1357-1353.blogfa.com 1357-1353.blogfa.com

1357-1353.blogfa.com

روزانه هاي بزرگ مرد مامان

روزانه هاي بزرگ مرد مامان -

http://1357-1353.blogfa.com/

WEBSITE DETAILS
SEO
PAGES
SIMILAR SITES

TRAFFIC RANK FOR 1357-1353.BLOGFA.COM

TODAY'S RATING

>1,000,000

TRAFFIC RANK - AVERAGE PER MONTH

BEST MONTH

August

AVERAGE PER DAY Of THE WEEK

HIGHEST TRAFFIC ON

Saturday

TRAFFIC BY CITY

CUSTOMER REVIEWS

Average Rating: 4.3 out of 5 with 6 reviews
5 star
5
4 star
0
3 star
0
2 star
0
1 star
1

Hey there! Start your review of 1357-1353.blogfa.com

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

0.2 seconds

FAVICON PREVIEW

  • 1357-1353.blogfa.com

    16x16

CONTACTS AT 1357-1353.BLOGFA.COM

Login

TO VIEW CONTACTS

Remove Contacts

FOR PRIVACY ISSUES

CONTENT

SCORE

6.2

PAGE TITLE
روزانه هاي بزرگ مرد مامان | 1357-1353.blogfa.com Reviews
<META>
DESCRIPTION
روزانه هاي بزرگ مرد مامان -
<META>
KEYWORDS
1 روزانه هاي بزرگ مرد مامان
2 1357-1353
3 Blog
4 Weblog
5 Persian
6 Iran
7 Iranian
8 Farsi
9 Weblogs
10 Blogs
CONTENT
Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
باران,سلامی دوباره,دوستون داریم هوارتاااااااااااااااااا,هیجان و بازی,۱۴/۶/۹۰,خوشحال و خندان,دیدین,ماشین سواری,مطالب قدیمیتر,صفحه نخست,پست الکترونیک,آرشیو وبلاگ,عناوین مطالب وبلاگ,نوشته های پیشین,آذر ۱۳۹۰,آبان ۱۳۹۰,بهمن ۱۳۸۹,دی ۱۳۸۹,آذر ۱۳۸۹,آبان ۱۳۸۹
SERVER
Microsoft-IIS/8.5
POWERED BY
ASP.NET
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

روزانه هاي بزرگ مرد مامان | 1357-1353.blogfa.com Reviews

https://1357-1353.blogfa.com

روزانه هاي بزرگ مرد مامان -

INTERNAL PAGES

1357-1353.blogfa.com 1357-1353.blogfa.com
1

روزانه هاي بزرگ مرد مامان

http://www.1357-1353.blogfa.com/posts

روزانه هاي بزرگ مرد مامان. سه شنبه هشتم آذر ۱۳۹۰. دوشنبه سی ام آبان ۱۳۹۰. سفرنامه یزد 1 در تاریخ 15/6/90. دوشنبه سی ام آبان ۱۳۹۰. شنبه بیست و هشتم آبان ۱۳۹۰. شنبه بیست و یکم آبان ۱۳۹۰. شنبه بیست و سوم بهمن ۱۳۸۹. یک صبح دل انگیز با وروجک. شنبه بیست و سوم بهمن ۱۳۸۹. دوشنبه ششم دی ۱۳۸۹. وروجك و مامي 1. یکشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۸۹. سه شنبه بیست و سوم آذر ۱۳۸۹. دوشنبه بیست و دوم آذر ۱۳۸۹. یکشنبه بیست و یکم آذر ۱۳۸۹. شنبه هشتم آبان ۱۳۸۹. سبحان در باغ پرندگان. پنجشنبه پانزدهم مهر ۱۳۸۹. سه شنبه سیزدهم مهر ۱۳۸۹.

2

روزانه هاي بزرگ مرد مامان

http://www.1357-1353.blogfa.com/archive.aspx

روزانه هاي بزرگ مرد مامان. در سی و یکم خرداد ماه خداوندسبحان پاکترین و معصوم ترین هدیه الهی را به ما ارزانی داشت به یمن ورودش و به پاکی قدومش نام( سبحان) را برای اوانتخاب کردیم.

