SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 30 / 44 / (4200515 - 4200569)

4200515. Tim Budden
A medley of diverting discussions on all things art but most of all silk and paper cuttings. Monday, 3 June 2013. SheMe cafe - Butterfly Creation. In December I was invited to create a piece for the café. I wanted to create an artwork that fitted the very distinct atmosphere of this old rice barn. The design I chose is based on a papercut I did a few years ago based on an experience of encountering butterflies gliding in the mists of a high mountain peak. Here’s the piece hanging in the café by day.
timbudden.blogspot.com
4200516. Tim Budden Artist
timbuddenart.com
4200517. Tim Budds website
timbudds.info
4200518. Tim Budgen Illustration
SEARCH AND PRESS ENTER. Welcome to timbudgen.com – the home of Tim Budgen, Children’s book illustrator. For more of my work, visit my portfolio page.
timbudgen.com
4200519. www.timbudgenillustration.com
timbudgenillustration.com
4200520. tbm HOME
Better Late Than Never.
timbudnermusic.com
4200521. Iniciar sesión - My ASP.NET Application
191;Olvido su contraseña?
timbue.com
4200522. Tim Buelens | Photographer
3 weeks in China. 3 minutes in China. Oh no, not another Photographer! Professional on good days, passionate on very good days. I am an allround photographer open to all inquiries. I also shoot at 24 frames per second. Based near Brussels, Belgium. August 16, 2015. July 29, 2015. July 06, 2015. June 27, 2015. A peak inside ‘Matilde’, one of MSC’s huge container ships. Many thanks to the motivated people of Centrum Voor Beeldexpressie, who…. June 26, 2015. Pretty Vague at The Hague. June 20, 2015.
timbuelens.be
4200523. Timothy Buell | Professor | Writer | Composer | Consultant | timbuell.com
Tim Buell's CV Page. Research Grants and Commissions. Ndash; Leadership and Adult Higher Education. Ndash; Music Theory and Composition. Teaching and Research Areas. Academic Writing ☉. Acoustic Design ☉. Adult Education ☉. Arts Journalism ☉. Classical, Jazz and Popular Guitar ☉. Communications Studies ☉. Cultural Studies ☉. Curriculum Design ☉. Digital Publishing ☉. Educational Psychology ☉. Environmental Design ☉. Film Studies ☉. Governance in Higher Education ☉. Music Theory ☉. Public Speaking ☉.
timbuell.com
4200524. Tim Buell
Musician, Drummer, Educator. August 20, 2015 / Gloriana - Juneau, WI. August 21, 2015 / Gloriana - Chicago, IL. August 22, 2015 / Gloriana - Clinton, MS. August 27, 2015 / Gloriana - Columbus, OH. August 28, 2015 / Gloriana - St. Louis, MO. September 11, 2015 / Gloriana - Syracuse, NY. September 12, 2015 / Gloriana - East Meadow, NY. September 26, 2015 / Gloriana - Ada, OK.
timbuell.net
4200525. Tim Buell - Home Inspector Western Franklin (W.of I-71), Madison, Delaware and Union Counties | Pillar To Post Home Inspectors
To Request a Home Inspection, click here. The Home of Home Inspection. Your Local Certified Home Inspector. Tim Buell is your Local Pillar To Post Home Inspector. Tim provides professional home inspection services for:. Western Franklin (W.of I-71), Madison, Delaware and Union Counties. 1448 Adena Pointe Drive. Marysville, OH 43040-2559. Industry Leaders In Central Ohio. Tim and his wife Mariana operate together their Pillar To Post franchise. Because we are viewed as industry leaders in home inspection ...
timbuell.pillartopost.com
4200526. Tim Buell Music |
Tim’s Transcriptions (Blog). Break Through Your Plateau. Tired of playing the same fills over and over? Want to learn a system that makes applying rudiments more fun and creative? Do you need to chart songs and learn music quickly for performances? Tim is a professional touring and recording drummer living in Nashville, TN. What is a Lesson Like? What You Are Paying For. 1 on 1 instruction from a current professional in the music industry (via Skype). 40 Minute Lesson: $30. 60 Minute Lesson: $45. He is a...
