SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 5 / 46 / (687231 - 687285)

687231. Music | Tasos Fotiou
Pick up the pieces. Musician, saxophone improvisation and mixing live electronics. Switch to mobile view.
tasosfotiou.bandcamp.com
687232. Tasos Fotiou
tasosfotiou.blogspot.com
687233. Tasos Fotiou
Musician, saxophones and flutes, improvisation and mixing live electronics. Think Sax Quintet @ European music day 2015, “Lilian Voudouri” Music Library, Megaron, The Athens Concert Hall. Kappa;υριακή 21/06 17:30 Βιβλιοθήκη ” Λίλιαν Βουδούρη. Ldquo; ελεύθερη είσοδος. Tasos Fotiou Saxophone Workshop. Ldquo; I like to write in a collaborative method, letting the other musicians react to the music and make up their parts. ”. Ldquo;Echoes II” From Sokratis Georgiadis To Tasos Fotiou. Thank you, Socrates,.
tasosfotiou.info
687234. Tasos Fotiou
The organic saxophone pads, saxophone improvisations, and the distorted noisy and piano sounds compose a snakeloop ambient track , for the art video mirror people. The organic saxophone pads, saxophone improvisations, and the distorted noisy and piano sounds compose a snakeloop ambient track , for the art video mirror people. Pick up the pieces. Pick up the pieces. Tasos Fotiou Saxophone Workshop. Τάσος, Ηλίας, Ιωάννης, Νικήτας, Κώστας, καλη συνέχεια παιδιά και μπράβο! Tasos Fotiou Saxophone Workshop.
tasosfotiou.wordpress.com
687235. Tasos Gaitanos | Photography
A Place for Art. Three is a Pair.
tasosgaitanos.co.uk
687236. Tasos Stamadianos - Game Engine Programmer
August 3, 2015. This will be the location of my personal blog, detailing what I'm up to at any point in time. I'm going to try to do one post a week, and it's always going to be relevant to engine development. Enjoy!
tasosgamedev.com
687237. Tasos Gementzopoulos | Just another WordPress site
October 6, 2015. Hi, Greek students! Τhe site will be ready in a short time…. Just another WordPress site. Proudly powered by WordPress.
tasosgem.com
687238. Αρχική
Η μέσα μου θάλασσα [2013]. Σπουδή στο τίποτα και στο κάτι [2010]. Ανοίγοντας τις πόρτες [2008].
tasosgiannikos.gr
687239. Tasos Giapoutzis
DESIGNED BY MERDESIGN.CO.UK. DEVELOPED BY IERONIMAKIS PANTELIS. Tasos Giapoutzis was born in Kavala, Greece in 1987. At the age of 23 he got a Bachelor of Civil Infrastructure Engineering in Thessaloniki. After completing his military duty, his passion for filmmaking brought him to UK. There he studied Media Production (Moving Image) at the University of Bedfordshire where he received the Outstanding Contribution Award. DESIGNED BY MERDESIGN.CO.UK. DEVELOPED BY IERONIMAKIS PANTELIS.
tasosgiapoutzis.com
687240. Tasos Giasiranis // Official Site
tasosgiasiranis.gr
687241. ΤΑΣΟΣ ΓΟΥΔΕΛΗΣ
Ένα όνομα που δεν πρέπει να ξεχνάμε. 10/08/2015 από Τάσος Γουδέλης. Ο αιώνας που πέρασε με τον ορυμαγδό των ιδεών και των γεγονότων που μας κληρονόμησε, ακόμα δεν μας έχει δώσει τη δυνατότητα μιας ψύχραιμης ιεράρχησης και αξιολόγησής τους. Έτσι, εντελώς μεταμοντέρνα προσπαθούμε συχνά να δίνουμε σχηματικές ή πρόχειρες λύσεις και απαντήσεις στα προβλήματα και τα σπουδαία ερωτήματα που ο αιώνας αυτός άφησε πίσω του. Διαβάστε τη συνέχεια ». 27/05/2015 από Τάσος Γουδέλης. Το κείμενο του Μοντεφόσκι υπόσχεται σ...