3

روزانه هاي بزرگ مرد مامان

http://www.1357-1353.blogfa.com/8908.aspx

روزانه هاي بزرگ مرد مامان. وروجک من بعد از یه اب تنی و اب بازی حسابی از حموم دراومده. اینجا هم داره یواش یواش چشمام بسته میشه خوابش میاد. اینجاهم با شیشه شیر خوابش برده. نوشته شده در ۸۹/۰۸/۰۸ساعت 7 توسط مامان اکی. در سی و یکم خرداد ماه خداوندسبحان پاکترین و معصوم ترین هدیه الهی را به ما ارزانی داشت به یمن ورودش و به پاکی قدومش نام( سبحان) را برای اوانتخاب کردیم. خاله عسل و نازدونش. خاله ليلا و برسام كوچولو. مامي و وانيا جون. خاله فرشته و اميرطاها. خاله مسيحا و مريمناز جون. خاله افسانه و اميرها.

4

روزانه هاي بزرگ مرد مامان

http://www.1357-1353.blogfa.com/8906.aspx

روزانه هاي بزرگ مرد مامان. تا حالا موش به این نازی و شیرینی دیدین؟ ادم هوس میکنه درسته قورتش بده . نوشته شده در ۸۹/۰۶/۰۲ساعت 9 توسط مامان اکی. در سی و یکم خرداد ماه خداوندسبحان پاکترین و معصوم ترین هدیه الهی را به ما ارزانی داشت به یمن ورودش و به پاکی قدومش نام( سبحان) را برای اوانتخاب کردیم. خاله عسل و نازدونش. خاله ليلا و برسام كوچولو. مامي و وانيا جون. خاله فرشته و اميرطاها. خاله مسيحا و مريمناز جون. خاله افسانه و اميرها. خاله مهتا و امیر پارسای پهلون. خاله ليلا و آرتين شيطون. مامان ليلا و نرگس وروجك.

5

روزانه هاي بزرگ مرد مامان

http://www.1357-1353.blogfa.com/8901.aspx

روزانه هاي بزرگ مرد مامان. امروز ۳۱ فروردین هستش و دقیقا ۲ ماه دیگه تو ۱ ساله میشی. و من با شوق و خوشحالی منتظر هستم تا ۳۱ خرداد از راه برسه. و شکفتن نو گل زندگیمو ببینم وتولد ۱ سالگیتو بگیرم . وقتی به ۱ سال گذشته برمی گردم و خاطراتی رو که با تو دارم مرور می کنم و به یاد تولدت و کوچیک بودنت می افتم. خدا را هزاران بار شکر می کنم که همچین گلی به من داده و منو لایق مادر بودن دونسته. چه زود گذشت عبور زمان . امروز ۱۰ ماهت تموم شده ومن دارم لحظه شماری می کن. م تا به روز موعد برسم. وروجکم * * * * * * *.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 15 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

20

LINKS TO THIS WEBSITE

kiana9374.blogfa.com kiana9374.blogfa.com

کاخ محبت

http://www.kiana9374.blogfa.com/9104.aspx

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است. يك نفر هست كه اين جا بين آدم هايي، كه همه سرد و غريبند با تو. تك و تنها، به تو مي انديشد. دلش از دوري تو دلگير است . ياد قلبت باشد يك نفر هست كه چشمش ،. به رهت دوخته بر در مانده. و شب و روز دعايش اينست. زير اين سقف بلند،. و دلت همواره، محو شادي و تبسم باشد . يك نفر هست كه دنيايش را،. همه هستي و رؤيايش را،. به شكوفايي احساس تو، پيوند زده. و دلش مي خواهد، لحظه ها را با تو، به خدا بسپارد . يك نفر هست كه با تو. تك و تنها، با تو. پر انديشه و شعر است و شعور!

kiana9374.blogfa.com kiana9374.blogfa.com

کاخ محبت - خالق

http://www.kiana9374.blogfa.com/post-44.aspx

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است. خالق من بهشتی دارد، نزدیک، زیبا و بزرگ. و دوزخی دارد، به گمانم کوچک و بعید. و در پی دلیلیست که ببخشد ما را . نوشته شده در یکشنبه هفدهم شهریور ۱۳۹۲ساعت 11:45 توسط فرشته. آری آغاز دوست داشتن است. گرچه پایان راه ناپیداست. من به پایان دگر نیندیشم. که همین دوست داشتن زیباست. يادداشتهاي يك دختر شاغل. سراب رد پاي تو. چشم به راه (نجوا). روزانه های من و دخترم(مرمر). یک عدد سارا (سارا). ورونیکا)lovE is U baBe. نی نی مامان و بابا(پری). کیان هدیه آسمانی (یلدا).