timbuellmusic.com
4200527. Home of Tim Buelow
You have reached Tim Buelow's website. Enjoy the whitespace!
timbuelow.net
4200528. Welcome to Aracataca - Aracataca & More
Aracataca is the top Colombian destination for visitors interested in the cultural legacy of the Caribbean and of course Gabriel Garcia Marquez.'. Would you like some more in depth information about Aracataca or the Caribbean for your upcoming visit? Tim Buendia is expert on anything that has to do with your trip to Aracataca and is glad to be of help. Buy your credit and mail us about the day and time you would like to Skype. Are you doubting that the time will be worth your money? 25 Minutes $20 USD.
timbuendia.com
4200529. Tim Bueno
Apr 1, 2013. Came out a few weeks ago and I am loving the upgrade. The new workflow system is amazingly powerful and some of the things people are coming up with are great. I have been playing around with building my own workflows since the release. Alfred's workflow system is very flexible in that it allows you to use whatever scripting language you are most comfortable with to generate the Feedback XML. Each week I check PreviewsWorld. The workflow takes two inputs:. As you would expect,. You can see t...
timbueno.com
4200530. Estúdio de Gravação
Pular para o conteúdo. O Timbu Estúdio trabalha há 13 anos com Produção Musical em São Carlos, SP. O estúdio está equipado com o que há de melhor no mercado em equipamentos de áudio e tem à disposição os profissionais certos para cada tipo de produção. Gravação de Cd (de bandas e cantores), Jingles Publicitários, Jingles Institucionais, Spots, Trilhas Sonoras e Musicais são alguns dos serviços oferecidos pelo estúdio. Você tem algum projeto para gravar? Nós vamos transformar sua ideia em música!
timbuestudio.com.br
4200531. Estúdio de Gravação
Pular para o conteúdo. Gravar é uma arte que exige uma mixagem perfeita entre todas as pessoas e etapas envolvidas na produção musical. O Timbu Estúdio está há 11 anos trabalhando com Produção Musical em São Carlos, SP e conta com o que há de melhor no mercado em equipamentos de áudio e com os profissionais certos para cada tipo de produção. Se você é de São Carlos e região e tem algum projeto para gravar, agende sua visita para conhecer o estúdio. Nós vamos transformar sua ideia em música!
timbuestudio.wordpress.com
4200532. Comuna de Timbúes
Noticias Destacadas en Timbúes. CARTA DE AGRADECIMIENTO AL PERSONAL DE LA GUARDIA URBANA. Graciela y Eduardo Kieffer. GRAN FIESTA DEL DÍA DEL NIÑO. Un día de democracia se vivió ayer en la localidad de Timbúes. Con un total de 2.077 electores el resultado del escrutinio de nuestra localidad es:. Pre candidatos a Presidente y vicepresidente Senadores Nacionales Diputados Nacionales. Scioli-Zannini 1.099 1.115 1.098. Macri 398 366 366. Massa 375 496 476. De la Sota 205 496 476. Alianza Cambiemos 478 363.
timbuesweb.com.ar
4200533. timbug.com - This website is for sale! - timbug Resources and Information.
The domain timbug.com. May be for sale by its owner! This page provided to the domain owner free. By Sedo's Domain Parking. Disclaimer: Domain owner and Sedo maintain no relationship with third party advertisers. Reference to any specific service or trade mark is not controlled by Sedo or domain owner and does not constitute or imply its association, endorsement or recommendation.
timbug.com
4200534. Blog de timbug49 - La merveille guineen - Skyrock.com
Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Je me sens bien chez skyrock je suis ici pour faire des rencontres avec des filles et aussi des garcons. Mise à jour :. Abonne-toi à mon blog! Slt je recherche une fille. Slt je recherche une fille avec qui je peut correspondre pour une relation sincere et plus. Ou poster avec :. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre. Posté le vendredi 20 septembre 2013 16:24. Poster sur mon blog.
timbug49.skyrock.com
4200535. Tim Buggy AXA Advisors, LLC
Account and Policy Login. Timothy Buggy, Certified Financial Planner professional. Women Wealth and Wisdom. Markets at a Glance. Have Us Contact You. Planning Your Financial Future Isn’t Easy. Let Us Help You Reach Your Goals. AXA Financial is a member of the global AXA Group, one of the world’s leading financial services providers. Tim Buggy, CFP has been providing personal financial services through AXA Advisors for over 28 years. You don’t have to go it alone. We have an experienced team. The importan...
