rejsdouarnenezaruondtheworld.blogspot.com rejsdouarnenezaruondtheworld.blogspot.com

rejsdouarnenezaruondtheworld.blogspot.com

Rejs do Douarnenez

Zabawne, że jeszcze dziesięć dni temu nikt z nas nie spodziewał się, że popłyniemy na pokładzie Soterii do Francji, a już szczególnie, że stanie się to wkrótce! Ale jako że życie pełne jest niespodzianek, wszystko może się zdarzyć…. Wszystko przez Charlie’go! Photo: Courtasy of Charlie. Hmmm… Festiwal drewnianych lodzi. A Soteria jest przecież z drewna…. Jak się wkrótce okazało, nie to było najtrudniejsze zadanie…. I lakierowanie na nowo. Uszczelnianie pokładu w miejscach, gdzie przeciekał – swoją ...

TRAFFIC RANK FOR REJSDOUARNENEZARUONDTHEWORLD.BLOGSPOT.COM

September

Sunday

Hey there! Start your review of rejsdouarnenezaruondtheworld.blogspot.com

• rejsdouarnenezaruondtheworld.blogspot.com

8 video
9 jacht
10 logbook
pages,strona główna,patronaty,jachtostop,opowiadania,podkasty,galerie,video,jacht,logbook,media,o nas,linki,kontakt,rejs do douarnenez,drobne usprawnienia itp,płyniemy,duncan,dopływamy,zajadają ślimaki,czytaj dalej,starsze posty,subskrybuj posty atom
GSE

Rejs do Douarnenez | rejsdouarnenezaruondtheworld.blogspot.com Reviews

Rejs do Douarnenez: 25 lipca 2006

Dziś na lunch istne szaleństwo! Patrycja - nasz Kuk i drugi oficer w jednej osobie, zaserwował pyszne, pachnące wanilią i rodzynkami RACUCHY :) Dwa „czubate” talerze wylądowały dokładnie pomiędzy siedzącą na deku załogą,. Która od dawna zaintrygowana zapachami dochodzącymi z kambuza, wreszcie mogła posmakować polskiego smakołyku. Mmmmmm, palce lizać! Racuchy rozeszły się błyskawicznie! Wszystkie okręty podążają w tym samym kierunku. Niedługo zwodujemy ponton,. Więc będzie okazja żeby „obfotografowa...

Rejs do Douarnenez: 01/02 sierpnia 2006

Coraz mniej łodzi wokół. Widać skutki „wielkiego odpływu”. Zostali tylko najwytrwalsi. Podczas ostatniej kolacji w Douarnenez, którą postanowiliśmy zjeść w jednej ze znacznie mniej zatłoczonych już teraz restauracji, spotkaliśmy Johna Lash’a – brytyjskiego żeglarza, muzyka, szantymena i właściciela pięknego drewnianego jachtu, który jest jego domem. A dziś - zaprosiliśmy go do stolika i razem zjedliśmy posiłek, miło i wesoło gawędząc. Maksymalne wykorzystanie miejsca na jachcie! Gość w wieku pięćdziesięc...

Rejs do Douarnenez: 31 lipca 2006

W dzisiejszej gazecie lokalnej znaleźliśmy wzmiankę o koncercie i zdjęcie Soterii z MULEKETU na pokładzie! Nagrań z tego koncertu nie będziemy prezentować w podcaście :) Wieczorem jako „przyjaciele rodziny”, bawiliśmy się całą załogą na następnym koncercie, tym razem w knajpce na końcu głównej kei. Dowiedzieliśmy się że tegoroczna edycja to wielki sukces. Festiwal trwał jak zwykle 5 dni a w czasie samego tylko weekendu odwiedziło go ponad 60.000 widzów! Galerie zdjęć z festiwalu. Galerie zdjęć z festiwalu.

Rejs do Douarnenez: 27 lipca 2006

Od rana do obydwu basenów portowych zawijają coraz to nowe jednostki. Organizatorzy przygotowali na najbliższe dni wiele atrakcji. Tematem przewodnim tegorocznego festiwalu jest ratownictwo morskie i bezpieczeństwo na morzu. Zwiedzający mogli oglądać manewry służb ratowniczych z udziałem najnowocześniejszych łodzi i śmigłowców, ale także dowiedzieć się jak na przestrzeni ostatnich wieków rozwijało się ratownictwo morskie, jak w poszczególnych okresach wyglądały łodzie ratunkowe we Francji i Europ...Miejs...