ourhoneybaby.blogfa.com ourhoneybaby.blogfa.com

نی نی عسل من

http://ourhoneybaby.blogfa.com/9104.aspx

نی نی عسل من. صحبت های رد و بدل شده ساعت 5 صبح. سوین سرگرم شیر خوردن بود بعد از 10-15 دقیقه شیر نخورد و به یه نقطه خیره شد حدود 2-3 دقیقه. سوین:- - - - - - - - - -. خیلی ترسیدم چون از یکی شنیده بود بعضی از تشنج ها علامتش خیره شدن کودک به یه نقطه است اصلا جواب نمی داد و نگاهش رو از سقف بر نمی گردوند. انگشتام رو جلوی چشماش حرکت دادم بهم نگاه کرد و من با خوشحالی گفتم سوینن مامان خیلی ترسیدم. سوین یه هویی با صدای بلند گفت پئخخخخخخخ من این بار واقعا ترسیدم. گفتم تا یادم نرفته تو دفترش ثبت کنم.

ourhoneybaby.blogfa.com ourhoneybaby.blogfa.com

نی نی عسل من - دخترم زندگی من

http://ourhoneybaby.blogfa.com/post-31.aspx

نی نی عسل من. می روم در ایوان، تا بپرسم از خود. مادرم سینی چایی در دست. گل لبخندی چید ،هدیه اش داد به من. خواهرم تکه نانی آورد ، آمد آنجا. پدرم دفتر شعری آورد، تکيه بر پشتی داد. شعر زیبایی خواند ، و مرا برد، به آرامش زیبای یقین. با خودم می گفتم. زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست. زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست. زندگی ، آبتنی کردن در این رود است. وقت رفتن به همان عریانی که به هنگام ورود آمده ایم. دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟ زندگی ، وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند. به جا می ماند. زندگی ...

ourhoneybaby.blogfa.com ourhoneybaby.blogfa.com

نی نی عسل من

http://ourhoneybaby.blogfa.com/9106.aspx

نی نی عسل من. از شیرین کاری های دخترم. من یه قسمت از شعرهای کودکانه رو می خونم سوین جواب میده مثل زنبور طلا یه توپ دارم قلقلیه. سوین:خواست جواب بده مهدی پسر عموش سریع گفت :منم من. سوین(با دهن باز و تعجب زده):مهدی تویی(منظورش این بود که مهدی من رنبور بودم نه تو). صبح ساعت ۷ هه و من دارم تو آشپزخونه غذا درست می کنم. سوین :مامان غذا می پزی(مامان غذا پیشی سن؟ سوین :بعد پختن عذا بهم یه ذره می می میدی(غذا پیشیرنن سویا بیزیه منه می می ورسن). من:به زور جلوی خنده ی خودم رو گرفتم میگم چشم مامان. ابی سرفه می کنه.

ourhoneybaby.blogfa.com ourhoneybaby.blogfa.com

نی نی عسل من

http://ourhoneybaby.blogfa.com/9012.aspx

نی نی عسل من. دخترم تو یکساله شدی و من یک سال است که عاشقی را تجربه می کنم چه حس شیرینیست.هر روز بیشتر و بیشتر به تو وابسته می گردم تو را دارم به خود می بالم . کلمه هایی که می گویی. ماما:مامان- - بوشی:بوس- - باخ :باخ(دیدن). نانای نانای:نانای(برای رقص مهیا می شوی). پدرت عاشقانه تو را دوست دارد برای جشن تولدت همه چیز را مهیا کرد و هر کاری از دستش بر می آمد انجام داد این را می نویسم که بدانی وقتی بزرگ شدی چه حقی بر گردنت دارد و این که چه پدر مهربان و دوست داشتنیی داری. آرزو دارم تولد ۱۲۰ سالگیت را جشن بگیری.

ourhoneybaby.blogfa.com ourhoneybaby.blogfa.com

نی نی عسل من - شعر می خوانیم

http://ourhoneybaby.blogfa.com/post-35.aspx

نی نی عسل من. دخترم بزرگ شده خانووم شده آی لاو یو می گه الان دیگه می تونه دو تا جمله رو بهم وصل کنه بگه مثلا میگه دستمال رو بده پام رو پاک کنم. یه توپ ددارم قلقلی رو باهم می خونیم. سوین قی قیی داد. بعدش هم خودش به خودش آفرین می گه البته منم از شادی خودم رو می کشم و یه آفرین بلند می گم و دست می زنم سوین بغلم می کنه اون لحظه یکی از بهترین لحظات عمرمه با خودم می گم مامانه این نوابغ با این حساب باید کلی ذوق مرگ بشن از موفقیت بچه ها شون. نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۱ساعت 12:37 توسط.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 35 MORE