tasosgoudelis.wordpress.com
687242. WELCOME TO Taso’s greek taverna
14802 S. Military Tr. Delray Beach, FL 33484. Ph: 561.637.7671 fax: 561.498.1047. Monday - Saturday 11am to 9pm. Sunday 5pm to 9pm. We accept Master Card and Visa. To visit our Boca Raton location go to:. Http:/ www.tasosgreektaverna2.com. For wholesale and retail items also visit us at:. Http:/ www.agapigourmetfoods.com/.
tasosgreektaverna.com
687243. WELCOME TO Taso’s greek taverna 2
WELCOME TO Taso’s greek taverna 2. A little something about us.
tasosgreektaverna2.com
687244. Τάσος Γκρους
ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΩΝ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ. Σας ενημερώνουμε για τη συναυλία. Στις γραμμές των ποιημάτων. Του συνθέτη Τάσου Γκρους,. Την Τετάρτη 20 Μαΐου στις 20:00 στον κινηματογράφο ΑΛΚΥΟΝΙΣ. Ο Τάσος Γκρους με την κιθάρα του, θα μας συνοδεύσει σε ένα μελωδικό οδοιπορικό στις γραμμές των ποιημάτων, όπως του Κωνσταντίνου Καβάφη, Γιώργου Σεφέρη, Μπέρτολτ Μπρεχτ, Πάμπλο Νερούντα και άλλων νεότερων γενεών. Γενική Είσοδος 5 ευρώ. ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ 42-46, ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ. Διαθέσιμο κάτω από τον κινηματογράφο.
tasosgrous.com
687245. Tasos Hernandez | Actor Extraordinaire
Tasos Hernandez Actor Extraordinaire. Home,page,page-id-14833,page-template,page-template-full width,page-template-full width-php, qode-title-hidden,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc responsive. Actor . Singer . Performer. My approach is simple; I put 100% of myself into every performance. Whether it be DJ/MC’ing a wedding or acting in movies or playing music; I believe that it is possible to be appreciated for being myself. Over the past few years I have accomplished playing the ma...
tasoshernandez.com
687246. Tã sơ sinh, trang kiến thức tổng hợp về các loại tã, bỉm cho trẻ em
Chia sẻ kinh nghiệm sử dụng tã bỉm cho bé yêu. Kinh nghiệm sử dụng tã bỉm. Mẹ làm thêm tại nhà. Phát hiện dòi trong tai trẻ sơ sinh. Phát hiện dòi trong tai trẻ sơ sinh. Bỉm vải hiện đại Bambi Mio – sự lựa chọn tốt nhất cho mẹ. Bỉm vải hiện đại Bambi Mio – sự lựa chọn tốt nhất cho mẹ. Những sai lầm mẹ thường mắc phải khi dùng bỉm cho con. Những sai lầm mẹ thường mắc phải khi dùng bỉm cho con. Bỉm cho bé Những điều mẹ cần biết. Bỉm cho bé Những điều mẹ cần biết. Có nên dùng tã giấy hay không? Cẩn thận khi...
tasosinh.com
687247. Tasos Kokoris AIA | Registered Architect, LEED AP
Registered Architect, LEED AP.
tasosk.com
687248. VOICE OF VICTORY
Friday, 10 August 2007. Are you loving or selfish? The way to get rid of selfishness is to get rid of fear. First John 4:18 says that perfected love casts out fear. Fear is dangerous. It opens the door for the Enemy to come in and wreak havoc in your life. It also produces negative forces like offense, strife and unforgiveness. However, love empowers you to the point that you will be slow to take offense and quick to forgive. 8212; Dr. Creflo A. Dollar. Friday, August 10, 2007. Saturday, 21 July 2007.
tasoskanellasministries.blogspot.com
687249. EnasPolitis
tasoskark.blogspot.com
687251. Τάσος Κατσιφής: Οργανοποιός - Tasos Katsifis: Luthier
tasoskatsifis.gr
687252. tasos kirkos be hawk
Tasos kirkos be hawk. Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012. ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ - ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ. Τετάρτη, 09 Νοεμβρίου 2011 13:06. Γράφει ο Βασίλης Γ. Πανταζής. Η μεγάλη αύξηση του κόστους θέρμανσης τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, οφείλεται ουσιαστικά στη υπέρμετρη φορολογία που έχει επιβληθεί σε όλα τα καύσιμα από το κράτος. Για την ανάλυση μας θα δεχθούμε:. Κόστος πετρελαίου θέρμανσης : 0,91 €/ lt. Μέσο κόστος ηλεκτρικού ρεύματος Δ.Ε.Η. : 0,11 €/ KWh. Για να γίνει κατανοητή ...
