podroze-ep.blogspot.com

Podróże Małe i Duże E&P

Blog zawiera opisy naszych podróży po województwie świętokrzyskim i nie tylko. Opisujemy jak dotrzeć do przepięknych kamieniołomów, jaskiń, kopalni soli, zamków, zabytków Staropolskiego Okręgu Przemysłowego. Poza tym opisujemy świętokrzyskie rezerwaty przyrodnicze i geologiczne. Dzięki naszym wskazówkom znajdziesz tropy dinozaurów świętokrzyskich. Opisujemy ciekawe szlaki rowerowe. Odkrywamy perełki ziemi świętokrzyskiej. Podpowiadamy jak podróżować za niewielkie pieniądze:)

TRAFFIC RANK FOR PODROZE-EP.BLOGSPOT.COM

December

Saturday

Hey there! Start your review of podroze-ep.blogspot.com

• podroze-ep.blogspot.com

8 cornicen i signifer
9 pokaz musztry
10 sprawdź na mapie
popularyzującego kulturę antyczną,namiot płatnerza,warsztat tkacki,warsztat kowala,starożytna dymarka,obóz legionistów,trofea wojenne,cornicen i signifer,pokaz musztry,sprawdź na mapie,1 komentarz,etykiety mazowieckie,polska,wydarzenia,starsze posty,maja
GSE

Podróże Małe i Duże E&P | podroze-ep.blogspot.com Reviews

Podróże Małe i Duże E&P: listopada 2012

Środa, 14 listopada 2012. Muzeum Ziemi PAN w Warszawie. Ziemi PAN mieści się w niewielkim budynku (dawniej nazywanym Lożą Masońską. Willi Pniewskiego w Parku Rydza Śmigłego w Warszawie. Po przeciwnej stronie znajduje się drugi budynek Muzeum - zabytkowy pałacyk Branickich, w którym. Przed budynkami umieszczono głazy narzutowe. U góry czaszka (pochodząca z kopalni w Koninie) z. Poniżej od lewej elementy kończyny przedniej (piaskownia Pyskowice koło Gliwic). Po prawej górny ząb trzonowy (okolice Gliwic).

Podróże Małe i Duże E&P: stycznia 2013

Niedziela, 27 stycznia 2013. Późnym popołudniem wsiedliśmy do pociągu SKM i z Oliwy. Pojechaliśmy do Sopotu. Poszliśmy w kierunku reprezentacyjnej ulicy miasta tzw. Monciaka, czyli ulicy Bohaterów Monte Cassino. Po drodze minęliśmy kościół garnizonowy św. Jerzego z XIX wieku. Kościół garnizonowy św. Jerzego. Podczas spaceru minęliśmy Krzywy Domek zbudowany w 2004. Rzeźba rybaka chodzącego po linie przeciągniętej nad ulicą. Po lewej stronie widoczna jest latarnia morska. Przy której cumują jachty. Po zwie...

Podróże Małe i Duże E&P: Słowacja: Zamek Spiski

Niedziela, 10 kwietnia 2011. Na początek wspomnimy, że jest to nasz 101. W odległości około 25 km od Spiskiej Nowej Wsi znajduje się jeden z najwspanialszych zamków Słowacji. Aby do niego dotrzeć pojechaliśmy drogą numer 536, a w miejscowości o wdzięcznej nazwie Jamnik skręciliśmy w prawo w kierunku drogi numer 18, tą właśnie drogą dotarliśmy do wsi Spiskie Podgrodzie (Spišské Podhradie). Zamek znajduje się za wsią i jest widoczny z daleka. U podnóża wzgórza ułożono z kamieni. Podczas wykopalisk na zamku.

Podróże Małe i Duże E&P: grudnia 2012

Niedziela, 23 grudnia 2012. Pomimo, że nie lubimy zimna a dziś na dworze panowała temperatura -10 stopni postanowiliśmy się wybrać na wieczorny, przedświąteczny spacer po Warszawie. Nowa iluminacja miasta robi wrażenie, namiastkę możecie obejrzeć poniżej. A przy okazji przyjmijcie od nas życzenia:. Zdrowych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Wspaniałego roku 2013,. Obfitującego w podróżnicze wyzwania. Subskrybuj: Posty ( Atom ). Szukaj na tym blogu. Nasze mapy w Google Maps. Nasz kanał na YouTube.

