1357-1375.blogfa.com 1357-1375.blogfa.com

1357-1375.blogfa.com

راه زندگی

راه زندگی وبلاگ blog

http://1357-1375.blogfa.com/

WEBSITE DETAILS
SEO
PAGES
SIMILAR SITES

TRAFFIC RANK FOR 1357-1375.BLOGFA.COM

TODAY'S RATING

>1,000,000

TRAFFIC RANK - AVERAGE PER MONTH

BEST MONTH

August

AVERAGE PER DAY Of THE WEEK

HIGHEST TRAFFIC ON

Saturday

TRAFFIC BY CITY

CUSTOMER REVIEWS

Average Rating: 3.9 out of 5 with 13 reviews
5 star
6
4 star
2
3 star
4
2 star
0
1 star
1

Hey there! Start your review of 1357-1375.blogfa.com

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

0.3 seconds

FAVICON PREVIEW

  • 1357-1375.blogfa.com

    16x16

CONTACTS AT 1357-1375.BLOGFA.COM

Login

TO VIEW CONTACTS

Remove Contacts

FOR PRIVACY ISSUES

CONTENT

SCORE

6.2

PAGE TITLE
راه زندگی | 1357-1375.blogfa.com Reviews
<META>
DESCRIPTION
راه زندگی وبلاگ blog
<META>
KEYWORDS
1 راه زندگی
2 weblog
3 daily
4 writing
5 PersianWeblog
6 persianweblog
7 blog
8 persian
9 iran
10 iranian
CONTENT
Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
راه زندگی,آموزشی,جمعه ۱۳۹۱/۰۸/۱۲,اسماء الحسنی,لینک,دسته بندی,چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۳۰,ادامه مطلب,نویسنده ساعت 12 3,پنجشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۲۴,آتش عشق,نویسنده ساعت 15 9,نویسنده ساعت 15 2,شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۹,دسته بندی ادبی,چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۰۲,شنبه ۱۳۹۲/۱۰/۲۸,شنبه ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
SERVER
Microsoft-IIS/8.5
POWERED BY
ASP.NET
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

راه زندگی | 1357-1375.blogfa.com Reviews

https://1357-1375.blogfa.com

راه زندگی وبلاگ blog

INTERNAL PAGES

1357-1375.blogfa.com 1357-1375.blogfa.com
1

راه زندگی

http://www.1357-1375.blogfa.com/post/958

و خداوند زن را آفرید. هنگامی که خدا زن را آفرید به مرد گفت:. این زن است. وقتی با او روبرو شدی،. مراقب باش که .". اما هنوز خدا جمله اش را تمام نکرده بود. که شیخ مکار سخن او را قطع کرد و چنین. گفت: "بله وقتی با زن روبرو شدی مراقب. باش که به او نگاه نکنی. سرت را به زیر. افکن تا افسون افسانة گیسوانش نگردی و. مفتون فتنة چشمانش نشوی که از آنها. شیاطین می بارند. گوشهایت را ببند تا. طنین صدای سحر انگیزش را نشنوی که. مسحور شیطان میشوی. از او حذر کن که. یار و همدم ابلیس است. مبادا فریب او را. کن و هیچ مگو.". من او...

2

راه زندگی

http://www.1357-1375.blogfa.com/cat-6.aspx

قهر کردن نشانه چیست؟ گاهی وقتها دست خودت نیست بدون اینكه بخواهی قهر میكنی، بدون اینكه فكر كنی قهر میكنی، اگر چیزی دلخواهت نباشد قهر میكنی و این قدر این كار را ادامه میدهی تا درونت آرام شود. حالا فرقی نمیكند به آن چیزی كه میخواستی رسیده باشی یا نه. مهم این است كه یك جوری مخالفت خود را اعلام كنی. دسته بندی: روانشناسی ارتباط. استفاده از کلمات و عبارات مثبت. امروزه ثابت شده که کلمات منفی نیروی منفی به سمت شخص. می فرستند و او را به سمت. منفی و بیماری سوق می دهند! را از بین می برد بلکه نیروی. سیگار اغلب به جذب...

3

راه زندگی

http://www.1357-1375.blogfa.com/post/956

در هنگام دعوای زن و شوهری این کارها را نکنید! بی ارزش کردن همسر. با این کار در واقع به همسرتان می گویید که نیازهای او در نظر شما بی ارزش است یا نیازهای او به اندازه نیازهای شما مهم، باارزش یا واجب نیست. پیام این کار این است یا آنچه را که می خواهم انجام بده یا تو را ترک می کنم. در این حالت به همسرتان این پیام را می دهید که به تو صدمه خواهم زد. در این حالت شما همسرتان را مقصر تمام اتفاقات می دانید. در این حالت حس حماقت را به همسرتان القا می کنید. بی توجهی و بحث را عوض کردن. تلافی یا مقابله به مثل کردن.