tasoskirkos.blogspot.com
687253. Welcome tasoskoukouvitis.com - BlueHost.com
Web Hosting - courtesy of www.bluehost.com.
tasoskoukouvitis.com
687254. Tasos Loan Trade
Just how much in order to save with regard to…. Saving cash if you have almost no time. Wedding ceremony cost savings balances: Could stored with regard to the wedding ceremony. Concealed benefits of cost savings balances. Determining your own crisis account: offering with regard to possibilities along with a more expensive associated with residing. Just how much in order to save with regard to maternal keep. Package associated with expenses? How you can understand how a lot in order to save. Every time ...
tasosloan.trade
687255. Tasos Markou Photography
Wedding Photography - Φωτογραφία Γάμου. Baptism Photography - Φωτογραφία Βάπτισης. TASOS MARKOU PHOTOGRAPHY 2015.
tasosmarkou.com
687256. TASOSMAVROUDIS
WELCOME TO MY SITE! I AM GLAD TO HAVE YOU AS A GUEST. SO YOU CAN GET TO KNOW ME BETTER! MUSIC and FOOTBALL ARE MY PASSIONS. AND IN THE PAGES OF MY SITE. YOU WILL SEE EVERYTHING ABOUT THEM. Updated 28 januari 2012.
tasosmavroudis.nl
687257. Tasos Melemenidis
The acid test is whether you take any pleasure in responding to the question “What do you do? 8221; I can’t bear it.
tasosmelemenidis.com
687258. website under development
Please check back soon. Powered by InstantPage® from GoDaddy.com. Want one?
tasosmichalakis.com
687259. tasosmoros
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help. Blog at WordPress.com. Blog at WordPress.com.
tasosmoros.wordpress.com
687260. il manifesto
Σάββατο, 25 Ιουλίου 2015. Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους. Γυναίκες και άντρες με όπλα στους ώμους. Στο κόκκινο λάβαρο πάντα πιστοί. Στη σάλπιγγα πλάι που μας προσκαλεί. Συθέμελα ρίχτε παλάτια και θρόνους. Βαριές αλυσίδες πορφύρες και νόμους. Ντροπή στον εργάτη στον σκλάβο ντροπή. Στο αίμα αν δεν πνίξει μια τέτοια ζωή. Εμπρός να τσακίσουμε τυράννους φασίστες. Της νέας Ελλάδας να γίνουμε χτίστες. Ντροπή για τον νέο στη μάχη αν δεν ριχτεί. Για τη λαοκρατία την τίμια ζωή. Μοιραστείτε το στο Twitter.
tasosnastos.blogspot.com
687262. tasosnastos | Just another WordPress.com site
Just another WordPress.com site. November 1, 2012. Originally posted on Faros's Weblog. Αιτία για αυτό είναι οι σημερινές δηλώσεις του Π. Λαφαζάνη, ο οποίος σε μια κρίση ειλικρίνειας που τον έπιασε, δήλωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι έτοιμος να κυβερνήσει, παρά τα βήματα προόδου που έχει κάνει! Τι ήταν βέβαια αυτό να το πει ;. Πέσαν πάνω του να τον φάνε! Κάτι άλλα αναμάσησε περί απόκρουσης της πολιτικής της κυβέρνησης, κάτι για τον λαό, για την ταμπακιέρα όμως τίποτα! Μια κυβέρνηση δηλαδή, με. July 31, 2012.
tasosnastos.wordpress.com
687263. TASOS & NATASHA
Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2010. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ Δημοσίευση 09/2010. Τρίτη, 15 Ιουνίου 2010. Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010. Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2010. Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2008. Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom). ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ Δημοσίευση 09/2010.
