inicialmoment.blogspot.com

Cicle Inicial al moment!!

Cicle Inicial al moment! Dimecres, 21 de desembre de 2016. Cantem junts "I'm a little star". Envia per correu electrònic. Divendres, 2 de desembre de 2016. Avui, de visita al Museu Picasso. Estem fets uns artistes! Avui estem de visita al Museu Picasso! Hem vist quadres, hem parlat sobre ells i els hem interpretat. I ara ens estem fent un retrat amb lajuda dels companys i companyes! Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic.

TRAFFIC RANK FOR INICIALMOMENT.BLOGSPOT.COM

May

Thursday

Hey there! Start your review of inicialmoment.blogspot.com

• inicialmoment.blogspot.com

• inicialmoment.blogspot.com

CONTACTS AT INICIALMOMENT.BLOGSPOT.COM

Cicle Inicial al moment!! | inicialmoment.blogspot.com Reviews
DESCRIPTION
Cicle Inicial al moment! Dimecres, 21 de desembre de 2016. Cantem junts I'm a little star. Envia per correu electrònic. Divendres, 2 de desembre de 2016. Avui, de visita al Museu Picasso. Estem fets uns artistes! Avui estem de visita al Museu Picasso! Hem vist quadres, hem parlat sobre ells i els hem interpretat. I ara ens estem fent un retrat amb lajuda dels companys i companyes! Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic.
1 publicat per
8 ja hem arribat
9 al museu picasso
10 missatges més antics
publicat per,escola àgora,cap comentari,blogthis,comparteix a twitter,comparteix a facebook,comparteix a pinterest,ja hem arribat,al museu picasso,missatges més antics,pàgina d'inici,visita número,dades personals,arxiu del blog,de desembre,de novembre
GSE

Cicle Inicial al moment!! | inicialmoment.blogspot.com Reviews

Cicle Inicial al moment!!: Avui, de visita al Museu Picasso

Cicle Inicial al moment! Divendres, 2 de desembre de 2016. Avui, de visita al Museu Picasso. Estem fets uns artistes! Avui estem de visita al Museu Picasso! Hem vist quadres, hem parlat sobre ells i els hem interpretat. I ara ens estem fent un retrat amb lajuda dels companys i companyes! Envia per correu electrònic. Publica un comentari a l'entrada. Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom). Visualitza el meu perfil complet. Cantem junts Im a little star. Avui, de visita al Museu Picasso.

Cicle Inicial al moment!!: de desembre 2015

Cicle Inicial al moment! Dilluns, 14 de desembre de 2015. Avui hem sortit a buscar el tió.i ja lhem trobat! Envia per correu electrònic. Hem sortit a buscar el Tió! Envia per correu electrònic. Divendres, 11 de desembre de 2015. Avui la Montse, la mare den Pol ha vingut a llegir-nos un conte preciós: ELS VEÏNS DEL C/ QUI SAP. Ens ha agradat moltíssim i hem gaudit molt amb la teva lectura. . Envia per correu electrònic. Dijous, 10 de desembre de 2015. Dia de portes obertes a la piscina!

Cicle Inicial al moment!!: d’abril 2016

Cicle Inicial al moment! Dimecres, 13 d’abril de 2016. Juguem amb els taulells del pati. Avui els nens i nenes de 1r, a Educació Física, estem jugant als diferents jocs que tenim pintats al pati! Gràcies a tots i totes els que vau participar en la jornada de Junts per lescola! Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic. Subscriure's a: Missatges (Atom). Visualitza el meu perfil complet. Juguem amb els taulells del pati.

Cicle Inicial al moment!!: El nostre primer viatge en metro!

Cicle Inicial al moment! Divendres, 2 de desembre de 2016. El nostre primer viatge en metro! Envia per correu electrònic. Publica un comentari a l'entrada. Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom). Visualitza el meu perfil complet. Cantem junts Im a little star. Avui, de visita al Museu Picasso. El nostre primer viatge en metro! Tema Senzill. Amb la tecnologia de Blogger.