timbuggy.com
4200536. Index of /
01-Dec-2014 14:09 0 favicon.ico.
timbugh.com
4200537. Timbu Guerreiro | Blog da nação alvirrubra – o décimo segundo jogador do Náutico
Blog da nação alvirrubra – o décimo segundo jogador do Náutico. Apenas 10% de ingressos para tricolores e carga máxima para alvirrubros. Náutico x América – MG. Torcedor, torça na paz! Erro: o Twitter não respondeu. Por favor, aguarde alguns minutos e atualize esta página. TIMBU GUERREIRO NO FACEBOOK. TIMBU GUERREIRO NO FACEBOOK. Apenas 10% de ingressos para tricolores e carga máxima para alvirrubros. ALVIRRUBROS QUE NOS VISITARAM. Atualizações Recentes Ativar/desativar aninhamento de comentários. Aceita...
timbuguerreiro.wordpress.com
4200538. Home
TICKLERS DUELING PIANO BAR. Featuring Tim Buie, Lucky Lee and Chris Roberts! On January 12th, 2015 . New Orleans opened it's doors to a new dueling piano bar like none other! Our concept is simple. It is high energy in your face non-corporate fun 7 days per week and 7 nights per week! We have a full time drummer that keeps driving the train of excitement in this all request show! We are packed 7 nights per week. Standing room only.see you at Ticklers Dueling Piano Bar. Experience-Every Style of musi...
timbuie.com
4200539. Blauwdruk 2.0
Blauwdruk 2.0 is een congres georganiseerd door ECEM ( NHTV ) en de provincie Noord-Brabant. De gedachte achter blauwdruk is dat er nieuw plan komt voor het transport binnen en vanuit de Provincie Noord-Brabant. Verschillende transport bedrijven worden daarom uitgenodigt om hierover te komen luisteren en praten. Algemene gegevens: Blauwdruk 2.0. Inzet niveau 1,2,3. Samenwerken niveau 1,2,3. Kwaliteitsgerichtheid niveau 1,2. Abonneren op: Berichten (Atom). Mijn ervaringen leerjaar 2.
timbuijssen-blauwdruk.blogspot.com
4200540. Breda Jazz Festival
Opdrachtgever: Breda Jazz Festival. Afgelopen jaar was de 40e editie van het jaarlijkse evenement Breda Jazz Festival. Dit jaar heb ik het gehele hemelvaart weekend geholpen bij de organisatie van de afdeling logistiek. Ik heb hierdoor een kijkje kunnen nemen in de logistieke wereld van een evenement. Het was een indrukwekkende en vooral leerzame ervaring. Uitvoerdatum 13 t/m 16 mei 2010. Abonneren op: Berichten (Atom). Mijn ervaringen leerjaar 2. Mijn ervaringen leerjaar 1. Opdrachten op eigen initiatief.
timbuijssen-bredajazzfestival.blogspot.com
4200541. Opdrachten Businessdesk
Op deze pagina staan al mijn opdrachten voor Leisure for Life die ik in opdracht van de Businessdesk heb gemaakt. Hier vind u ook alle compententies terug die gekoppeld zijn aan deze opdrachten. Abonneren op: Berichten (Atom). Sjabloon Simple. Mogelijk gemaakt door Blogger.
timbuijssen-businessdesk.blogspot.com
4200542. Carrousel
Caroussel is een uniek interactief ict congres waarbij producten en diensten. Op ict gebied gericht op het onderwijs geiïnstrueerd worden. Het unieke aan dit concept is dat er vele ict beurzen en congressen plaats vinden waarvan er nauwelijks tot geen interactie plaats vind tussen leverancier en de consument. Carrousel bied alles wat deze grote beurzen niet kunnen bieden en dat is kleinschalig, leerzaam, interactie en informatie zonder de intentie op gelijk een product te verkopen. Mijn ervaringen leerja...
