SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 42 / 34 / (5859854 - 5859908)

5859854. Welcome to www.trassas.com - Search Results for "trassas.com"
Inquire about this domain.
trassas.com
5859855. Trässbergs Plåtlego Home
Skip to the main content area of this page. Made In Trà ssberg. Và lkommen till Trà ssbergs Plà tlego! Trà ssbergs Plà tlego à r att fà retag med mà ngà rig erfarenhet inom tunnplà tsbearbetning. Med và ran maskinpark och kunniga personal kan vi uppfylla kundens krav. Titta runt pà và r hemsida och nà r du undrar à ver nà got à r det bara skicka ett mail till oss, eller lyfta pà telefonluren. Made In Trà ssberg. Làs mer om produkterna. Tveka inte att kontakta oss. Làs mer om pallstà d.
trassberg.com
5859856. Trässbergs BK
Tillbaka till logga in. Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen. Genom att använda tjänsten godkänner du detta. Besökarstatistik för denna sida. Välkomna till TBK's hemsida! Martin Berka Berggren återvänder till TBK. 12:02 22 apr Skrivet av: Trässbergs BK. Martin valde inför säsongen 2015 att skriva på för Råda BK. Men han var hela tiden tydlig med att det kunde bli en snabb återkomst till TBK om tiden i. Läs mer. Tränarstaben är nu komplett. 09:18 13 apr Skrivet av: Trässbergs BK. Du ha...
trassbergsbk.se
5859857. Trässbergskoncernen - Ny sida inom kort!
Ny sida från Trässbergskoncernen kommer inom kort!
trassbergscement.se
5859858. Trässbergs Måleri
Välkommen till Trässbergs Måleri! Vi har sedan 1990 utfört sprutmåleri åt såväl företag som privatpersoner i våra lokaler utanför Lidköping. En stor del i verksamheten är legomålning av lister, garageportar med mera åt andra företag, men vi arbetar också mycket med köksluckor, dörrar och målade möbler för privata hem. Vi har fasta priser och arbetar enligt NCS-skalan som är en färgskala för att garantera rätt färg. Kontakta oss gärna för mer information om oss och våra tjänster! Mobil 0705 - 53 30 38.
trassbergsmaleri.se
5859859. After School Soccer Club - Home
After School Soccer Club. 2015 Twin Rivers After School Soccer Club. Create a free website. Start your own free website. A surprisingly easy drag and drop site creator. Learn more.
trassc.weebly.com
5859860. Главная - Трасском
8 495 645 05 08. Мытищи, ул. Колпакова д.2. Участие в выставке Expotraffic-2014. Мы на выставке "ДОРОГИ УРАЛА: технологии, оборудование, материалы 2014 г.". ЗАО "ТРАССКОМ" на семинаре "Подведение итогов работы дорожной отрасли Липецкой области за 2013 г.". Компания ТРАССКОМ приняла участие в форуме БЕЗОПАСНОСТЬ и СВЯЗЬ КАЗАНЬ 2014. Презентация инновационной технологии АСУС ДД в УПРДОР "ВОЛГА". Термокарты маршрутов главное кроется в мелочах. Динамический контроль массы и габаритов. 8 495 645 05 08.
trasscom.ru
5859861. TrassDesign
trassdesign.com
5859862. TRASSE
Wärend diesen Tagen ist die Zufahrt zu. Unserem Geschäft nicht möglich. Wir bieten Ihnen ein breites Sortoment an Lebensmitteln. Molkereiprodukte, bis zum Frischfleisch finden. Sie alles in gepflegten Kühlmöbeln. So garantieren wir Ihnen ständige Frische. Die immer gekühlten Getränke, sogar in ganzen Einheiten,. Sorgen für Erfrischung wärend den warmen Monaten. Ebenso wie die grosse. Eis Auswahl. Ob Stengel-. Eis oder im Kübeli,. Für jeden geschmack ist das richtige dabei. Sie erhlaten unerwartet Besuch?
trasse-steckborn.ch
5859863. trasse.ch / Home
Willkommen bei der Trasse Schweiz AG,. Der unabhängigen Trassenvergabestelle. Eisenbahnverkehrsunternehmen sollen gleichberechtigt das Schweizer Schienennetz nutzen können. Wir sorgen dabei für die unparteiische Planung, Zuteilung und Optimierung von Nutzungsrechten (Trassen) auf dem Schienennetz. Dies bedingt eine enge Abstimmung zwischen Trassenantragstellern, Schienennetzbetreibern und trasse.ch. Das Resultat dieser Koordination ist der Fahrplan.