Podróże Małe i Duże E&P: maja 2013

Poniedziałek, 13 maja 2013. Tej wiosny wybieramy się na Litwę! Zwiedzimy Troki i Wilno. Wyjeżdżamy z Warszawy 23 maja. Spędzimy tam trzy dni. W planach mamy odwiedzenie następujących miejsc:. A także zwiedzanie muzeów:. Litewskie Muzeum Narodowe - Nowy arsenał. Litewskie Muzeum Narodowe - Stary arsenał. Zamek lądowy (Zamek na półwyspie). Zamek Dolny w Wilnie (Zamek Wielkich Książąt Litewskich). Muzeum Fortyfikacji Wileńskich – Basteja. Kościół św. Piotra i Pawła. Kościół św. Katarzyny. Piątek, 3 maja 2013.

SOCIAL ENGAGEMENT

podrozdousa.wordpress.com podrozdousa.wordpress.com

Podróż do USA | Nagroda w Konkursie Klubu Przedsiębiorcy

Nagroda w Konkursie Klubu Przedsiębiorcy. Zwierzęta w Pelican Cove. Mirek Szmajda (SprzedawcaInternetowy.pl). Lucyna opisała swoje spotkania z szopem i pawiem. My tych zwierząt akurat nie nie spotkaliśmy. Najczęściej mieliśmy do czynienia z szarymi wiewiórki. To był niezły ubaw obserwować jak śmigają tu i tam. Czytaj dalej →. Cudowne kwiaty i owoce Sarasoty. Mirek Szmajda (SprzedawcaInternetowy.pl). To co zobaczyliśmy w Spanish Point. Czytaj dalej →. Spacerkiem wzdłuż Pelican Cove. Czytaj dalej →. Ciekaw...

podrozdozrodla.blogspot.com podrozdozrodla.blogspot.com

Podróż do źródła

Australia w Statystykach z polskim przytupem. 63 szalone fakty o Australii i jeden dowcip :). Futbol Australijski - wyspy Tiwi. O tym jak smok. 3 pająki - w 30 minut. Pukam do drzwi kamienia - Namagdi. Trzy razy bosko, czyli jeden dzień w Sydney. Pieśń ludzi słonej wody. Pukam do drzwi kamienia. Park Narodowy Kakadu - galeria. Australijski futbol - finały na wyspach Tiwi. Uluru - czerwone centrum Australii. Wodospady Edyty - Edith Falls. Zapraszam do obejrzenia galerii z Wodospadów Edyty. Ja zasłuchałam ...

podroze-angelika.pl podroze-angelika.pl

Bilety autokarowe, lotnicze, wczasy, wycieczki, kolonie - Agencja Turystyczna Angelika - Jastrzębie Zdrój

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, m.in. do tego, aby wyświetlić dopasowaną ofertę oraz zbierać dane, dotyczące ruchu na stronie, które wykorzystujemy w celu jej dostosowywania do potrzeb użytkowników. Nie musisz obawiać się o swoją prywatność. Pliki cookie zawierają wyłącznie anonimowe informacje. Jeśli chcesz zrezygnować z korzyści, które dają Ci pliki cookie, możesz to zrobić, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Tutaj. Dowiesz się, jak to zrobić.

podroze-diy.com podroze-diy.com

Podróże DIY

Podróże Małe i Duże E&P

Sobota, 31 października 2015. Legioniści rzymscy w Pruszkowie. Podczas naszych krótszych i dłuższych wypraw bardzo chętnie oglądamy inscenizacje przygotowywane przez pasjonatów historii, grupy rekonstrukcyjne i różnego rodzaju stowarzyszenia. Mieliśmy już okazję spotkać rycerzy, wikingów, żołnierzy z czasów II wojny światowej a w ostatni weekend maja z ogromną przyjemnością odwiedziliśmy starożytną osadę rzymską, która została ulokowana w pruszkowskim Parku Kościuszki z okazji Dni Pruszkowa.