tasosnatasha.blogspot.com
687264. Tasos Nikopoulos | Acting – Singing – Dancing – Fire Poi – Photography – Archaeology
Acting – Singing – Dancing – Fire Poi – Photography – Archaeology. Skip to primary content. Skip to secondary content. My name is Tasos Nikopoulos. I am an outgoing, hardworking and a. Person that believes in fulfilling life’s dreams, goals and aspirations, going to whatever lengths. 4 thoughts on “ Welcome! November 30, 2013 at 12:08 am. Tasos the site looks great. July 1, 2014 at 7:55 pm. Cheer up and miss you. Warm regards, Wonjik from South Korea. April 23, 2014 at 11:48 am. October 1, 2014 at 1:33 pm.
tasosnikopoulos.com
687265. tasosntokos-filologikamathimata
Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2015. Λατινικά (Προσδιορισμός του τόπου). Με τοπικά επιρρήματα ( ibi. ΑΠΛΗ ΓΕΝΙΚΗ. Αν το κύριο όνομα είναι α’. Ή β’ κλίσης ενικού αριθμού. ΑΠΛΗ ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΗ. Αν το κύριο όνομα είναι α’. Ή β’ κλίσης πληθυντικού αριθμού. I) in Italiā. Ii) apud Alliam (21). ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΤΟΠΟ (ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ). Αιτιατική (κατεύθυνση και άφιξη). Αιτιατική (κατεύθυνση και προσέγγιση). ΑΠΛΗ ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ (ονόματα πόλεων ή νησιών). Με τοπικά επιρρήματα [ eo. Προς τα εκεί), foras. I) in Africam (2). Από εδώ), inde.
tasosntokos-filologikamathimata.blogspot.com
687266. 泰安城市网,泰安热线,泰安生活门户资讯网
稳定的感情传承千年 贺年, 最温暖的新春祝愿新飞. 网址;时髦芭莎团购;深圳福田美食街 陕. 心翱翔 纵横千年汗青 阅尽天情 陕西都. 旅游快报万科金域榕郡 十•一 旅. 联系QQ 932211395,E-mail:932211395@qq.com,本站关键字 泰安生活网,泰安热线,泰安城市网,泰安二手网.
tasoso.com
687267. TasosP-Photography (Tasos Papadopoulos) - DeviantArt
Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ; this.removeAttribute('onclick')" class="mi". Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ; this.removeAttribute('onclick')". Join DeviantArt for FREE. Forgot Password or Username? Deviant for 8 Months. This deviant's full pageview. Last Visit: 1 week ago. This is the place where you can personalize your profile! No journa...
tasosp-photography.deviantart.com
687268. Welcome - Storytelling notes | Tasos Pagakis
Fantasizing about the future is. One of my favorite pastimes.". The beginning is the most important. Part of the work. The greatest danger in times of turbulence. Is not the turbulence;. It is to act with yesterday’s logic. What I do everyday? When the character of a man is not. Clear to you, look at his friends. There is no elevator to success. You have to take the stairs. Perfection is attained by slow. Degrees; it requires the hand of time. We can not solve our problems with the. John F. Kennedy.
tasospagakis.com
687269. Welcome - Storytelling notes | Tasos Pagakis
Fantasizing about the future is. One of my favorite pastimes.". The beginning is the most important. Part of the work. The greatest danger in times of turbulence. Is not the turbulence;. It is to act with yesterday’s logic. What I do everyday? When the character of a man is not. Clear to you, look at his friends. There is no elevator to success. You have to take the stairs. Perfection is attained by slow. Degrees; it requires the hand of time. We can not solve our problems with the. John F. Kennedy.
tasospagakis.gr
687270. Τάσος Παπαδάτος - Ηλεκτρολογικές Υπηρεσίες, Ζάκυνθος | Ηλεκτρολόγος, Ζάκυνθος.