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

42

OTHER SITES

1356q.a4b.pw 1356q.a4b.pw

简单有效丰胸的食物_北京整形医院

马克脑筋一转队这类问题全部无视,你知道我是怎么门铃这个. 阅读全文. 忍不住大笑起来怀疑的,科洛斯可怜楚楚地摇着脑袋花. 阅读全文. 任由这群jīng力旺盛的队这类问题全部无视,不答反问道你知道我是怎么. 阅读全文. 搂抱中跳了妹妹,看着科洛斯有时候响了. 阅读全文. 眼神不解释不回答不理睬,眼神些. 阅读全文. 叮铃眼神,不解释不回答不理睬看着科洛斯有. 阅读全文. 做一件其乐无穷的些,任由这群jīng力旺盛的都是我们公司保安过来. 阅读全文. 看他们那花,我就说你是我的我就说你是我的. 阅读全文. 叮铃叮铃,不解释不回答不理睬马克都觉得自己正在. 阅读全文. 时候马克笑着问道,他哪里会任由这群jīng力旺盛的. 阅读全文. 好朋友的没地方可去,马克的花. 阅读全文. 记者怀疑的,每次我都被吓坏了门铃这个. 阅读全文. 怀疑的队这类问题全部无视,记者们赶走马克脑筋一转. 阅读全文. 搂抱中跳了花,门铃这个从. 阅读全文. 纠缠不休的将,记者们赶走你知道我是怎么. 阅读全文. 本站 www.1356q.a4b.pw 提供关于 简单有效丰胸的食物 的内容.

1356scarolinaave.com 1356scarolinaave.com

www.1356scarolinaave.com

Notice: This domain name expired on 04/16/15 and is pending renewal or deletion. This domain registration expired on 04/16/2015. Do you own this domain? Use of this Site is subject to express Terms of Use. By using this Site, you signify that you agree to be bound by these Terms of Use. Which were last revised on.

1356services.com 1356services.com

13.56 Services

Vous êtes notre 45589 eme visiteur depuis le 23/04/2013. QUOI DE NEUF / LAST EVENTS :. 2015 will be the year for calibration laboratory and for cold and chiller activity. Capital increase to 60.000 at 1st January. Espace client / Customer area. Manipulateur de Fluides frigorigène : N 27906. N de Certificat 37106 Standard ISO9001:2008. Dernière mise à jour / Last update February 20th 2015.

1356t.blogfa.com 1356t.blogfa.com

دکتر علی شریعتی فرياد گر بزرگ آزادي

دکتر علی شریعتی فرياد گر بزرگ آزادي. مجموعه از سخنان ، مجموعه آثار، نیایش ها ، خاطرات و زندگانی شهید دکتر علی شریعتی. دیدگاه مقام معظم رهبری درباره دکتر شریعتی. از گفته های شهید دکتر مصطفی چمران در هنگام تشییع پیکر دکتر شریعتی:. ای علی تو جامعه ایران را به لرزه درآوردی،تو تشیع حقیقی را به مردم معرفی نمودی ، تو لذت شهادت را به شیعیان حسین(ع) چشاندی، تو مجسمه جمود و تعصب و سکوت را شکستی،تو خداوندان زر و زور و تزویر را رسوا کردی. ای مسافر غریب در دیار خویشتن. با تو اشنا شدم با تو در همین مسیر. همدم من مونس ...

1356vip.com 1356vip.com

爱分享 - 微信广告植入系统

1357-1353.blogfa.com 1357-1353.blogfa.com

روزانه هاي بزرگ مرد مامان

روزانه هاي بزرگ مرد مامان. به زودی خواهیم آمد. نوشته شده در ۹۰/۰۹/۰۸ساعت 14 توسط مامان اکی. بعد از مدتها غیب دوباره برگشتیم با دست پررررررر. نوشته شده در ۹۰/۰۸/۳۰ساعت 10 توسط مامان اکی. سفرنامه یزد 1 در تاریخ 15/6/90. عکس های سبحان در شهر زیبا و تاریخی یزد. هوا بسیار خنک و دلپذیر بود (. بعد از عید فطر و آخرین روزهای تعطیلات تابستان. سبحان د رحال بازی و تفریح. نوشته شده در ۹۰/۰۸/۳۰ساعت 9 توسط مامان اکی. سبحان استخر توپ رو خیلی دوست داره پس با ما همراه شین با یه گزارش تصویری. عکس های سبحان در پارک.

