bloglecturafacil.blogspot.com
LECTURA FÀCIL: septiembre 2011
http://bloglecturafacil.blogspot.com/2011_09_01_archive.html
La Lectura Fàcil permet la comprensió de llibres, textos, webs, etc. a persones amb dificultats lectores (immigrants, persones amb discapacitat, gent gran, persones amb una escolarització deficient, etc.). Perquè tothom té dret a accedir a la informació, a la literatura i a la cultura. Martes, 6 de septiembre de 2011. Premi de Novel·la Curta de Lectura Fàcil. Tens ganes d’escriure una novel·la en Lectura Fàcil? En tens alguna guardada al calaix de l’escriptori? T’agradaria veure-la publicada? Les obres s...
bloglecturafacil.blogspot.com
LECTURA FÀCIL: junio 2012
http://bloglecturafacil.blogspot.com/2012_06_01_archive.html
La Lectura Fàcil permet la comprensió de llibres, textos, webs, etc. a persones amb dificultats lectores (immigrants, persones amb discapacitat, gent gran, persones amb una escolarització deficient, etc.). Perquè tothom té dret a accedir a la informació, a la literatura i a la cultura. Lunes, 4 de junio de 2012. L'autora M. Àngels Sellès al Club LF de Cornellà. Amb la història, fet que segons ella, no havia succeit amb cap altre lectura. En el decurs de la tarda, ben aviat. Diàleg i d’un. Suscribirse a: ...
bloglecturafacil.blogspot.com
LECTURA FÀCIL: diciembre 2011
http://bloglecturafacil.blogspot.com/2011_12_01_archive.html
La Lectura Fàcil permet la comprensió de llibres, textos, webs, etc. a persones amb dificultats lectores (immigrants, persones amb discapacitat, gent gran, persones amb una escolarització deficient, etc.). Perquè tothom té dret a accedir a la informació, a la literatura i a la cultura. Martes, 20 de diciembre de 2011. Guanyadors Premis Bones Pràctiques LF. Des de l’Associació Lectura Fàcil hem volgut premiar iniciatives de diferents àmbits. Guanyadors Premis Bones Pràctiques LF 2011. Inici: 2007. Cre...
bloglecturafacil.blogspot.com
LECTURA FÀCIL: Premis Lectura Fàcil 2012
http://bloglecturafacil.blogspot.com/2012/07/premis-lectura-facil-2012.html
La Lectura Fàcil permet la comprensió de llibres, textos, webs, etc. a persones amb dificultats lectores (immigrants, persones amb discapacitat, gent gran, persones amb una escolarització deficient, etc.). Perquè tothom té dret a accedir a la informació, a la literatura i a la cultura. Viernes, 20 de julio de 2012. Premis Lectura Fàcil 2012. Premi Novel·la Curta LF. Termini: 28 de setembre. L’objectiu d’aquest Premi es cercar nous autors en Lectura Fàcil. La data límit d’entrega és el. Informativa, valor...
bibgirona.cat
Biblioteca Lluís Barceló i Bou - Palamós
http://www.bibgirona.cat/biblioteca/palamos
Serveis als centres educatius. Reglament ús i funcionament. La biblioteca als mitjans. La biblioteca als mitjans. Guies » Temàtiques. Guies » Novetats. Consulta el catàleg de la biblioteca:. 20 d'agost de 2016 - Horaris de biblioteca. Biblioteca Lluís Barceló i Bou. 20 d'agost de 2016 - Horaris de biblioteca. Biblioteca Lluís Barceló i Bou. 22 d'agost de 2016 - 11:45 h. Biblioteca Lluís Barceló i Bou. 23 d'agost de 2016 - 11:45 h. Biblioteca Lluís Barceló i Bou. 24 d'agost de 2016 - 20:00 h. 20 d'agost d...
bloglecturafacil.blogspot.com
LECTURA FÀCIL: L'autora M. Àngels Sellès al Club LF de Cornellà
http://bloglecturafacil.blogspot.com/2012/06/lautora-m-angels-selles-al-club-lf-de.html
La Lectura Fàcil permet la comprensió de llibres, textos, webs, etc. a persones amb dificultats lectores (immigrants, persones amb discapacitat, gent gran, persones amb una escolarització deficient, etc.). Perquè tothom té dret a accedir a la informació, a la literatura i a la cultura. Lunes, 4 de junio de 2012. L'autora M. Àngels Sellès al Club LF de Cornellà. Amb la història, fet que segons ella, no havia succeit amb cap altre lectura. En el decurs de la tarda, ben aviat. Diàleg i d’un. Publicar un com...
bloglecturafacil.blogspot.com
LECTURA FÀCIL: Conferència Jordi Sierra
http://bloglecturafacil.blogspot.com/2011/10/conferencia-jordi-sierra.html
La Lectura Fàcil permet la comprensió de llibres, textos, webs, etc. a persones amb dificultats lectores (immigrants, persones amb discapacitat, gent gran, persones amb una escolarització deficient, etc.). Perquè tothom té dret a accedir a la informació, a la literatura i a la cultura. Viernes, 21 de octubre de 2011. 8220;La lectura i l’escriptura com a via per a la inclusió social”. L'acte es realitzarà el 27 d'octubre a les 19h. al Palau Alòs de Barcelona. O Tel 93 310 76 94. Nou Catàleg llibres LF.
bloglecturafacil.blogspot.com
LECTURA FÀCIL: marzo 2012
http://bloglecturafacil.blogspot.com/2012_03_01_archive.html
La Lectura Fàcil permet la comprensió de llibres, textos, webs, etc. a persones amb dificultats lectores (immigrants, persones amb discapacitat, gent gran, persones amb una escolarització deficient, etc.). Perquè tothom té dret a accedir a la informació, a la literatura i a la cultura. Viernes, 2 de marzo de 2012. Moviment als clubs LF. Els clubs LF ens comenten les seves session. El dimarts 21 de febrer, els alumnes de català del. Maurice o la cabana del pescador" de Mary Shelley. Nou Catàleg llibres LF.
bloglecturafacil.blogspot.com
LECTURA FÀCIL: octubre 2011
http://bloglecturafacil.blogspot.com/2011_10_01_archive.html
La Lectura Fàcil permet la comprensió de llibres, textos, webs, etc. a persones amb dificultats lectores (immigrants, persones amb discapacitat, gent gran, persones amb una escolarització deficient, etc.). Perquè tothom té dret a accedir a la informació, a la literatura i a la cultura. Viernes, 21 de octubre de 2011. 8220;La lectura i l’escriptura com a via per a la inclusió social”. L'acte es realitzarà el 27 d'octubre a les 19h. al Palau Alòs de Barcelona. O Tel 93 310 76 94. Nou Catàleg llibres LF.
bloglecturafacil.blogspot.com
LECTURA FÀCIL: mayo 2011
http://bloglecturafacil.blogspot.com/2011_05_01_archive.html
La Lectura Fàcil permet la comprensió de llibres, textos, webs, etc. a persones amb dificultats lectores (immigrants, persones amb discapacitat, gent gran, persones amb una escolarització deficient, etc.). Perquè tothom té dret a accedir a la informació, a la literatura i a la cultura. Lunes, 2 de mayo de 2011. Els Clubs LF es mouen. Els Clubs LF segueixen en moviment. Ja en són més de 80 a tot l'Estat Espanyol. Bloc Biblioteca Pompeu Fabra - Mataró:. Enviar por correo electrónico. Nou Catàleg llibres LF.