Rejs do Douarnenez: Rejs do Douarnenez

LINKS TO THIS WEBSITE

etap-pierwszy.blogspot.com etap-pierwszy.blogspot.com

Rejs do Falmouth: 15 maja 2006

Coś złego stało się z kartą do aparatu i w niewytłumaczalny sposób straciliśmy zdjęcia z całego wczorajszego dnia. Dobrze, że chociaż dźwięki zostały…. O 0600 zajadamy śniadanko na pokładzie przy kei. Czekamy aż odsłoni się dno. Zanim rozpoczęliśmy prace przyjechał Norman,. Kolega Marka. Chłopaki zamieniają się miejscami, bo Mark nagle musi wracać do pracy, a Norman ma sporo wolnego czasu. Lecz to nie koniec zmian na dziś! Adam, pierwszy oficer, zwolnił się z pracy i rozstaje się z nami. 4 Santana (08&#4...

wodowanie.blogspot.com wodowanie.blogspot.com

s/v YouYou's Launching: Wodowanie YouYou / YouYou's launching

Wodowanie YouYou / YouYou's launching. Trynidad, Chaguaramas, 30 Grudnia 2008 - czekaliśmy na ten moment 19 miesięcy! 30, December 2008, Trinidad, Chaguaramas – for that day we’ve been waiting for 19 months! Tyle upłynęło od daty zakupu jachtu do jego zwodowania. W międzyczasie wracaliśmy na naszą YouYou czterokrotnie, by „pchnąć” prace remontowe :). Oto zdjęcia z tego wielkiego dla nas wydarzenia. Here you’ll see some photos of this big day for us. 2 Portslade (05-08.2006). 6 TWCC (01-12.2007).

etap-pierwszy.blogspot.com etap-pierwszy.blogspot.com

Rejs do Falmouth: 13 maja 2006

Nie można było od razu podejść jachtem do kei? Tak się składa, że znajdujemy się w strefie pływów, co oznacza, że poziom morza dwukrotnie w ciągu doby podnosi się i opada. Teraz właśnie trafiliśmy na „niską wodę” i zanurzenie jachtu nie pozwala na razie podejść bliżej do brzegu. Główna uliczka miasta jest oddzielona od wody kilkoma rzędami domków i wije się wzdłuż wybrzeża. Albo na przykład tylko szpinakiem z serem, albo na słodko z jabłkami, wiśniami lub innymi owocami. Przebieg rejsu do Falmouth. 11-12...

rejsnagrenadyny.blogspot.com rejsnagrenadyny.blogspot.com

Cruise to the Grenadines: Carriacou - Union Island

Carriacou - Union Island. Photo: Courtesy of Ola&Ziemo. Korzystajac z internetu /. Clifton Harbour, Union Island. Ruszamy na Palm Island /. Leaving for Palm Island. Urodziny Kapitana w morzu. Grenada - Sandy Island. Cariacou - Union Island. Palm Island - Tobago Cays. Mayreau - Union Island. Urodziny Kapitana w morzu. 2 Portslade (05-08.2006). 4 Santana (08.2006 - 01.2007). 6 TWCC (01-12.2007). 7 Jak kupiliśmy YouYou? Remont YouYou cz.I. 10 StBarths - Snow Goose (01-05.2008). Remont YouYou cz.II.

rejsdopanamy.blogspot.com rejsdopanamy.blogspot.com

Rejs do Panamy: Rejs do Panamy

Na początku czerwca nasi znajomi dostali zlecenie przeprowadzenia katamaranu z Trynidadu do Panamy i szukali dodatkowej załogi. Zostawiliśmy więc naszą YouYou i zniknęliśmy na miesiąc. To była świetna okazja żeby zobaczyć Wyspy ABC czyli Antyle Holenderskie. Sami nie mieliśmy tego rejonu w naszych żeglarskich planach. Dodatkowy dreszczyk emocji wywoływał fakt, że odcinek pomiędzy Wyspami ABC a wenezuelską Cartageną uważany jest za jeden z pięciu najbardziej „niespokojnych” reg...I faktycznie, mieliśmy ws...

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

rejsdlaciebie.pl rejsdlaciebie.pl

Rejs dla Ciebie. Rejsy po Morzu Śródziemnym, rejsy wycieczkowe po Morzu Śródziemnym

Royal Caribbean - Rejsy wycieczkowe po Morzu Śródziemnym. Zadzwoń już dziś i zarezerwuj swoje wakacje. Na jednym z naszych rejsów po Morzu Śródziemnym. 22 255 06 54. Jeśli trafiliście na tę stronę, to prawdopodobnie zaintrygował Was nasz spot reklamowy. Przewińcie dalej, by dowiedzieć się, jak odebrać rabat do 150 euro na swój rejs! Kna statku to nie tylko miejsce gdzie sami pojeździcie na łyżwach, ale również kolejny teatr z widownią na prawie 800 osób, gdzie wieczorami uczestnicy rejsu obejrzą wspaniał...