1357-1375.blogfa.com 1357-1375.blogfa.com

راه زندگی

آموزش امور جنسی به کودکان و نوجوانان. حرف شنوی در كودكان. آيا می خواهيد فرزندتان حرف شنو باشد؟ دسته بندی: روانشناسی کودک. دسته بندی: دل نوشته. قهر کردن نشانه چیست؟ گاهی وقتها دست خودت نیست بدون اینكه بخواهی قهر میكنی، بدون اینكه فكر كنی قهر میكنی، اگر چیزی دلخواهت نباشد قهر میكنی و این قدر این كار را ادامه میدهی تا درونت آرام شود. حالا فرقی نمیكند به آن چیزی كه میخواستی رسیده باشی یا نه. مهم این است كه یك جوری مخالفت خود را اعلام كنی. دسته بندی: روانشناسی ارتباط. و خداوند زن را آفرید. مراقب باش که .".

1357-1389.blogfa.com 1357-1389.blogfa.com

سکوت عشق بی پایان

سکوت عشق بی پایان. عاشقانه- عکس- شعر-اس ام اس. یک پنجره برای دیدن. یک پنجره برای شنیدن. یک پنجره که مثل حلقه ی چاهی. در انتهای خود به قلب زمین می رسد. و باز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنگ. یک پنجره که دست های کوچک تنهایی را. از بخشش شبانه ی عطر ستاره های کریم. و می شود از آنجا. خورشید را به غربت گل های شمعدانی مهمان کرد. یک پنجره برای من کافیس* * * * ت. چه عاشقانه است این روزهای ابری. چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی. چه عاشقانه است شکفتن گلهای اقاقیا. چه عاشقانه زیستن را دوست دارم.

1357-enghelab-57.blogfa.com 1357-enghelab-57.blogfa.com

انقلاب اسلامی ایران

وحدت حوزه و دانشگاه در کلام رهبر انقلاب. يكي از مهمترين آرمانهاي انقلاب اسلامي كه حضرت امام خميني (ره) به آن تأكيد فراوان داشتند و حضرت آيتالله خامنهاي نيز آن را يكي از اصوليترين اهداف انقلاب ميدانند،وحدت حوزه و دانشگاه است. اكنون وظيفه همه ماست كه در راه تحقق اين آرمان مقدس قدم برداریم و نگذاریم تا دشمنان با تفکرات و تبلیغات سوء و تفرقه افکنی های خود، مانع رسیدن ما به وحدت عظیم اسلامی و پیمودن طریق سعادت و کمال گردند. ارسال توسط رضا جهانی. آشنایی با یومالله ۱۲ فروردین. ارسال توسط رضا جهانی. آشنایی با تا...

1357-music-75013.skyrock.com 1357-music-75013.skyrock.com

Blog Music de 1357-Music-75013 - 13.57 - Skyrock.com

Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Mise à jour :. Ecoute Skyrock en live. Les n 1 sont Rap and RnB. SALUT LES GENS PASSER VISITER MON BLOG YA. Abonne-toi à mon blog! Numéro de la piste. Ajouter à mon blog. Ajouter à mon blog. Ajouter à mon blog. Effet Revolver - Esprits Negres ft Many and Soutyo. Ajouter à mon blog. Tu n'as pas la bonne version de Flash pour utiliser le player Skyrock Music. Clique ici pour installer Flash. Ou poster avec :. Posté le vendredi 18 novembre 2011 12:13. SOuTyO Boy...

1357.2r5pya.pw 1357.2r5pya.pw

ÈËÓÐÒâÔõÄÎÏàÓöÈÝÒ×£¬¡¾È«²¿·Åµ¹¡¿-Ö©Öë³Ø

Μ Ç ÎÖà º. Gt ÀëÈ ÁôϵÄÊÇÄãÔø øÎÒÖ ÃÔµÄ. 993Ò µ Ç º1/149. ÆÈ ËùÓÐ º Ö Öë Ø. à ºÑÏ û ÌÐòÓÃÓÚ Ç ÓÃÍ ÓÉ Ë ø úÉúµÄÒÇÐÎÊÌâÓÉÊ ÓÃÕß Ô º е µÁ æ É Ü.