podroze-forum.pl podroze-forum.pl

Forum podróżnicze

Teraz jest 15 kwi 2018 14:28. Bull; Nieprzeczytane posty. Bull; Aktywne wątki. Oznacz działy jako przeczytane. Najlepsze fotorelacje z podróży na naszym forum. PRZEDSTAW SIĘ U NAS NA FORUM. Witamy na naszym forum związanym z podróżami i zapraszamy do wpisów. 13 kwi 2018 19:43. Najciekawsze tematy naszego forum. Najciekawsze oraz najchętniej czytane tematy naszego forum. 10 mar 2018 21:18. Najlepsze miejsca,miasta,plaże i inne. 01 kwi 2018 23:39. Loty na Cypr mogą . 14 kwi 2018 14:41. 12 kwi 2018 13:52.

podroze-garberdynow.blogspot.com podroze-garberdynow.blogspot.com

Podróże Garberdynów

Czwartek, 29 sierpnia 2013. Wyprawa do Grecji zakończona! No i szczęśliwie wróciliśmy. Udało nam się nie tylko zasmakować uroków wspaniałej greckiej i macedońskiej przyrody, ale również zobaczyć najwspanialsze zabytki - zestaw obowiązkowy każdego podróżnika odwiedzającego te kraje. W wyprawie wzięło udział 8 samochodów, 32 osoby razem z dziećmi. Udostępnij w usłudze Twitter. Udostępnij w usłudze Facebook. Udostępnij w serwisie Pinterest. Czwartek, 31 stycznia 2013. Przygotowania do nowej wyprawy. Na plaż...

podroze-jezykowe-angielski.blogspot.com podroze-jezykowe-angielski.blogspot.com

Podróże językowe angielski

Donnerstag, 29. April 2010. Powody, dla których warto jest uczyć się języka angielskiego w Cambridge w Anglii. Zasłynęło na całym świecie dzięki University of Cambridge. Został założony się już w roku 1209, kiedy niektórzy studenci uciekając przed wrogo nastawionymi mieszkańcami Oksfordu dotarli do Cambridge i tam założyli pierwsze uczelnie. Najstarszy College - Peterhouse. Nadal istnieje i jest jednym z najbardziej znanych zabytków Cambridge, podobnie jak katedra King’s College. Ukończona w roku 1515.

podroze-jezykowe-kursy-niemieckiego.blogspot.com podroze-jezykowe-kursy-niemieckiego.blogspot.com

Podróże językowe - Niemiecki

Podróże językowe - Niemiecki. Na tym blogu znajdą Państwo informacje o kursach języka niemieckiego w Niemczech w miastach takich, jak Berlin lub Monachium. Nauka języka niemieckiego w niemieckojęzycznym kraju jest najbardziej efektywna i pozwala na odniesienie dobrych wyników. Wtorek, 14 lipca 2009. SZKOŁA NIEMIECKIEGO W WIEDNIU. Rozpoczęło współpracę ze szkołą językową w stolicy Austrii - Wiedniu. Połączcie naukę języka niemieckiego. Z atrakcyjnym programem kulturalno- rozrywkowym! W czasach ogólnoświat...

podroze-kulinarne.com podroze-kulinarne.com

Podróże kulinarne Roberta Makłowicza - przepisy i wędrówki

Podróże kulinarne Roberta Makłowicza. Crostini z wątróbką – składniki: 300 g wątróbek kurzych 1 cebula 2 3 filety anchois 1 łyżeczka kaparów 2 3 łyżki masła 100 ml białego wina 3 4 kromki chleba oliwa sól, pieprz Crostini z wątróbką – przygotowanie: Cebulę poszatkować, wrzucić na rozgrzaną oliwę, dodać oczyszczoną wątróbkę. Read More…. Posted in 269 Alabastrowy smak. Leave a Comment on Crostini z wątróbką. Kurczak w koprze włoskim. Posted in 269 Alabastrowy smak. Posted in 269 Alabastrowy smak. Kategoria...