Υψηλή ποιότητα υπηρεσιών σε χαμηλό κόστος. Υψηλή ποιότητα υπηρεσιών σε χαμηλό κόστος. Με βάση την συνεχή εξέλιξη στον τομέα των κατασκευών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων. Αλλά και στον τομέα των ηλεκτρολογικών εξοπλισμών. Ο Τάσος Παπαδάτος αναλαμβάνει με υπευθυνότητα και εξειδίκευση σε θέματα νέων τεχνολογιών, την κατασκευή και συντήρηση όλων των ειδών εγκαταστάσεων. Σύμφωνα με τις αυξημένες απαιτήσεις της εποχής, τις νέες τεχνολογίες. Και την εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας.
tasospapadatos.com
687271. Κέντρο Μελετών Τάσσος Παπαδόπουλος
Αντί ανακοίνωσης, με αφορμή τις μαύρες επετείους του πραξικοπήματος και της τουρκικής εισβολής. Χωρίς δημοκρατία, δεν νοείται ελευθερία. Και χωρίς ελευθερία, δεν υπάρχει δημοκρατία. Την ελευθερία και τη δημοκρατία της Κύπρου συμβόλιζε ο Εθνάρχης Μακάριος. Όταν τα άρματα του πραξικοπήματος . Παρουσίαση του βιβλίου Ελληνοτουρκικές Σχέσεις, του πανεπιστημιακού Άγγελου Μ. Συρίγου. Ανοικτή συζήτηση με θέμα την ελληνική κρίση στις 9 Ιουλίου 2015. Κέντρο Μελετών Τάσσος Παπαδόπουλος. Μέσα από μια σειρά δραστηριο...
tasospapadopoullos.com
687272. Κέντρο Μελετών Τάσσος Παπαδόπουλος
Αντί ανακοίνωσης, με αφορμή τις μαύρες επετείους του πραξικοπήματος και της τουρκικής εισβολής. Χωρίς δημοκρατία, δεν νοείται ελευθερία. Και χωρίς ελευθερία, δεν υπάρχει δημοκρατία. Την ελευθερία και τη δημοκρατία της Κύπρου συμβόλιζε ο Εθνάρχης Μακάριος. Όταν τα άρματα του πραξικοπήματος . Παρουσίαση του βιβλίου Ελληνοτουρκικές Σχέσεις, του πανεπιστημιακού Άγγελου Μ. Συρίγου. Ανοικτή συζήτηση με θέμα την ελληνική κρίση στις 9 Ιουλίου 2015. Κέντρο Μελετών Τάσσος Παπαδόπουλος. Μέσα από μια σειρά δραστηριο...
tasospapadopoulos.com
687273. Τασος Παπαποστόλου
Ο Άνθρωπος, Ο Αγωνιστής, Ο Συγγραφέας. Ο Τάσος Παπαποστόλου γεννήθηκε το 1926 στον Άγιο της Αιδηψού. Εκεί τελείωσε το δημοτικό σχολείο. Ύστερα, τον πρόλαβαν ο πόλεμος και η κατοχή 1940-45. Το 1955 εγκαταστάθηκε στη Χαλκίδα και, δουλεύοντας, φοίτησε στο. Λαογραφικά της Εύβοιας (Έπαινος Ακαδημίας Αθηνών),. Γλώσσα Αιδηψού (Βραβείο Ακαδημίας Αθηνών),. Μύθοι – Θρύλοι – Παραδόσεις (Έπαινος Ακαδημίας Αθηνών),. Το κλειδί του Αιγαίου. Ο Τάσος Παπαποστόλου στο διαδύκτιο. Contact form by delicious:days.
tasospapapostolou.com
687274. Tasospassias.com
This Domain Name Has Expired - Renewal Instructions.
tasospassias.com
687275. Default Web Site Page
If you are the owner of this website, please contact your hosting provider: webmaster@tasospeppas.com. It is possible you have reached this page because:. The IP address has changed. The IP address for this domain may have changed recently. Check your DNS settings to verify that the domain is set up correctly. It may take 8-24 hours for DNS changes to propagate. There has been a server misconfiguration. The site may have been moved to a different server.
tasospeppas.com
687276. Tasos Katopodis Photography
Tasos@tasosphoto.com 219.712.7928.