trasse.ch
5859864. In Arbeit
Diese Seite wartet auf ihren Inhalt. Bei Rückfragen kontaktieren Sie uns bitte unter:.
trasse.com
5859865. In Arbeit
Diese Seite wartet auf ihren Inhalt. Bei Rückfragen kontaktieren Sie uns bitte unter:.
trasse.net
5859866. In Arbeit
Diese Seite wartet auf ihren Inhalt. Bei Rückfragen kontaktieren Sie uns bitte unter:.
trasse.org
5859867. trasse.ru - This website is for sale! - trasse Resources and Information.
This domain may be for sale - этот домен возможно продается. This domain may be for sale - этот домен возможно продается. This webpage was generated by the domain owner using Sedo Domain Parking. Disclaimer: Sedo maintains no relationship with third party advertisers. Reference to any specific service or trade mark is not controlled by Sedo nor does it constitute or imply its association, endorsement or recommendation.
trasse.ru
5859868. Blog de Trasse483 - skySHIT brouillon - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Alice Babouin, elle mange des bananes, et elle chie dans les bananiers :o. Alice Babouin, quand elle sera grande, elle sera cultivatrice de bananes. Alice Babouin cimakoupinedemerde MÊME PAS VRAI. Alice Babouin, c'est ma koupine a mouaaaaah ♪. La nouvelle piscine Bestway avec le dépolleur et le sachet à déchets que tu t'mets dans ton cul. Quand vous avez nettoyer la piscine, enlevez le sachet à déchet et mettez-le dans votre cul. Mise à jour :. Retape dans le...
trasse483.skyrock.com
5859869. trasse4all.de - This domain may be for sale!
Find the best information and most relevant links on all topics related to trasse4all.de. This domain may be for sale!
trasse4all.de
5859870. Blog de Trasse78 - oOoBlOg d'une RêveuseoOo - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Plus d'actions ▼. S'abonner à mon blog. Création : 07/02/2009 à 14:56. Mise à jour : 24/10/2013 à 08:52. OOoBlOg d'une RêveuseoOo. Ce blog sera un composée de mes différente passion ; poème,citation,drabble et petite histoire écrite by me! 9734;Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ☆. 9734;Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ☆. A oui e t. Aisser vos im p. Ression ,avis ,cri t. Ue sur c h. Icle , ca f. Ou poster avec :. Posté le samedi 07 février 2009 18:39. Modifié le jeudi 24 octobre 2013 06:29. Ou poster avec :.
trasse78.skyrock.com
5859871. trasseak47's blog - Blog de trasseak47 - Skyrock.com
06/08/2009 at 10:12 AM. 08/05/2010 at 1:16 PM. Subscribe to my blog! BOoBa Et mAnu kAy. Don't forget that insults, racism, etc. are forbidden by Skyrock's 'General Terms of Use' and that you can be identified by your IP address (66.160.134.2) if someone makes a complaint. Please enter the sequence of characters in the field below. Posted on Saturday, 30 January 2010 at 9:19 AM. Please enter the sequence of characters in the field below. Posted on Saturday, 30 January 2010 at 9:18 AM. Ce n'est pas la prem...
trasseak47.skyrock.com
5859872. trasseating.com
The domain "trasseating.com" is parked with Surf22.
trasseating.com
5859873. Průmyslové podlahy a izolace - TRASS-EKO s.r.o. - Úvodní stránka
Potrebujete minimálne Flash Player 6. 420 732 350 235. 19012009 Dřevozpracující závod Čáslav. 05012009 Nové webové stránky. Spuštěny od počátku roku 2009. TRASS-EKO s.r.o. - Průmyslové podlahy a izolace. Zabýváme se návrhem, stavbou a následným servisem průmyslových podlah. A veškerých druhů izolací. Jsme vám také k dispozici v rámci odborného poradenství, kdy vám poradíme s realizací průmyslových podlah. A dalších stavebních prací. Které nám umožňuje pracovat vždy k plné spokojenosti našich zákazníků.