4

راه زندگی

http://www.1357-1375.blogfa.com/post/957

قهر کردن نشانه چیست؟ یكی از نشانههای تنبیه، قهر است كه افراد در مقابل رفتارهای دیگران به صورت یكی از شكلهای دیداری (ارتباط نداشتن)، چشمی، كلامی (قطع كلام) بروز میدهند كه میتواند ریشه در زندگی بدوی یا اولیه افراد داشته باشد. قهر استرس زا است. به گفته دكتر رزاقی، قهر و عوامل ایجاد آن استرسزا هستند. اغلب افرادی كه سعی میكنند با توسل به قهر به سمت خواسته خود قدمی مثبت بردارند متحمل استرسهای زیادی میشوند. مردها كمتر قهر میكنند. شاید یكی از علتهای مهم این تفاوت به نوع نگرش این دو جنس بر میگردد. اغلب مردان ...

5

راه زندگی

http://www.1357-1375.blogfa.com/post/939

آقایان بخوانند چگونه حرف های یک خانم را رمزگشایی کنیم؟ خوشبختانه راه های دیگری نیز برای پی بردن به آنچه در ذهن او می گذرد وجود دارد. توجه به آنچه یک خانم می گوید و طریقه بیان آن هر دو می توانند به رمزگشایی صحبت های او کمک کنند. ممکن است راجع به هوا یا کارش صحبت کند، ولی در صحبت های او اشاراتی ظریف در مورد نگرشش نسبت به شما وجود داشته باشد. پس اگر می خواهید بدانید در جلب نظر او موفق بوده اید یا نه، به نکات زیر توجه کنید:. با این حال آنچه او می گوید می تواند چیزهایی را روشن کند. به طور مشابه آنچه در مورد خ...

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 14 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

19

LINKS TO THIS WEBSITE

jamshidkarimi.blogfa.com jamshidkarimi.blogfa.com

همراز - بلاخره

http://www.jamshidkarimi.blogfa.com/post/687/بلاخره

تشکر میکنم از خدا و خودم. که بعد از چندین سال تلاش و بدون کوچکترین. حمایت مالی از کسی و داشتن هیچ گونه پارتی. تونستم قبل از اینکه سنم به 40 برسه ،. بلاخره یک دوربین عکاسی بخرم. نوشته شده در پنجشنبه ششم فروردین ۱۳۹۴ساعت 11:1 توسط *. Design By : Mihantheme. شب های تنهایی پر از سکوت است. قبلا از سکوت لذت میبردم. ولی حالا سکوت یعنی تو نیستی. واین مرا به وحشت می اندازد. من و تو از صفحه ی روزگار محو میشویم. بیا عشقی را بر افروزیم که تا آخر دنیا. شعله اش همه را به یاد ما آورد. بانک جامع قالب های فارسی.

jamshidkarimi.blogfa.com jamshidkarimi.blogfa.com

همراز - یادمان باشد

http://www.jamshidkarimi.blogfa.com/post/694/-یادمان-باشد-

نوشته شده در پنجشنبه هشتم مرداد ۱۳۹۴ساعت 7:57 توسط *. Design By : Mihantheme. شب های تنهایی پر از سکوت است. قبلا از سکوت لذت میبردم. ولی حالا سکوت یعنی تو نیستی. واین مرا به وحشت می اندازد. من و تو از صفحه ی روزگار محو میشویم. بیا عشقی را بر افروزیم که تا آخر دنیا. شعله اش همه را به یاد ما آورد. بانک جامع قالب های فارسی. دکتر امین گرجی زاده. قالب های مهین تم.

jamshidkarimi.blogfa.com jamshidkarimi.blogfa.com

همراز - لبخند

http://www.jamshidkarimi.blogfa.com/post/683/لبخند

خود را برای چیزی خرج کنیم،. بهتر است که آن را خرج لطافت یک. نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۳ساعت 8:15 توسط *. Design By : Mihantheme. شب های تنهایی پر از سکوت است. قبلا از سکوت لذت میبردم. ولی حالا سکوت یعنی تو نیستی. واین مرا به وحشت می اندازد. من و تو از صفحه ی روزگار محو میشویم. بیا عشقی را بر افروزیم که تا آخر دنیا. شعله اش همه را به یاد ما آورد. بانک جامع قالب های فارسی. دکتر امین گرجی زاده. قالب های مهین تم.