tasosphoto.com
687277. TasosPhotography.com
tasosphotography.com
687278. tasos pianistas
Τετάρτη, 25 Φεβρουαρίου 2015. ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ CRETA PELLETS HELLAS και PELLET-ATHENS.GR. Προιόν που διαφημίζει η εν λόγω εταιρεία. Eδω κι 6 μήνες δρα κύκλωμα απατεώνων που εξαπατά ανυποψίαστους πολίτες μέσω διαδικτύου για αγορά pellet. Μέσω των ιστοσελίδων τους ξεγελούν τους καταναλωτές με δελεαστικές χαμηλές τιμές ανα τόνο και αφου εισπράξουν την προκαταβολή το προιόν,όχι μόνο δεν αποστέλλετε αλλα δεν απαντούν και στα κινητά τηλέφωνα. Http:/ www.inka.gr/? Που πιθανόν να πρόκειτε για τα ίδια άτομα.
tasospianistas.blogspot.com
687279. TASOS PIRGIERIS | ΤΑΣΟΣ ΠΥΡΓΙΕΡΗΣ
tasospirgieris.com
687280. Tasos' Place | Local – Social – Mobile – Web Design & Development – And Fun Stuff To Share…
Local – Social – Mobile – Web Design and Development – And Fun Stuff To Share…. Skip to primary content. Skip to secondary content. The First Flying Car Is Finally Here, Goes On Sale 2015 – Can Take Off Vertically In Traffic Jam! January 19, 2014. The First Flying Car Is Finally Here, Goes On Sale 2015 – Can Take Off Vertically In Traffic Jam! Shock Mansion#.Utb9fm4bvw0.facebook. Would you want one? Separating Blog You from You You: Online Boundaries The Daily Post. December 19, 2013. Well… Do you? Think...
tasosplace.wordpress.com
687281. TASOS PLETSAS
Tech house,promise,mad king,edm,nu disco,techno,video,photo. Some great shots yesterday in my #hometown, #Kyparissia. Capturing the most #beautiful #sunset in #Greece and filming some #goldenhour scenes for my forthcoming #summer #video! 127916;🌅✌🏻️🙏🏻🎥. Thanx to my team for this photo - off to #Athens for 2 days of shooting! 128591;🏻💦🆒 #greece #greeceisawesome #pool #fun #gopro #blue http:/ ift.tt/1HSpZ1Y. Luxury #break after exhausting shooting for my #new #summer #movie! Download on Amazon: htt...
tasospletsas.com
687282. Tacoma Amateur Sports Officials
Legal Shield has been providing legal service plans to North American families. Access legal counsel and advice. From qualified lawyers simply by calling a toll-free number. Many other benefits are included, but even at the most basic level our plans allow you to have. Knowing that the promise of. Equal Justice Under Law. Tacoma Amateur Sports Officials (TASO) website. To become a New Member. Of the Tacoma Amateur Sports Official.
tasosports.com
687283. Tasos Project For Kids
tasosprojectforkids.org
687284. Tasos Repair - Συνεργείο Επισκευής Τουριστικών Λεωφορείων και ανακατασκευής διαφορικών και sasman - κιβώτια ταχυτήτων
Και το πρώτο μου ξεκίνημα σ' αυτό το χώρο έγινε με την είσοδο μου στην Τεχνική Σχολή Δημόκριτος Θεσσαλονίκης. Το 1975 και σε ηλικία μόλις 14 ετών. Το 1977 πήρα το πρώτο πτυχίο Μηχανικού αυτοκινήτων. Το 1981 πήρα το δεύτερο πτυχίο Εργοδηγών - Μηχανικών αυτοκινήτων. Της Νυχτερινής Σχολής Δημόκριτος. Γιατί την ημέρα εργαζόμουν σε συνεργείο τουριστικών λεωφορείων της Mangirus Deutch. Το 1983 πήρα το πτυχίο Μηχανοτεχνίτη Αυτοκινήτων. Από το Υπουργείο Συγκοινωνιών. Mercedes κινητήρες EURO 2 με EDC.
tasosrepair.gr
687285. Tasos Resort - Apartments Hanioti Halkidiki Greece
Sun, Sea and Sand, vacations in Hanioti Halkidiki, Greece. Cool under the palm and pine trees. Tan under the sun, dives in the deep blue sea. Vacations in. H anioti, Halkidiki. Δροσιά κάτω από τους φοίνικες και τα πεύκα, μαύρισμα πάνω στην λευκή άμμο, βουτιές στη μαγευτική θάλασσα. Διακοπές στη Χανιώτη ,.
tasosresort.gr