elblogdelsninus.blogspot.com

el blog dels ninus

El blog dels ninus. Miércoles, 16 de junio de 2010. Néixer arrel de la. Nostra estada/voluntariat a Nepal i els nostres viatges a l'Índia, de novembre 2009 a maig 2010, i l'hem anat ampliant amb altres viatges posteriors:. Vietnam, Angkor i Bangkok al 2011 i Marroc i Turquia per separat al 2012. Al 2014 fem un altre voluntariat, aquest cop a Nicaragua, i aprofitem per viatjar per Centre Amèrica: Yucatan i Chiapas a Mèxic, Guatelama,. Cayos Cochinos a Hondures, Nicaragua i Costa Rica. Mi lista de blogs.

TRAFFIC RANK FOR ELBLOGDELSNINUS.BLOGSPOT.COM

May

Thursday

Hey there! Start your review of elblogdelsninus.blogspot.com

CONTACTS AT ELBLOGDELSNINUS.BLOGSPOT.COM

8 publicado por
9 sergi ortín
10 no hay comentarios
páginas,página principal,altres,intro,hola a tothom,aquest blog va,sergi i pere,publicado por,sergi ortín,no hay comentarios,escribe un blog,compartir con twitter,compartir con facebook,compartir en pinterest,art neutre,hace 4 días,hace 1 semana,junio
GSE

el blog dels ninus | elblogdelsninus.blogspot.com Reviews

el blog dels ninus: Hondures 2014

El blog dels ninus. Cayos Cochinos - 19 a 24 de Juliol. El 19 de Juliol sortim de Livingstone, Guatemala, cap a Puerto Barrios. Amb el ferri de les 6 AM ( 20Q. Que ens va dir la senyora de l'hostal perquè la nostra informació era una llanxa a les 5.30 i una altra a les 6.30 per 35Q. Al vaixell coincidim amb un senyor francès que viatja durant sis mesos per arribar a la Patagònia argentina, ell va a Utila. Així que podem compartir viatge fins a La Ceiba. Quan arribem al port, hi ha una furgo. Cada un....

el blog dels ninus: junio 2010

el blog dels ninus: Intro

el blog dels ninus: Turquia 2012

El blog dels ninus. Turkey by Bus. Del 8 al 27 d'agost. Dimecres 8: Barcelona - Istanbul. El dia del 37é aniversari del Sergi agafem un vol a les 9 del matí amb Swiss Air amb escala a Ginebra, tot arribant a Istanbul a les 15.30h. Després de pagar 15€ pel visat agafem el metro (2 lires) 6 parades fins al tramvia (2 lires) que ens portarà a Sultanahmet després de 15 parades més, quasi una hora tot plegat. Quina calorada. Ens crida l'atenció les paraules en turc il.luminades que hi ha entre els minaret...

el blog dels ninus: Guatemala 2014

El blog dels ninus. Xela, Chichicastenango, Atitlan, Antigua, Semuk Champei, El Remate, Tikal, Rio Dulce, Livingstone - 1 a 19 d'agost. El camí des de San Cristobal, a Mèxic, fins la frontera són unes dues hores, que vàrem fer acompanyats d'una noia molt simpàtica d' EEUU. Una italiana, una parella d'israelites que anaven una mica de guays. Una dona insuportable d' EEUU. Que no parava de queixar-se i buscar pegues a tot, i quatre surcoreans. Un cop a la frontera de Guatemala, sí que ens van fer pagar 10Q.

elblogdelshipspotter.blogspot.com elblogdelshipspotter.blogspot.com

ELBLOGDELSHIPSPOTTER

TODO SOBRE EL MUNDO DE LOS BARCOS EN IBIZA. Viernes, 23 de septiembre de 2011. En el ultimo mes, varias veces he hecho fotos de barcos y etc. Helas aqui. Arriba el F.G.Lorca de Balearia. Abajo un buque de Acciona atracando en el Botafoc. Gaviota surcando los aires del puerto. El principio del muro y el final de la calle de la virgen. El "Lorca" entrando a puerto. Gente en la parte trasera del Blue de France mientras sale del puerto. Blue de France saliendo del puerto. Ramon LLull de BALEARIA. Rapido de B...

elblogdelsibarita.com elblogdelsibarita.com

El Blog del Sibarita

El Blog del Sibarita. Este blog nace con la única intención de dejar constancia de nuestra afición por los diversos productos que tanto nos hacen gozar durante nuestros encuentros, ya sean con amigos, familiares, compañeros de trabajo y un largo etc…. No todo el mundo compartirá nuestras opiniones, pero para gusto los colores. En ningún momento nos consideramos expertos en nada solo nos gusta saborear y disfrutar de los placeres que nos da la vida. Como dirían los checos Nasdravi.

elblogdelsilencio.blogspot.com elblogdelsilencio.blogspot.com

elblogdelsilencio

Subscribe to: Posts (Atom).

elblogdelsilver.blogspot.com elblogdelsilver.blogspot.com

ESTILO ALPINO

Martes, 4 de agosto de 2015. Seguramente las lesiones sean una de las peores situaciones a las que te tienes que enfrentar en este este "deporte", desde Febrero llevo arrastrando una incordiosa tendinitis en el codo, por lo que esta primavera decidí tomármelo con calma y parar hasta recuperarme bien, cosa que aun no ha pasado. Por lo menos el dolor ha remitido un poco y a coincidido con unos días de vacaciones, en los que he podido escalar algo. La segunda escala nos llevo hasta el Valle del Orco. Al nor...

el blog dels ninus

elblogdelsocialmarketing.blogspot.com elblogdelsocialmarketing.blogspot.com

El blog del Social Marketing

El blog del Social Marketing. Miércoles, 25 de agosto de 2010. Manuel de la Huerga. Enviar por correo electrónico. Etiquetas: Presentación de la bitácora. Suscribirse a: Entradas (Atom). 161;Gana Dinero con MePagan.com! Manuel de la Huerga. Ver todo mi perfil. Plantilla Sencillo. Con la tecnología de Blogger.

elblogdelsoft.blogspot.com elblogdelsoft.blogspot.com

~KiwiSoft~

Web page for the lovers of GPL and free software. On lunes, 23 de mayo de 2011. Thanks for all, all of you have been my best friends all this time. Thanks another and another time. Hello bloggers, how are you? I have to tell you something, I got 100 followers! In a few days you have managed to buff me again blogger, thank you very much for your comments and always creating posts and comment your stories. Windows 7 almost five times more secure than XP. On domingo, 22 de mayo de 2011. Windows Vista's infe...

elblogdelsol.blogspot.com elblogdelsol.blogspot.com

Escuela Del Sol

elblogdelsombrerero.blogspot.com elblogdelsombrerero.blogspot.com

Todo cabe en un sombrero...

Todo cabe en un sombrero. Y si no, ni modo. Pero el intento se hizo. Domingo, 24 de abril de 2011. El desafío de las humanidades. 191;Cuál es su función? 191;O qué hace un historiador, sino conocer fechas, datos y cifras que, a fin de cuentas, resultan inútiles? 191;Qué hacen los humanistas? Económico del mundo, todo estará bien. 191;Por qué es más importante el trabajo de un administrador que el de un crítico literario? Escrito, dirigido y producido por. Anímese y rásquele: actualidad. Así pues, llegamo...