bazyzendegy.blogfa.com bazyzendegy.blogfa.com

✿◕ ‿ ◕✿زندگی آبی✿◕ ‿ ◕✿ - 33

http://www.bazyzendegy.blogfa.com/post/34/33

یک روز مرد خرد مندی پازل کره زمین را از مرکز شهر برای پسرش خریداری. کردپسر چند روز مشغول چیدن بازی شد اما هر دفعه با شکست مواجه می شد. بعد از یک هفته سرگرمی خسته شد و رو به پدر کرد وگفت:این چه پازلی. است من هرچه سعی می کنم موفق به چیدن آن نمی شوم. پدر گفت :پسرم من یک راهنمایی به تو میکنم تا پیروز شوی. پسرک با. خوشحالی گفت : چه راهنمایی؟ پدر با لبخند پاسخ داد در پشت هر تکه از این پازل ها تصویری از یک انسان. است اگر اعضای آن انسان را کنار هم قرار دهی تصویر آن طرف خود به. خود مرتب می شود. اما بعضیا خیلی پاکن.

bazyzendegy.blogfa.com bazyzendegy.blogfa.com

✿◕ ‿ ◕✿زندگی آبی✿◕ ‿ ◕✿ - 39

http://www.bazyzendegy.blogfa.com/post/40/39

تک و تنها زیر سایه های شب و زیر آسمان سیاه و تاریک قدم می زد فکر. میکرد به گذشته اش با خودش می گفت:ای کاش آن روز شوم،آن سرنگ. آغشته به خون را نمی دیدم! اشک در چشمان خونین اش حلقه زده بود. تمام قلبش از غصه پر شده بود تا این که بخشی از آن از گوشه ی چشمانش. بیرون زد. بیمارستان دراکولا در آزمایشان خود غرق در تعجب بود و فقط. دنبال راهی برای رد کردن جواب آزمایش بود مگر می شود یک خون آشام. ایدز بگیرد تمام داستان از آن روز شروع شد . به دنبال یک آدم برای خوردن خون ،گشت و گذار شبانه اش در پارک تازه. اس ام اس زیبا.

bazyzendegy.blogfa.com bazyzendegy.blogfa.com

✿◕ ‿ ◕✿زندگی آبی✿◕ ‿ ◕✿ - 35

http://www.bazyzendegy.blogfa.com/post/36/35

توي كشوري يه پادشاهي زندگي ميكرد كه خيلي مغرور ولي عاقل بود. يه روز براي پادشاه يه انگشتر به عنوان هديه آوردند ولي رو نگين انگشتر چيزي. ننوشته بود و خيلي ساده بود. شاه پرسيد اين چرا اين قدر ساده است؟ چرا چيزي روي آن نوشته نشده است؟ فردي كه آن انگشتر را آوره بود گفت: من اين را آورده ام تا شما هر آنچه كه ميخواهيد. شاه به فكر فرو رفت كه چه چيزي بنويسد كه لايق شاه باشد و چه جمله اي به او. همه وزيران را صدا زد وگفت. وزيران من هر جمله و هر حرف با ارزشي كه بلد هستيد بگوييد. وزيران هم هر آنچه بلد بودند گفتند.

bazyzendegy.blogfa.com bazyzendegy.blogfa.com

✿◕ ‿ ◕✿زندگی آبی✿◕ ‿ ◕✿ - فریدون مشیری

http://www.bazyzendegy.blogfa.com/tag/فریدون-مشیری

روزهایی که بی تو. گرچه با یاد توست ثانیه هاش. آرزو باز می کشد فریاد:. در کنار تو می گذشت ای کاش! نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم دی ۱۳۹۲ساعت 23:40 توسط sogol. گل از تراوت باران صبحدم، لبريز. هواي باغ و بهار از نسيم و نم لبريز. صفاي روي تو اي ابر مهربان بهار. كه هست دامنت از رشحه ي كرم لبريز. هزار چلچله در برج صبح مي خوانند. هنوز گوش شب از بانگ زير و بم لبريز. به پاي گل چه نشينم درين ديار كه هست. روان خلق زغوغاي بيش و كم لبريز. مرا به دشت شقايق مخوان كه لبريز است. فضاي دهر ز خونابه ي رستم، لبريز. من یقبن د...