timbuijssen-carrousel.blogspot.com
4200543. Competentie inzet
Op 1 april werd er door een aantal mede vtm studenten een activiteitendag georganiseerd op basisschool De Leest te Etteleur. De activiteitendag was bedoeld voor leerlingen van groep een tot met groep 6. Tijdens deze activiteitendag zou ik een klas begeleiden en daarnaast in een lokaal verschillende klassen begeleiden bij hun activiteiten. Begeleiden van groep drie gedurende het ochtend programma. Tijdens het middagprogramma zou ik in een lokaal activiteiten uitleggen en begeleiden. Kinderen zijn een leuk...
timbuijssen-compententieinzet.blogspot.com
4200544. Competentie creativiteit
Voor de personeelsdag van Thebe was er maar een beperkt budget voor bijvoorbeeld attributen die wij wouden gebruiken tijdens de sportdag. Daarnaast was het de kunst om niet alleen maar de medewerkers te betrekken maar ook de bewoners zelf. Het concept en thema moest speciaal zijn.Tenslotte wilde wij een onvergetelijke dag neerzetten deze moest dus onderscheidend en speciaal zijn. Promotie actie houden binnen de verschillende locaties van Thebe. Spandoeken en attributen regelen voor de personeelsdag.
timbuijssen-creativiteit.blogspot.com
4200545. De Leest
Op basisschool De Leest in Etteleur heb ik samen met een aantal andere VTM studenten geholpen bij het organiseren van een activiteitendag. Hier heb ik geholpen met uitleggen en het begeleiden van de activiteiten. Uitvoerdatum: 21 april 2010. Abonneren op: Berichten (Atom). Mijn ervaringen leerjaar 2. Mijn ervaringen leerjaar 1. Sjabloon Simple. Mogelijk gemaakt door Blogger.
timbuijssen-deleest.blogspot.com
4200546. De Rooi Pannen
Opdrachtgever: De Rooi Pannen. Op deze pagina vind u alles terug wat betrekking heeft op de activiteiten die ik ondernomen heb naar de Rooi Pannen. Ik heb onder meer een presentatie gehouden, een discussie avond bijgewoond en ik heb interview gegeven over het onderwijs. Dit alles heeft betrekking op een betere samenwerking tussen De Rooi Pannen en de NHTV. Daarnaast is het een investering in het onderwijs die zich zal uitbetalen in de vrijetijdsbranche. Uitvoerdatum: april. Abonneren op: Berichten (Atom).
timbuijssen-derooipanne.blogspot.com
4200547. Opdrachten op eigen initiatief
Opdrachten op eigen initiatief. Op deze pagina staan al mijn opdrachten voor Leisure for Life die ik op eigen initiatief heb volbracht. Hier vind u ook alle compententies terug die gekoppeld zijn aan deze opdrachten. Abonneren op: Berichten (Atom). Sjabloon Simple. Mogelijk gemaakt door Blogger.
timbuijssen-eigenopdrachten.blogspot.com
4200548. Fieldtrip Fabulous
Abonneren op: Berichten (Atom). Ik kreeg een mailtje van Glimpz. Met daarin een uitnodiging voor een fieldtrip naar de Brabanthallen waar jaarlijks het feest Fabulous word georganiseerd. Aangezien ik zelf evenementen wil gaan organiseren leek het mij een uitgelezen kans om een kijkje achter de schermen te nemen van Fabulous. Libema maakt gebruik van twee verschillende pacht vormen. Een evenementenorganisatie kan kiezen om te betalen voor de locatie of kan kiezen om de drank omzet of te geven of deels.
timbuijssen-fabulous.blogspot.com
4200549. House of Bols
Abonneren op: Berichten (Atom). Fieldtrip House of Bolls. Ik kreeg van een 1. Jaars student een uitnodiging binnen over een fieldtrip naar House of Bols die zij voor Glimpz georganiseerd had. Op dit moment is House of Bols aan het kijken hoe zij zich nog beter op de kaart kan zetten door beter in te spelen op haar doelgroep. Dit doen ze door middel van Ladies Night. Tijdens ons bezoek aan. Andere musea waar je interactief bezig bent en achteraf nog een drankje kunt nuttigen. Daarnaast het likeuren me...