trasseko.cz
5859874. Price Request - BuyDomains
Url=' escape(document.location.href) , 'Chat367233609785093432', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=0,width=640,height=500');return false;". Need a price instantly? Just give us a call. Toll Free in the U.S. We can give you the price over the phone, help you with the purchase process, and answer any questions. Get a price in less than 24 hours. Fill out the form below. One of our domain experts will have a price to you within 24 business hours. United States of America.
trassel.com
5859875. Li Andersson | Horsemobil
Den lilla gula tvätt- alt. dusch rummet skulle bli ett stort projekt med mycket hårt arbete…. Därefter blev det snickarnas tur att färdigställa… Sedan kom väggar, kakel och inredning…… more. Målning och tapet klara. Fåglarna kvittrar, det kittlar i kroppen för nu kan man äntligen börja slappna av och komma ifatt sig själv. Året som har gått till nu har varit mycket händelserikt både… more. En dag som denna. Målning och tapet klara. St ifrån 2014 28 april. Theme by Bluelime Media.
trassel.eu
5859876. Binero - vänligast på webbhotell | Apache Cluster 15
Välkommen till Binero Apache Cluster 15. Denna sida visas för domännamn som inte ännu konfigurerats upp i alla webbservrar i klustret. Om du nyligen skapat din webbplats i kontrollpanelen så kommer den synas på adressen inom kort. This page is shown for requests to domainnames that have not yet been configured by all the of webservers in the cluster. If you added your website recently it will show up here shortly. Jan Stenbecks Torg 17, 164 50 Kista. 020-24 08 00, Från mobil:. 0771-24 08 00, Fax:.
trassel.net
5859877. High Rock
High Rock - trassel.org.
trassel.org
5859878. Välsorterad garnbutik och pärlbutik i Täby
15/8 är kl.10.00 - 14.00. Ny kurs, virka en mochillaväska. Sommaruppehåll på alla kurser. Nya datum i augusti.(se under kurser). Du kan ändra denna exempeltext. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec libero. Suspendisse bibendum. Cras id urna. Morbi tincidunt, orci ac convallis aliquam, lectus turpis varius lorem, eu posuere nunc justo tempus leo. Donec mattis, purus nec placerat bibendum, dui pede condimentum odio, ac blandit ante orci ut diam.
trassel.se
5859879. ♥ Livet i Trasselbacka ♥
Måndag 10 november 2014. Här har jag ritat en hund. Som rubriken alltså säger. Här har jag. Målat en hund. Året var 1992. Så inte igår direkt. Här har vi pratat om november 2014. Söndag 9 november 2014. 5 saker jag borde ta tag i. Just det. Mera saftiga bekännelser. Jaja, jag valde ju själv att göra detta så. Resten av hushållet, alltså sortera, ordna och städa upp i knutarna. Syftar nu på lördagens inlägg om bastu-skrubben. Jag borde göra något åt att jag är sååå laaat. Här har vi pratat om farsdag.
trasselbacka.blogspot.com
5859881. L9BD10
Tisdag 16 juni 2015. Söndag 17 maj 2015. Fredag 15 maj 2015. Onsdag 29 april 2015. Identitet/självbild som handlar om hur människor uppfattar sig själva. Tisdag 21 april 2015. En bild säger mer än 1000 ord. 160;if a child can´t learn the way we teach, maybe we should teach the way they learn . Https:/ www.google.se/search? Tisdag 14 april 2015. Tisdag 7 april 2015. Prenumerera på: Inlägg (Atom). Visa hela min profil. Mallen Simple. Drivs av Blogger.
trasseld.blogspot.com
5859883. Trass Electric
Welcome to Trass Electric. At Trass Electric we pride ourselves in our work, and it shows! Kevin Trass, founder of Trass Electric, is a fully licensed, insured, and bonded electrician with ten years of electrical experience, including home automation and solar power, and a superior attention to detail. He has specialized in large-scale, high-end project management, including new home construction and renovation. Kevin has been proudly serving his community as a volunteer firefighter for the past 15 years.