bazyzendegy.blogfa.com bazyzendegy.blogfa.com

✿◕ ‿ ◕✿زندگی آبی✿◕ ‿ ◕✿ - عکس

http://www.bazyzendegy.blogfa.com/tag/عکس

نوشته شده در چهارشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۲ساعت 4:56 توسط sogol. نوشته شده در پنجشنبه هفدهم بهمن ۱۳۹۲ساعت 21:56 توسط sogol. کثیف بودن بعضی آدم ها اذیتم نمیکنه! اما بعضیا خیلی پاکن. این که قراره اینا گیره اون کثیفا بی فتن,. اعصابم رو خورد میکنه! سلام مرسی که به وبم سر زدید امیدوارم خوشتون بیاد واسم نظر بزارید. باتبادل لینکم موافقم (باعث افتخاره). خرید شارژ ارزان و زير قيمت. Εїз ஐدهکده ی دخترانஐ εїз. اس ام اس زیبا. دلنوشته های ساده ی من. انتظار دیدار من و شما. سروده های من (زاده ی کویر). In the name of god.

bazyzendegy.blogfa.com bazyzendegy.blogfa.com

✿◕ ‿ ◕✿زندگی آبی✿◕ ‿ ◕✿ - 34

http://www.bazyzendegy.blogfa.com/post/35/34

وسط تابستان بود ناراحت و تنها قدم می زدم به یک خیابان رسیدم که چندین کوچه داشت. نمی دانستم که کدامیک راه درست است. وارد کوچه ی اول شدم روی آن نوشته بود " نفرت ". وارد کوچه شدم تعدادی گربه با صدای بلند حرف می زدند یکی می گفت. ازت بدم میاد ". دیگری می گفت "ازت متنفرم ". دیگه تحمل نداشتم روی دیوار نوشته شده بود " اگر تحمل نداری از این کوچه خارج شو ". وارد کوچه دوم شدم " عشق و علاقه ". چندین سگ زیبا می گفتند " من دوستت دارم ". و این جمله تکرار می شد. شاداب و خوشحال به راهم ادامه می دادم که روی قسمتی از دیوار.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 34 MORE

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

43

OTHER SITES

1356scarolinaave.com 1356scarolinaave.com

www.1356scarolinaave.com

Notice: This domain name expired on 04/16/15 and is pending renewal or deletion. This domain registration expired on 04/16/2015. Do you own this domain? Use of this Site is subject to express Terms of Use. By using this Site, you signify that you agree to be bound by these Terms of Use. Which were last revised on.

1356services.com 1356services.com

13.56 Services

Vous êtes notre 45589 eme visiteur depuis le 23/04/2013. QUOI DE NEUF / LAST EVENTS :. 2015 will be the year for calibration laboratory and for cold and chiller activity. Capital increase to 60.000 at 1st January. Espace client / Customer area. Manipulateur de Fluides frigorigène : N 27906. N de Certificat 37106 Standard ISO9001:2008. Dernière mise à jour / Last update February 20th 2015.

1356t.blogfa.com 1356t.blogfa.com

دکتر علی شریعتی فرياد گر بزرگ آزادي

دکتر علی شریعتی فرياد گر بزرگ آزادي. مجموعه از سخنان ، مجموعه آثار، نیایش ها ، خاطرات و زندگانی شهید دکتر علی شریعتی. دیدگاه مقام معظم رهبری درباره دکتر شریعتی. از گفته های شهید دکتر مصطفی چمران در هنگام تشییع پیکر دکتر شریعتی:. ای علی تو جامعه ایران را به لرزه درآوردی،تو تشیع حقیقی را به مردم معرفی نمودی ، تو لذت شهادت را به شیعیان حسین(ع) چشاندی، تو مجسمه جمود و تعصب و سکوت را شکستی،تو خداوندان زر و زور و تزویر را رسوا کردی. ای مسافر غریب در دیار خویشتن. با تو اشنا شدم با تو در همین مسیر. همدم من مونس ...

1356vip.com 1356vip.com

爱分享 - 微信广告植入系统

1357-1353.blogfa.com 1357-1353.blogfa.com

روزانه هاي بزرگ مرد مامان

روزانه هاي بزرگ مرد مامان. به زودی خواهیم آمد. نوشته شده در ۹۰/۰۹/۰۸ساعت 14 توسط مامان اکی. بعد از مدتها غیب دوباره برگشتیم با دست پررررررر. نوشته شده در ۹۰/۰۸/۳۰ساعت 10 توسط مامان اکی. سفرنامه یزد 1 در تاریخ 15/6/90. عکس های سبحان در شهر زیبا و تاریخی یزد. هوا بسیار خنک و دلپذیر بود (. بعد از عید فطر و آخرین روزهای تعطیلات تابستان. سبحان د رحال بازی و تفریح. نوشته شده در ۹۰/۰۸/۳۰ساعت 9 توسط مامان اکی. سبحان استخر توپ رو خیلی دوست داره پس با ما همراه شین با یه گزارش تصویری. عکس های سبحان در پارک.