Cicle Inicial al moment!!: Ja hem arribat!

Cicle Inicial al moment! Divendres, 2 de desembre de 2016. Envia per correu electrònic. Publica un comentari a l'entrada. Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom). Visualitza el meu perfil complet. Cantem junts Im a little star. Avui, de visita al Museu Picasso. El nostre primer viatge en metro! Tema Senzill. Amb la tecnologia de Blogger.

LINKS TO THIS WEBSITE

blocs.xtec.cat blocs.xtec.cat

El Cicle Inicial de l’escola Àgora | Un bloc a XTECBlocs

El Cicle Inicial de l’escola Àgora. Un bloc a XTECBlocs. Us deixem alguna fotografia més de les manualitats que fem als tallers creatius. Els nens i nenes de 2n hem fet la collita de patates! Al mes de desembre vam tallar les patates en trossos petits i les vam plantar. El passat mes d’abril les vam collir, les vam pelar i ens les vam menjar fregides. Estaven boníssimes! Fotos i vídeo Dansa Ara. També podeu veure uns petits fragments de les danses:. I, per últim una notícia que va sortir a la premsa:.

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

inicialllorensiartigas.blogspot.com inicialllorensiartigas.blogspot.com

Cicle Inicial a l'escola Llorens i Artigas

Cicle Inicial a l'escola Llorens i Artigas. Divendres, 29 de maig de 2015. Sortida a la granja. Els nens de cicle inicial hem anat a la granja i hem vist animals, hem pujat a cavall i carro i ens ho hem passat molt bé. Publicat per Llorens Artigas. Envia per correu electrònic. Divendres, 24 d’abril de 2015. JORNADES CULTURALS. SANT JORDI 2015. Aquestes jornades culturals hem celebrat Sant Jordi i ens ho hem passat molt bé! Aquí teniu una mostra de les activitats que hem fet:. Jumping Clay del Drac. A cic...

iniciallne.blogspot.com iniciallne.blogspot.com

CICLE INICIAL

Escola La Nova Electra Curs 2011-2012. Dijous, 7 de juny de 2012. Fa uns dies, els alumnes de Primer vam visitar les instal·lacions de l'aeroport de Sabadell. Vam gaudir d'un dia molt agradable i divertit, on vam veure i aprendre com funciona un aeroport, vam observar i conèixer avions, avionetes i helicòpters. les pistes i, fins i tot, el parc de bombers que tenen! Si aconsegueixes clicar l'avió, veuras les nostres fotos! Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic. MUSEU DE LA XOCOLATA.

inicialmasmaso.blogspot.com inicialmasmaso.blogspot.com

Cicle Inicial

Aquests últims dies els nens i nenes de Cicle Inicial estan practicant el hoquei a l'escola:. Publicat per Coordinació TAC. Visita al centre reproductor de tortugues. El dimarts 11 de maig els alumnes de segon hem visitat el centre reproductors de tortugues de l'Albera, ha estat una visita molt interesant i hem aprés molt d'aquests animalets tan curiosos. Publicat per Coordinació TAC. ELS NENS I NENES DE 2N HEM ANAT A LA BIBLIOTECA. Publicat per Coordinació TAC. HEM ANAT A LA BIBLIOTECA DE SALT. Els nens...

inicialmdlourdes.blogspot.com inicialmdlourdes.blogspot.com

Dijous, 25 de juny de 2015. UN DIA A MARINELAND. Sí els de 2n han marxat de colònies, quin morro! Però els de primer hi anirem l'any vinent, i de moment, per fer boca, aquest curs hem anat a passar el dia a Marineland! Una mica d'enveja també us ha , oi? Dimecres, 17 de juny de 2015. Aquest curs hem anat a la casa de colònies Albatros de Llafranc. Com es veu, estem ben contents! Per continuar aquest dia tan intens hem fet una mica de piscina, un bany relaxant! Comencem l'últim dia amb ganes i energia&#46...

inicialmoment.blogspot.com inicialmoment.blogspot.com

Cicle Inicial al moment!!