trasselectric.com
5859884. Fia -
The reason why I drew a lot of needles. Julia got herself inked. Nålad med en nål av en nål. Och därpå en fin snäcka! Stilrent och fint tycker jag. Och nu ska jag börja kludda på en ny tatuering. Vad kul det är att lämna sina avtryck på folk! A song is coming up. Snart kommer ni kunna lyssna på en nyskriven låt. Look what I've got! Det GAMLA Muminspelet. Jag är såååå glad! Inte alltid det enklaste att hitta gamla grejer. Tack. That night was so much shoes. fun! Vi spelar visst den Lör 8 OKT! Säljer en sv...
trasselfia.blogg.se
5859885. hjärta av plast
Fredag 18 november 2011. Och när man trodde man var frisk. Efter 730 dagar, plus minus noll:. Is the disease from hell. Onsdag 7 september 2011. Säg allt det där från mig. Det är bara det. Att om jag skulle gett. Allt det hon ville ha,. Av det hon älskade. Till slut blivit kvar. Lördag 25 december 2010. Din begravning. 20/12 2010. Förbannade, Älskade du. Jag har betraktat er i timmar. Sett sorgen i era ögon hastigt. Lysa igenom, mellan skratten. För att passera, för att. Letat efter dig i era ansikten.
trasselflikka.blogspot.com
5859886. trasselharva - Är det en blogg?
Jag heter Ida. Jag är 18 år gammal och jag skriver om min vardag, och alla äventyr som jag hittar på med mina underbara vänner. Glöm inte att kommentera, det är alltid lika kul! 2010-10-14, 22:42:19 / Kategori. Läste just igenom lite inlägg om sommaren osv. Sommaren i sig var ju bara skrattretande dålig och vore inte få kalla sig sj sommar. Vi var ju taggade som fan in för sommaren, vi skulle jobba festa och leva livet! Fast det vart väll mestadels jobba. Sommaren bara flög förbi, hann aldrig uppfatta de!
trasselharva.blogg.se
5859887. shoreline - on the edge of life
Söndag 24 mars 2013. Varför ägnar jag mig åt detta självplågeri? Jag visste från första början att mer än såhär blir det inte. Torsdag 21 mars 2013. Ibland tänker jag mig att det skulle kunna se ut ungefär såhär om man kunde titta in i människans själ. Onsdag 20 mars 2013. Från http:/ www.decadentlifestyle.net. Onsdag 13 mars 2013. Jag är förmodligen världens sämsta bloggare men må så vara. Det har hunnit hända massor sen jag skrev något sist. Jag har fyllt 30. (jisses! Jul och nyår har passerat. Tack oc...
trasselhjerta.blogspot.com
5859888. Kennel Trasseli | Schapendoes
Tavoitteenani on kasvattaa rotumääritelmän mukaisia, terveitä ja iloisia schapendoeseja. Haluan ne koteihin, joissa on kasvateilleni annetaan rakkautta ruokaa ja rajoja. Huumorintajua ja pitkämielisyyttä tarvitaan myös ja totta kai vastuullista koiran hoitoa niin turkin, terveyden kuin käytöksenkin osalta. Kasvatustyöni on silloin onnistunutta, kun kasvattamani koira ja sen omistajaperhe ovat toisiinsa tyytyväisiä. Anita Kurko, Tampere. 392014 Uutiset, Pennut. 1442014 Uutiset, Pennut.
trasseli.com
5859889. Trasselkvast
Because I say so. Onsdag 21 januari 2015. Åååh, någon har fått PENGAR för det här. Söndag 27 juli 2014. Först bombas hus, människor, infrastruktur. Sen ges eld upphör så att allt ska kunna repareras. För att därefter genast bombas igen. Modernt? Fredag 13 juni 2014. Varning för extremt långt blogginlägg. Haha, jag har blivit utsatt för mitt första fall av härskarteknik/mansschauvinism någonsin! Jag har också väldigt mycket emot att jag förväntas föra protokoll och sen enbart får negativ kritik för dem&#4...
trasselkvast.blogspot.com
5859891. Trasselmaja
Välkommen in i mitt liv med min dotter och mina katter. Min väg tillbaka från ett trassligt liv som jag delar med många andra. Här skiver jag om allt som berör mina känslor, mode, katterna, familjen, ja. allt mellan himmel och jord. Söndag 16 augusti 2015. Hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag, kl 06.00 på morgonen, skulle stå och yoga hade jag bara skrattat denna människa rätt i ansiktet och sagt: "Näää, jag kommer aaaaaldrig offra min sovmorgon. Tisdag 11 augusti 2015. Min bror och jag.
