å sy på nei :p ). For det passet perfekt :). Fikk jeg ...
tonjesara.blogspot.com
5022128. Søm & Design Tonje Sara
Velkommen til verden - Ekorn ull. Velkommen til verden Pinnsvin ull. Genser 100% Merinoull biler/stjerner. Snabeltørk og -vask, Musetørk og -vask Jule-utgaven. Kjole Eventyr Str 128. Body og baggypants - Søte rever str 92. Genser and bukse Pirater. Poncho - lysegrå - Bestillingsvare! Body og baggypants - Grønne biler str 92. Vinterlue Hvit med traktorer. Vinterlue Jenter og en snømann. Vinterlue Blomster på sort. Vinterlue Blå med stjerner. Vinterlue Pirater gule bananfyrer. Firkantlue Teddy blå stjerner.
tonjesara.com
5022129. SKOLEBLOGG.
Jeg går på VG1,- design og håndverkslinjen på Eiker vidregående skole, som ligger i Øvre Eiker kommune i Buskerud fylke. I denne bloggen kan du se litt av det vi har arbeidet med gjennom skoleåret 2008/2009. Onsdag 27. mai 2009. NCS - Natural Colour System. NCS er et fargesystem er det eneste fargesystemet som beskriver en farge helt nøyaktig, så det er derfor svært nøyaktig og brukervennlig. Alle de forskjellige fargene som er med i dette argesystemet har en egen kode. Hva som er fargens intensitet elle...
tonjesarpaeikervgs.blogspot.com
5022130. Tonje's blogg
Fredag 8. juni 2012. Send dette via e-post. Fredag 1. juni 2012. Http:/ www.picmonkey.com/#. Send dette via e-post. Fredag 11. mai 2012. 3 strimler av hjerteranken (Ceropegia). 3 salal greiner (Gaulthera). Og litt av en garnøste. Stilen på brudebuketten min er rund "klassisk" stil og. Dominansen i dette produktet er de røde rosene i den runde formen,. Fordi det er de vi legger merke til med en gang du ser på buketten. Kontrastene er de røde og det grønne, mørk/lyse farger og matt/glatt. Jeg skulle egentl...
tonjesblogg-blomstergodalen.blogspot.com
5022131. Tonjes Lille Dagbok
Torsdag 26. juli 2012. Og har det bra! Inntil et litt mer utfyllende blogginnlegg kommer kan dere se på dette bildet i stedet, tatt i går. Frida er snart 2 år og 8 måneder, men holder fortsatt koken. Noe motvillig fotomodell, men det synes heldigvis ikke på bildet. Og forresten, bumblefooten til Frida er så og si borte. Det hjalp å legge inn flere tepper i buret slik at underlaget hun går på ble mykere. Send dette via e-post. Fredag 20. april 2012. FRIDA HAR FÅTT BUMBLEFOOT :(. Bilder slettet ved en feil].
tonjesdagbok.blogspot.com
5022133. Tonje Gram | PU & CU Freebies for Digital Scrapbooking
PU and CU Freebies for Digital Scrapbooking. Blog at WordPress.com.
tonjesdigiscrap.wordpress.com
5022134. Tonjes portfolio
Hei og velkommen til min portfolio. Jeg heter Tonje og jobber som kreatør/Art Director. Jeg var ferdig utdannet fra Westerdals i 2009 og har siden den gang jobbet med mange spennende kunder for byråer som McCann, DIST, Circus og RED. Siden 2014 har jeg jobbet hos Craft/McCann i Oslo. Denne portfolioen er todelt, og du kan velge mellom å kikke på jobber jeg har gjort de siste årene eller ideer jeg drømmer om å gjennomføre.
tonjese.com
5022135. Beskyttet blogg › Logg inn
Https:/ tonjeselin.wordpress.com/. Er markert som privat av eieren. Hvis du ble invitert til denne siden, vennligst logg inn. Under Les mer om personverninnstillinger. Fortsett å være pålogget. Larr; Tilbake til WordPress.com.
tonjeselin.wordpress.com
5022136. Tonjes fagblogg
Onsdag 14. september 2011. Snorre Sturlason og Heimskringla. Ble født på Island 1179. Han var glad i rikdom, og hadde ambisjoner om å bli Islands rikeste og mektigste mann. Han vokste opp på gården Odde, der han lærte latin, teologi, lovene, og norsk og islandsk historie. Siden han var en av de få som faktisk kunne skrive på denne tida, samlet han alle de muntlige heltesagaene og skreiv dem ned. Han står for to av de mest sentrale verkene i norrøn tid: Snorre-Edda og Heimskringla. Send dette via e-post.