inicialmsm.blogspot.com inicialmsm.blogspot.com

INICIAL

Dirección: Calle Magnesio 469 Mz "F" Lt 29 - 30 - Urb. San Isidro Telefono: 203798. Ver todo mi perfil. Viernes, 23 de julio de 2010. Viernes, 24 de octubre de 2008. BIENVENIDOS AL NIVEL INICIAL. Estamos actualmente preparando los contenidos de esta sección। Necesitamos un poco más de tiempo para poder ofrecerle información con nuestra calidad habitual। Le rogamos que descargue esta página en una próxima visita. Gracias por su interés. 4 años Profesora: Aurora Alvarez Deza Auxiliar: Sarita Cabanillas Ñaño.

inicialnegociosencasa.wordpress.com inicialnegociosencasa.wordpress.com

Inicial Negocios en casa | Blog Personal – Krystyna Danuta Sobon – krystyna@ingresosencasa.es

8220;Artículo Directorio Pro”. Inicial Negocios en casa. Blog Personal – Krystyna Danuta Sobon – krystyna@ingresosencasa.es. 18 abril 2010 por negociosencasakrystyna. Haga clic aquí para su libre del tráfico. 6 marzo 2010 por negociosencasakrystyna. 5 marzo 2010 por negociosencasakrystyna. 27 enero 2010 por negociosencasakrystyna. SUPER AFILIADO EN 27 PASOS…. 8 enero 2010 por negociosencasakrystyna. Si quieres aprender a ser un verdadero súper afiliado será. Http:/ www.formuladeafiliados.com/? Http:/ myn...

inicialnoescolarizadatlax.blogspot.com inicialnoescolarizadatlax.blogspot.com

Educación Inicial no Escolarizada Tlaxcala

Educación Inicial no Escolarizada Tlaxcala. Presentacion Programa Educación Inicial no Escolarizada. En 2012, el Programa de Educación Inicial no Escolarizada del Conafe habrá propiciado que los padres, madres y responsables del cuidado de los niños de cero a cuatro años de las comunidades atendidas adquieran conocimientos, habilidades, actitudes y valores que les permitan reflexionar sobre sus prácticas de crianza y mejorarlas en beneficio del desarrollo de los niños y de la vida familiar. Las reuniones...

inicialocata.blogspot.com inicialocata.blogspot.com

Blog del cicle inicial de l'escola Ocata

Blog del cicle inicial de l'escola Ocata. Dilluns, 6 de juliol de 2015. Hem après moltes coses dels volcans i ho hem explicat als companys/es de 1r. També hem fabricat la maqueta d'un volcà i ha fet erupció. Envia per correu electrònic. Dimecres, 10 de juny de 2015. SORTIDA AL BOSC VERTICAL. Envia per correu electrònic. JUGUEM A FER FRACCIONS. Els nens i nenes de primer hem estat jugant i descobrint les fraccions. Envia per correu electrònic. Dimarts, 26 de maig de 2015. Colònies P5 i 2n. Ara anem a sopar.

inicialparellada.wordpress.com inicialparellada.wordpress.com

Cicle Inicial Escola Parellada

Cicle Inicial Escola Parellada. EL REI ENS VISITA. 1 enero, 2017. 16 enero, 2017. L’ÚLTIM DIA D’ESCOLA ENS VA VENIR A VISITAR EL REI MELCIOR AMB ELS SEUS AJUDANTS. TOTS ELS NENS/ES DE CICLE INICIAL ESTAVEN DESITJANT VEURE’L I DONAR-LI LES NOSTRES CARTES AMB ELS NOSTRES DESITJOS .VA SER UNA VISITA MÀGICA! Esta entrada fue publicada en Sin categoría. 1 enero, 2017. 16 enero, 2017. COM CADA ANY TOTA L’ESCOLA VAM CELEBRAR EL CONCERT DE NADAL . ANGLÈS. PRIMER VA CANTAR LA CANÇÓ : EL PARE NOEL JA ARRIBAT.