trasselmaja.blogspot.com
5859893. Silvertejp & ståltråd | Ibland behövs mer än bara kärlek..
Ibland behövs mer än bara kärlek. Tänk om världen skulle falla på plats! Om jag är flygrädd, måste jag bota den? Vem säger att jag måste flyga? Jag kanske bara måste hitta andra sätt att resa på? Jag är i en fas i livet där jag känner att jag ifrågasätter allt. Mig själv, mina egenskaper och livet. Den största funderingen jag har idag är. Måste jag förändra mig själv mer, eller är det livet jag måste förändra. Måste jag lära mig att sälja när det faktiskt får mig att dö inombords av ångest? Kanske är det...
trasselmajjan.wordpress.com
5859894. Trassel
Onsdag 13 juni 2012. Trassel har hunnit bli 14 veckor och hon växer så det knakar. Det är fantastiskt roligt att få följa den lilla hundens utveckling och allt som hon kan. Duktig liten hund. Vi kör koppelträning för fullt och det går bättre och bättre, sträckorna hon inte drar blir längre och längre. Och vi överöser henne med beröm. Fredag 1 juni 2012. Säga vad man vill om våra älsklingar men dom är bra härliga. Onsdag 30 maj 2012. Jag är så söt, jag är så söt". Tisdag 29 maj 2012. Hon har fått sin 12 v...
trasselnyholm.blogspot.com
5859895. WITH OR WITHOUT CONTROL - Welcome home, son
WITH OR WITHOUT CONTROL. Welcome home, son. Tell him he's the light of the world. And whenever you're around. 2012-02-27 @ 18:20:35 Permalink. 2011-12-30 @ 10:56:48 Permalink. Today is a good day. Fuck you, fuck me. Fuck the birds and fuck the bees. Fuck all right, fuck all wrong. Fuck the point of 'going on'. Fuck the trees and fuck the grass. Fuck the first one, fuck the last. Fuck the earth and fuck the sky. Fuck the 'who' and 'where' and 'why'. Fuck the black and fuck the white. Girl i need you.
trasselochpyssel.blogg.se
5859896. trassel och spån
Torsdag 22 september 2011. Att jobba på skola innebär att man har tillgång till halvoffentliga miljöer som man kan kan pryda med lite försiktig kravallslöjd:. Kan jag få se på den JÄTTESTORA virknålen? Jag är nog jättegammal, eller har minne som en elefant eller så, för detta. Vems virknål är det? Onsdag 22 juni 2011. En färgglad accessoar till en färgglad pensionär. Eftersom jag var osäker på favoritfärg, så fick det bli. ALLA FÄRGER! För att fullända det hela virkade jag in några av bollarna. Några...
trasselochspan.blogspot.com
5859897. Trassel och trådar
Om mina äventyr vid vävstol, stickmaskin, nålar och andra verktyg. Och kanske kommer det med lite om hundar och blommor också. Söndag 11 januari 2015. Uppifrån och ner KAL. Det har gått lite trögt. Så mycket annat har trängt sig emellan. Men det blir nog inte så tokigt i alla fall. Onsdag 3 december 2014. Nu måste jag få lite ordning på projekten! Sen har jag garn som väntar på att bli färdigtvinnat. Det finns så många alternativ. Måste skissa mer. Tisdag 25 november 2014. Måndag 24 november 2014. Stycke...
trasselochtradar.blogspot.com
5859899. Trassel med Russell
Vi har just hämtat vår underbara lilla hund Russell och när jag tittade in i hans vackra bruna ögon så visste jag att jag var tvungen att dela med mig till resten av världen! På den här bloggen kommer jag att skriva dels om hur han trivs här, vad vi gör och vilka framsteg han gör. Ofc så kommer jag att ha med måånga många bilder! Torsdag, juli 30, 2009. Russell gillar att mysa i soffan. Han skulle bra gärna vilja sova i vår säng också, men den är förbjuden fast han är så gosig. Lördag, juni 20, 2009.