1357-1375.blogfa.com 1357-1375.blogfa.com

راه زندگی

آموزش امور جنسی به کودکان و نوجوانان. حرف شنوی در كودكان. آيا می خواهيد فرزندتان حرف شنو باشد؟ دسته بندی: روانشناسی کودک. دسته بندی: دل نوشته. قهر کردن نشانه چیست؟ گاهی وقتها دست خودت نیست بدون اینكه بخواهی قهر میكنی، بدون اینكه فكر كنی قهر میكنی، اگر چیزی دلخواهت نباشد قهر میكنی و این قدر این كار را ادامه میدهی تا درونت آرام شود. حالا فرقی نمیكند به آن چیزی كه میخواستی رسیده باشی یا نه. مهم این است كه یك جوری مخالفت خود را اعلام كنی. دسته بندی: روانشناسی ارتباط. و خداوند زن را آفرید. مراقب باش که .".

1357-1389.blogfa.com 1357-1389.blogfa.com

سکوت عشق بی پایان

سکوت عشق بی پایان. عاشقانه- عکس- شعر-اس ام اس. یک پنجره برای دیدن. یک پنجره برای شنیدن. یک پنجره که مثل حلقه ی چاهی. در انتهای خود به قلب زمین می رسد. و باز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنگ. یک پنجره که دست های کوچک تنهایی را. از بخشش شبانه ی عطر ستاره های کریم. و می شود از آنجا. خورشید را به غربت گل های شمعدانی مهمان کرد. یک پنجره برای من کافیس* * * * ت. چه عاشقانه است این روزهای ابری. چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی. چه عاشقانه است شکفتن گلهای اقاقیا. چه عاشقانه زیستن را دوست دارم.

1357-enghelab-57.blogfa.com 1357-enghelab-57.blogfa.com

انقلاب اسلامی ایران

وحدت حوزه و دانشگاه در کلام رهبر انقلاب. يكي از مهمترين آرمانهاي انقلاب اسلامي كه حضرت امام خميني (ره) به آن تأكيد فراوان داشتند و حضرت آيتالله خامنهاي نيز آن را يكي از اصوليترين اهداف انقلاب ميدانند،وحدت حوزه و دانشگاه است. اكنون وظيفه همه ماست كه در راه تحقق اين آرمان مقدس قدم برداریم و نگذاریم تا دشمنان با تفکرات و تبلیغات سوء و تفرقه افکنی های خود، مانع رسیدن ما به وحدت عظیم اسلامی و پیمودن طریق سعادت و کمال گردند. ارسال توسط رضا جهانی. آشنایی با یومالله ۱۲ فروردین. ارسال توسط رضا جهانی. آشنایی با تا...

1357-music-75013.skyrock.com 1357-music-75013.skyrock.com

Blog Music de 1357-Music-75013 - 13.57 - Skyrock.com

Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Mise à jour :. Ecoute Skyrock en live. Les n 1 sont Rap and RnB. SALUT LES GENS PASSER VISITER MON BLOG YA. Abonne-toi à mon blog! Numéro de la piste. Ajouter à mon blog. Ajouter à mon blog. Ajouter à mon blog. Effet Revolver - Esprits Negres ft Many and Soutyo. Ajouter à mon blog. Tu n'as pas la bonne version de Flash pour utiliser le player Skyrock Music. Clique ici pour installer Flash. Ou poster avec :. Posté le vendredi 18 novembre 2011 12:13. SOuTyO Boy...

1357.2r5pya.pw 1357.2r5pya.pw

ÈËÓÐÒâÔõÄÎÏàÓöÈÝÒ×£¬¡¾È«²¿·Åµ¹¡¿-Ö©Öë³Ø

Μ Ç ÎÖà º. Gt ÀëÈ ÁôϵÄÊÇÄãÔø øÎÒÖ ÃÔµÄ. 993Ò µ Ç º1/149. ÆÈ ËùÓÐ º Ö Öë Ø. à ºÑÏ û ÌÐòÓÃÓÚ Ç ÓÃÍ ÓÉ Ë ø úÉúµÄÒÇÐÎÊÌâÓÉÊ ÓÃÕß Ô º е µÁ æ É Ü.

1357.a.hostable.me 1357.a.hostable.me

This website is parked by Hostable.com - Hostable.com

This website is parked by Hostable.