timbuijssen-houseofbols.blogspot.com
4200550. Competentie initiatief
Nadat ik samen met een aantal andere VTM studenten had vernomen dat zorginstelling Thebe nog een personeelsfeest moest gaan organiseren voor dit jaar zijn wij op Thebe afgestapt. We zijn zelf met een concept en thema aangekomen, er waren naast het budget weinig randvoorwaarden waar we aan moesten voldoen. We hadden dus de volledige vrijheid om zelf invulling aan deze dag te geven. Nadat we Thebe per mail en telefonisch hadden benaderd kregen we al snel een reactie. De promotie actie was een groot succes ...
timbuijssen-inia.blogspot.com
4200551. Competentie initiatief
Tijdens het Breda Jazz Festival werd het logistiek team door twee coördinatoren aangestuurd. De coördinatoren bepaalde in grote lijnen hoe het dagprogramma zou verlopen. Het team moest vaak naar eigen inzicht handelen en helpen bij collega’s waar dat nodig is. Erg belangrijk was dus dat iedereen werk ziet en actie onderneemt wanneer dat nodig is. Door de vrijheid van zelf handelen bij situaties als de bovenstaande leer ik persoonlijk veel meer dan wanneer iemand anders het voor mij oplost of voorkouwt.
timbuijssen-initiatief.blogspot.com
4200552. Competentie innovativiteit
In samenwerking met ict bedrijf Klasveld heb ik samen met twee 1. Jaars medestudenten van de opleiding Vrijetijdsmanagement een nieuw concept ontwikkeld. Dit concept is vertaald in een nieuw uniek congres genaamd Carrousel. Het unieke aan dit congres is dat het interactief is,dit realiseren wij aan de hand van interactieve workshops. Het congres richt zich op primair en middelbaar onderwijs. Daarnaast is er een nieuw uniek concept ontwikkeld dat buiten dit congres vaker gebruikt kan worden. Zolang je de ...
timbuijssen-innovativeit.blogspot.com
4200553. Competentie Inzet
Tijdens het congres kreeg ik meerdere taken opgelegd, ik was een soort van joker. Belangrijk was dat ik zoveel mogelijk kon helpen waar nodig. Belangrijk is dus dat je inzicht hebt en werk ziet. Ik begon mijn eerste taak als op en afbouw kracht, dit hield in dat ik alles moest opruimen wat niet meer van toepassing was op congres. Daarnaast heb ik geholpen met het klaarzetten van het diner. Vervolgens moest een student achter de balie weg, deze heb ik toen tijdelijk vervangen als gastheer. Ik denk dat ik ...
timbuijssen-inzet.blogspot.com
4200554. Competentie Kwaliteitsgerichtheid
Er doet zich een congres voor waar verschillende directeuren en ambtenaren op af komen. Belangrijk is dat je als medewerker zijnde jezelf hier op aanpast. Dit hield in dat de uiterlijke verzorging goed moest zijn. Een zwarte broek met een witte blouse met daaronder nette schoenen. Verder is de aanspreektoon erg belangrijk, het taalgebruik zelf moest goed zijn en kauwgom in de mond was not done. Verder was het van belang dat de gasten ten alle tijden goed behandeld werden. Zowel de gasten als de opdrachtg...
timbuijssen-kwaliteit.blogspot.com
4200555. Competentie Kwaliteitsgerichtheid
Artiesten en hun materialen begeleiden naar plaats van bestemming. Daarnaast goed contact onderhouden met de stagemanagers die bij het betreffende podia staan om daar de artiesten verder te begeleiden. Tenslotte waar nodig is helpen met podium aanpassen. De service gerichtheid resulteerde in veel complimenten die ik mocht ontvangen van de diverse solo artiesten en de verschillende bands. Het was erg belangrijk dat artiesten zich op hun gemak voelden tijdens het festival. Abonneren op: Berichten (Atom).
timbuijssen-kwaliteitgericht.blogspot.com
4200556. Competentie groepsgericht leidinggeven
Tijdens het project Carrousel ben ik als projectleider aangesteld. Dit houdt in dat ik het centrale aanspreekpunt voor de verschillende partijen die betrokken zijn bij het congres. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de planning van het congres en moet ik overleg plegen met zowel de opdrachtgever, de input partijen en de scholen. Op deze manier kon er continue bijgestuurd worden waar dat nodig mocht zijn. Door efficiënt te werken aan de hand planning is de voorbereiding naar het congres toe goed verlo...