trasselrussell.blogspot.com
5859900. Trassel Blogg
Sunday, December 18, 2005. Nu är det jul. Idag har Trassel fått en riktigt skoj sak ;) Julgranen! Fast jag har sagt att han måste lova att han inte ska hoppa upp i granen. det funkade inte riktigt! Jaja Får se om det bli några fler skriverier innan jul, annars God Jul. Posted by Isabelle at 11:03 AM. Tuesday, November 08, 2005. Vi har varit bortresta i en vecka och då har kissen fått stanna hos mormor och nu är han äntligen hemma igen! D :D (okej då, igår kom han hem). Det var allt för tillfället, hejdå!
trasselsite.blogspot.com
5859901. Välkommen till Trasselsudd
Ford Galaxie Sunliner 1959.
trasselsudd.se
5859902. trasselsudd
Fredag 25 maj 2012. Den här kursen har verkligen varit en spännande och utmanande resa. När jag tänker tillbaka på tidigare i höstas så var jag ovetande om hur komplext det här med atelierista är. Mina förväntningar på kursen var att få mer kunskap om de olika språken, hur man kan blanda språk, projektarbete, dokumentation, konstnärsbilder, hur får man in alla sinnena i ateljén? Hur mycket ska man styra i en aktivitet? Hur känns det i kroppen att vara rädd? Olika roller och arbetssätt i olika situationer...
trasselsudd1.blogspot.com
5859903. Hem
Vårt motto: En sund själ i en frisk och sund kropp. Vi är en liten familjär Havanaisuppfödning i Växjö som endast använder friska och sunda hundar för avel. Alla våra hundar är ögonlysta, patellaundersökta och hjärtundersökta innan de används i avel. Vi prioriterar hälsa och ett trevligt temperament, vi tycker också att det är viktigt med en bra kontakt med våra valpköpare. Våra hundar lever ihop med oss i familjen, sitter i soffan framför tv:n och dom får gå på dagliga långpromenader.
trasselsudden.se
5859904. Trasselsuddens blogg | Havanaisuppfödning i Växjö
Nu har man kommit in i lite vanliga rutiner igen. Vi befinner oss hemma i Växjö och livet har återgått till jobb bl.a. Nåja jag ska inte klaga, jag har ju gått ner lite ytterligare i arbetstid så att jag har gått om tid till både hundar och vänner och inte minst barnbarnen! Nu har jag äntligen bestämt datum för vår tradi. This entry was posted on 12 augusti, 2015. Lämna en kommentar. Slut på semestern och jobbstart! This entry was posted on 9 augusti, 2015. Lämna en kommentar. Lite smått och gott. Slut p...
trasselsuddens.wordpress.com
5859905. - Blogg
Igår var sista kursomgången på introkursen i rallylydnad, riktigt tråkigt tycker jag! Idag har jag varit på skolan hela dagen, började dock inte förns 10 så jag passade på att ta en morgonpromenad i finvädret innan jag började. En dag i Bjärme. Idag har vi varit i Bjärme och andats lite frisk luft, det är så skönt att komma bort från stan ibland! Kan man verkligen bli arg på det där ansiktet? Lite smått och gott. Jag har haft fullt upp med en hemtenta den här veckan som äntligen är inskick...Vi har tr&au...
trasseltassar.weebly.com
5859906. Tant Trassels fristad.
Lördag, mars 14, 2015. Herregud. Finns det NÅN kvar i mitt bloggliv? Knappt så jag finns. Har väl inte bloggat på snart ett år. Känns inte helt bra men Instagram är ju inte som en miniblogg fast på ett helt annat sätt. Puhh Well. Vad har hänt på ett år dårrå? Vad berätta jag om sist? Fåglarna. Jo. Dom har hunnit flytta igen. Har kommit över det nu men samvetet runt den biten har suttit som ett ooooook runt min hals. Jag har hunnit fylla 40 o ve o fara. Sånt Så svårt att bara kasta bort allt det. Menom du...
trasseltofs.blogspot.com
5859908. Trassels Träning!
Slutet gott, allting gott. 10 september, 2013. Oj, nu har det varit så mycket att jag glömt uppdatera. Vi tränade ju på som attan både torsdag och fredagkvällen och fick mycket fina resultat. Både husse och matte har förstått grejen och hanterar Trassel som riktiga förebilder. 3 september, 2013. Till slut gick han förbi flera tomter med hundar som han förut skällt ut, alldeles tyst och intresserad av matte som aktiverade honom med klickern. Svansen satt något högre än vanligt, men kroppen var ändå av...
trasseltrassel.wordpress.com