tonjesfagblogg.blogspot.com
5022137. Tonjes hverdagsglimt
Torsdag 2. januar 2014. Blogg eller ikke blogg? Og så må jeg jo benytte anledningen til å ønske godt nyttår! Tenk, nå er vi på terskelen til 2014. Nytt år og nye muligheter, som det så fint heter. Vi har hatt en stille og rolig jul, der vi både har vært i sør og i nord. Nyttårsaften ble feiret med bryllup og det var en flott måte å gå inn i det nye året på! Søndag 3. november 2013. Et hjerte til tante. Her var det stille! Det handler denne LO'en om. Søndag 8. september 2013. Tirsdag 3. september 2013.
tonjeshverdagsglimt.blogspot.com
5022139. Tonje singing - Home
I graduated with a first in singing from The University of Manchester in 2012 and currently teach singing, sing, and work as a Teaching Assistant in Manchester. I absolutely love to sing and teach others how to so if you would like to learn how to sing, improve your singing, or need someone to sing at your venue, wedding or other special occasion then I would love to hear from you. For more information about repertoire, prices and media, please see the individual tabs above. Create a free website.
tonjesinging.weebly.com
5022140. Tonje sin IKT blogg
Tonje sin IKT blogg. Lørdag 1. november 2008. Data og prosessorientert skriving. Kilde: Høiland, Terje og Tor Arne Wølner (2007): Fra digital ferdighet til kompetanse – om didaktikk for arbeid med digitale medier i skolen. Gyldendal Akademisk. Søndag 26. oktober 2008. Blogg som en prosess.bare noen tanker. Men kanskje kan en blogg bli brukt som et sted for å få respons på synspunkter og elementer av en tekst? Og hvem er det som har interesse av å lese hva "Per" eller "Pål" hadde til middag i dag? Da jeg ...
tonjesiniktblogg.blogspot.com
5022141. Tonje sitt styr og stell
Ei gardataus i sin beste alder, bur på gard ilag kjæresten min; Bonden, og tre gode gutar på 18, 12 og 10 år. Har alltid eit eller tusen prosjekt på gong, hurra meg rundt! Eg elskar kake og dessert og skulle nok trent litt meir. Bloggar mest om kakebaking, saum og ellers det som fell meg inn at eg har lyst til. Enjoy! Vis hele profilen min. Symaskinene mine ♥. Buy PDF sewing patterns from your favorite indie designers! Creativebug - Craft Classes and Workshops - What will you make today? Skip to my Lou.
tonjesitt.blogspot.com
5022143. It's my world - You're just in it!
It's my world - You're just in it! Subscribe to: Posts (Atom). It's my world - You're just in it! View my complete profile.
tonjesj.blogspot.com
5022144. Tonjes kaker
Fredag 5. september 2014. En sjokoladekake til min sønns 8-års dag. Han ville ha en Massey Ferguson 135, og jeg gjorde. Så godt jeg kunne med traktor-kakeforma min, og smørkrem. Kaka er Annas beste sjokoladekake. :). Fredag 22. august 2014. My little pony kake til min datters bursdagsselskap. Min jente skulle feire 5-års dagen sin, og hun ville ha likedan kake som i fjor. Det ble en med My little pony, men det var vel det eneste som den hadde til felles med fjordårets kake. :). Søndag 3. august 2014.
tonjeskaker.blogspot.com
5022145. Min forside - www.tonjeskaker.com
Velkommen til hjemmesiden min. Jeg er en jente på 32 år som har kakebaking som min store hobby! På denne siden vil jeg dele denne hobbyen med dere. Jeg legger ut bilder, oppskrifter og tips. Kjempe koselig om dere legger igjen en melding i gjesteboken. Enten det er ris, ros, tips eller annet dere har lyst til å dele med meg. Ønsker du en kake kan du sende meg en mail på tonje@tonjeskaker.com. Da ønsker jeg dere velkommen inn i min kakeverden. Se også facebook - Tonjes kaker. Jeg liker denne siden. Mamma ...
tonjeskaker.com
5022146. Tonjes kort og annen hobby
Tonjes kort og annen hobby. En blogg med mangen av mine hobbyprosjekter. Fredag 13. februar 2015. Denne uken har jeg fått strikket to mariusgensrer. Her er den ene som er strikket for en vennine som ønsket sårt en genser til datteren til vinterferien. Onsdag 4. februar 2015. Onsdag 19. november 2014. Love of my lofe. Torsdag 16. oktober 2014. Rockestrømper 😆😆. Scrappeside med bilde av meg og camilla i en innflytningsfest august 2013. Onsdag 13. august 2014. Kort laget på bestilling til navnefest. Kort ...