timbuijssen-leidinggeven.blogspot.com
4200557. Tim Buijssen Leisure for Life
Tim Buijssen Leisure for Life. Beste bezoeker, Ik heet u van harte welkom op mijn persoonlijk profiel. Op dit blog vindt u alles terug wat betrekking heeft op mijn Leisure for Life programma. Abonneren op: Berichten (Atom). Mijn naam is Tim Buijssen en ik studeer Vrijetijdmanagement op de NHTV. Toen ik eenmaal in contact werd gebracht met de opleiding Vrijetijdmanagement wist ik het zeker dit is mijn opleiding. De combinatie van studeren en het Leisure for Life programma sprak mij vooral aan.
timbuijssen-leisureforlife.blogspot.com
4200558. Competentie marktgerichtheid
Er is veel vraag en aanbod op het gebied van ict en onderwijs alleen komen deze alleen samen op grote beurzen en vind er geen tot nauwelijks interactie plaats. Er worden veel ict producten en diensten aangeschaft in het onderwijs zoals een digitaal ( touch ) schoolbord. Probleem echter is dat. Veel docenten geen idee hebben hoe ze met dit schoolbord om moeten gaan en dus vervolgens er geen gebruik van maken. Abonneren op: Berichten (Atom). Sjabloon Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.
timbuijssen-marktgerichtheid.blogspot.com
4200559. Mijn CV
Op deze pagina staat mijn curriculum vitae. Hier staan onder meer mijn genoten opleidingen en werkervaringen beschreven. Abonneren op: Berichten (Atom). Koning Willem 1 College, vmbo-t, Den Bosch. Geschiedenis, aardrijkskunde, Nederlands, Engels, Duits, biologie. Maurick College, Havo, Vught. Vakkenpakket: Engels, Duits, Nederlands, wiskunde, geschiedenis, aardrijkskunde. Sg De Rooi Pannen, MTRO niveau 4, Tilburg. Duits, Engels, Spaans en verschillende economische vakken, deelvakken en management vakken.
timbuijssen-mijncv.blogspot.com
4200560. Mijn ervaringen
Op deze pagina vind u alle opdrachten van Leisure for Life terug. Dit zijn opdrachten van zowel de Businessdesk als vanuit eigen iniatief. Daarnaast kunt de verschillende competenties terug vinden die aan de hand van de START – reflectie beschreven zijn. Opdrachten op eigen initiatief. Stressbestendigheid niv. 2. Breda Jazz festival niv.3. Plan en organiseren niv. 2. Thebe niv. 3. Activiteitendag school niv.3. Blauwdruk 2.0 niv.3. Breda Jazz festival niv.2. Blauwdruk 2.0 niv.2. Blauwdruk 2.0 niv.3.
timbuijssen-mijnervaringen.blogspot.com
4200561. Mijn werkveldoriëntatie
Op deze pagina vindt u de verschillende werkveldoriëntaties bestaande uit fieldtrips, studiereizen en stage leermomenten . Stage Suriname New Dominium. Stage Suriname New Dominium. Mijn ervaringen: 2e jaar. Fieldtrip House of Bols. Abonneren op: Berichten (Atom). Sjabloon Simple. Mogelijk gemaakt door Blogger.
timbuijssen-mijnwerkveldorientatie.blogspot.com
4200562. Competentie mondelinge communicatie
Nadat wij het bericht ontvingen van Thebe dat zij ons graag de gelegenheid gaven om hun personeelsdag te organiseren zijn we langs geweest voor een eerste kennismakingsgesprek. Hierop volgde een tweede gesprek met een presentatie over ons concept en thema gevolgd door vele vergaderingen. Daarnaast zijn er ook enkele promotie acties geweest waarbij wij het personeel toe spraken en probeerde enthousiast te maken voor de personeelsdag. Door dat we een goede en zakelijke presentatie hadden neergezet waarbij ...
timbuijssen-mondcom.blogspot.com
4200563. Competentie mondelinge communicatie
Presentatie houden over de NHTV, mijn persoonlijke ervaringen delen met de studenten en ze de voordelen maar ook de valkuilen uitleggen van het HBO onderwijs. Discusseren over onderwijs samen met studenten en docenten van de Rooi Pannen en de NHTV. Mijn laatste taak was een intervieuw geven. Het initiatief om een presentatie te houden op de Rooi Pannen beviel de NHTV erg goed. De discussie avond was erg interessant om deel aan te nemen. De onderwerpen waren boeiend en naar mijn mening zijn er goede t...
timbuijssen-mondecom.blogspot.com
4200564. Competentie netwerken
START –reflectie netwerken. Ik heb voor de Rooi Pannen en de NHTV verschillende opdrachten uitgevoerd om hun samenwerking te versoepelen. Tijdens mijn werkzaamheden ben ik met verschillende docenten en personen uit het bedrijfsleven in contact gekomen. Ik ben zowel werkzaam geweest op de Rooi Pannen in Tilburg als op de Rooi Pannen in Breda. De samenwerking tussen de Rooi Pannen en de NHTV moest verbeterd worden en daarnaast moet de kwaliteit van het onderwijs omhoog. Abonneren op: Berichten (Atom).
timbuijssen-netwerken.blogspot.com
4200565. Competentie omgevingsbewustzijn
De NHTV en de Rooi Pannen willen beter samenwerken op het gebied van onderwijs. Hier word met name gedoeld op een betere overgang van MBO naar HBO onderwijs en daarnaast hoe deze twee onderwijsinstellingen beter op elkaar kunnen inspelen als we kijken naar de branche waar leerlingen in worden opgeleid. Door beter in te spelen op elkaar word het niveau van onderwijs hoger en dus worden studenten beter en effecienter opgeleid. Daarnaast mocht ik meedenken naar mogelijke oplossingen voor deze problemen.
timbuijssen-omgu.blogspot.com
4200566. Competentie oordeelsvorming
START –reflectie oordeelsvorming. Tijdens een interview en discussie voor de Rooi Pannen en de NHTV werd mij om mijn personlijke mening gevraagd. Dit hield in dat er vragen of onderwerpen opgegooid werden waar bij ik mijn mening moest onderbouwen en daar over verder in discussie ging met andere studenten en docenten. Doel van dit alles is om de overgang van het onderwijs beter te laten verlopen en de kwaliteit van het MBO omhoog halen. Meewerken aan een interview en een discussie groep bijwonen.
timbuijssen-oord.blogspot.com
4200567. Competentie overtuigingskracht
Mijn taak was om een presentatie te verzorgen over de NHTV. In de presentatie werd onder meer verteld over de verschillende opleidingen en de NHTV in het algemeen. Daarnaast mijn mocht eigen ervaringen delen en de voor en na delen van het hoger onderwijs benadrukken. Abonneren op: Berichten (Atom). Sjabloon Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.
timbuijssen-overtuigingskracht.blogspot.com
4200568. Competentie plannen en organiseren
Competentie plannen en organiseren. START-reflectie schriftelijke plannen en organiseren. Nadat wij akkoord zijn gegaan met de zorginstelling Thebe over de organisatie van hun personeelsdag moest er een hoop geregeld worden. Belangrijk was dat er vanaf dat moment goed gepland werd. Er moest een datum geprikt worden en een takenverdeling komen. Doordat er van begin af aan duidelijk een takenverdeling werd opgesteld wist elk projectlid wat zijn of haar taak was. Daarnaast is er een planning opgesteld w...
timbuijssen-planenorg.blogspot.com
4200569. Competentie plannen en organiseren
Competentie plannen en organiseren. START-reflectie plannen and organiseren. Voor het congres Carrousel zal er voor zowel de voorbereiding als de uitvoering een planning gemaakt moeten worden. Daarnaast zijn er vele contact momenten met de opdrachtgever, met de input partijen en de doelgroep het onderwijs. Naast het maken van een planning en een draaiboek heb ik ook veel contact gehad met onder andere de verschillende input bedrijven, de locatie en de gemeente. Plannen en organiseren is altijd een beetje...
timbuijssen-plannenenorganiseren.blogspot.com