tonjeskort.blogspot.com
5022147. Tonje's kreative verden
En hobbyblogg med kort og stempling. Søndag 22. april 2012. Her har jeg laget et kort med Slide mailer. Det er en teknikk som det er lenge siden jeg har brukt. Moro å jobbe med noe annet enn vanlige 15X15 kort. Bak micro slide- glassene har jeg brukt bilder fra utklippsark fra Tuscanrose (kjøpt hos Stoff Import). Stempelet er fra Hero Arts. Gøy å ta i bruk noe av det "gamle" innimellom. Søndag 6. februar 2011. Laget kort for ei venninne som skulle i 40-års dag. Mønsterpapir fra Maja Design. På dette jule...
tonjeskreativeverden.blogspot.com
5022148. Tonje`s lille krok
Alt mulig kult stasj som jeg liker :). Fredag 4. mars 2011. Endelig kom min "I Believe" ring :). I Believe' ring av Lisa Williams og Holly Riddel. Gleden var stor da min mann ringte meg på jobben i dag, og fortalte at det var kommet en pakke til meg i posten i dag :) Jeg har lenge ønsket meg "I Believe" ringen, som Lisa Williams har designet sammen med Holly Riddel. Min mann bestilte den til meg i bursdagsgave, og den kom i posten i dag. Litt om bakgrunnen til "I Believe" ringen :. Bidra til å rydde.
tonjeskrok.blogspot.com
5022149. Krussedulla
Strikk,søm og andre hobbyer-. Torsdag 17. mars 2011. Sent i går kveld/natt, poppet kreative meg fram igjen.Litt sent men. Fikk veldig lyst til og holde på med perlene mine, og resultatet ble dette syltetøy glasset,som fikk ett søtt hjerte på seg :). Ha en strålende fin dag :) Jeg skal ut og løpe for mamsen :) hjelpe henne litt. Tirsdag 15. mars 2011. Blir bare sittende her og lese blogger. :) er jo morro da :) har funnet mye nytt og artig jeg å vil prøve! Blir lettere til sinns :). Ha en fin dag :) -Tonje.
tonjeslillehjorne.blogspot.com
5022150. Med Blanke ark
Noen tanker om mitt liv fra en reiseglad jente som elsker livet. Men som går i oppovebakker og nedoverbakker som alle andre! Guds nåde er ny hver dag. ). Thursday, February 23, 2012. Folk påstår at eg er litt i overkant gla i Starbu. Cks so dette blogg innlegget dedikerer eg til Starbucks som har gitt meg mye glede rundtom i verden. No har altså starbucks komt te Oslo på Gardeomoen. Hvor eg selfølgelig måtte ta turen innom da eg skulle på tur te bergen! Hadde noen gode timer/dager her ja=). I say its all.
tonjeslilleverden.blogspot.com
5022151. Tonje's Moviecorner
Friday, January 18, 2013. I aplologies for not posting anything on this blog for a while now. I'm sorry about not posting anything lately, my blog hasn't been working as it should so I'm not able to opload pictures to the posts, something which is a big part of the blog itself. I hope it will be sorted out soon so that I can get back to blogging! Lagt inn av Tonje. Sunday, November 18, 2012. Final Destination" Thriller/Horror/Fantasy, 2000, 2003, 2006. You can cheat death, but only for so long. Right inf...
tonjesmoviecorner.blogspot.com
5022152. MyCake
Torsdag 21. mai 2015. Omsider kommer det en ny give away! Her er regelen ganske enkel: For å være med i trekningen om en flott premie bestående av en pakke servietter, en pakke minicupcakes former, en mønsterruller og en flott utstikker for å lage peoner så gjør du følgende: Gå inn på min side MyCake. På facebook, lik om du ikke allerede har gjort det, og del siden min. :D Skriv så en kommentar under- og du er med i trekningen! Tusen takk for at du deler og følger siden min- jeg setter stor pris på det!
tonjesmycake.blogspot.com
5022153. [Tonje's Pick me Ups]
Tonje's Pick me Ups]. Again, I have succumbed. Will try to actually use this blog! And will write travel diaries! Welcome and Enjoy some Pick me Ups! Friday, October 27, 2006. It's been a while]. Yup, haven't really written anything here for the last couple of days (weeks? Not much happening really, busy at school and not doing much besides studying, working out, eating and sleeping. Also need to make a Spanish assignment on Mariachi music). Posted by [ToGo] @ 2:41 pm. Wednesday, October 11, 2006. Am ver...
tonjesol.blogspot.com