rejsdobequii.blogspot.com rejsdobequii.blogspot.com

Rejs do Bequii, czyli uwaga na huragany

Rejs do Bequii, czyli uwaga na huragany. Po siedmiu miesiącach intensywnej pracy, podekscytowani rozpoczęliśmy miesięczne wakacje :) Od początku zapowiadało się ciekawie ;) Zgodnie z planem na Sint Maarten przyleciał Brat Mikołaja – Kuba. Przytargał ze sobą z Polski najcenniejsze dla Polaka na obczyźnie dary,. Po kilku dniach przygotowań naszej Jacqueline,. W poniedziałek 27 sierpnia rzuciliśmy wreszcie cumy i zostawiliśmy za rufą (rufami ;) Marinę La Royale w Marigot. Następnego dnia po odprawie celnej ...

rejsdokariery.pl rejsdokariery.pl

Rejs do kariery

North Fish to sieć kilkudziesięciu restauracji specjalizujących się w rybach i owocach morza, zatrudniająca ponad 800 pracowników na terenie całej Polski. Nasza misja brzmi: Każdego dnia działając z IKRĄ tworzymy najlepszą markę szybkich restauracji specjalizujących się w rybach i owocach morza – Jak Fish, to z North Fish. Dostarczamy naszym Gościom jakość, świeżość i zdrowie w przystępnej cenie, dzięki czemu wyglądają i czują się lepiej. Jest częścią firmy NORTH FOOD POLSKA S.A. Kieruje restauracją we w...

rejsdopanamy.blogspot.com rejsdopanamy.blogspot.com

Rejs do Panamy

rejsdorio.blogspot.com rejsdorio.blogspot.com

Cruise to Rio de Janeiro

Rejs do Rio / Cruise to Rio de Janeiro. Do Rio de Janeiro płynęliśmy dwa miesiące, pokonując w sumie 4 tys. mil morskich w 74 zwrotach. To Rio de Janeiro we have been sailing for two months, covering the distance of 4 000 Nm in 74 tacks. Chaguaramas - Iles du Salut [5 - 11.08.08]. Kuk Penny, Peter i kapitan Michel. Cook Penny, Peter. Wspaniała żegluga i. /. Lovely sailing and . Owocne wedkowanie ;) /. Fruitful fishing ;). Saviche (surowa ryba marynowana w soku lemonkowym i ziołach) /. Praca na deku /.

Rejs do Douarnenez

rejsdream.org rejsdream.org

Welcome To Rej's Dream

Donate to a challenge. Donate to a challenge. Welcome To Rej's Dream. We are a small charity set up to help the working families of children with life threatening/life limiting illnesses who live in Lincolnshire. We are hoping to become bigger and to be able to help working families from all over the UK. This charity is being set up initially to help working families in Lincolnshire but the dream is to help families in other counties as we grow. You currently have no items in your basket. At home, please.

rejse-all-inclusive-til-usa.swg.dk rejse-all-inclusive-til-usa.swg.dk

Billige Afbudsrejser Til Usa | Ferie & Rejse

Billige Afbudsrejser Til Usa. Billige Afbudsrejser Til Usa. Billige afbudsrejser til Usa. En ting er sikkert, jo billigere vi for flybilletterne og hotellet, jo mere har vi at bruge på god mad og drikke og ikke mindst lommepenge. Et sted som Usa er der massere at opleve og bruge penge på. Usa - billige afbudsrejser. Der er nok at tage fat på, om end du er er til museer, friluft liv eller natte liv, så byder Usa på et hav af muligheder. Usa er et fantastisk sted hvad end du er med familie, venner, kær...

rejse-berlin.info rejse-berlin.info

Rejse Berlin • Gode råd og tips, erfaringer fra rejser til Berlin

Gode råd og tips, erfaringer fra rejser til Berlin. Museum i Berlin: kunst, natur, videnskab. Vil man som turist i Berlin en tur på museum, så er Berlin lidt særpræget; for her har de nemlig valgt at koncentrere museerne fire steder: Museumsinsel i Berlin Mitte , Kulturforum i Tiergarten, Schloss Charlottenburg og Museumscenter Dahlem. Naturhistorisk Museum – Museum für Naturkunde. Brandenburger Tor, porten mellem øst og vest. Pergamon museet – antikken, islamisk kunst. Pergamonmuseets arkæologiske samli...

rejse-blog08-09.blogspot.com rejse-blog08-09.blogspot.com

Rejse-blog

Tirsdag den 9. juni 2009. Ja ved godt det er virkelig lang tid siden jeg har været her for at opdatere. Lige nu er jeg i Canada. men det skal jeg nok skrive mere om, vil lige nu i stedet prøve på at fortælle om havd jeg har oplevet siden sidst. Slottet var godt vedligeholdt men der var dog ikke rigtig noglee møbler fra den tid, kun udstillinger af våben og tøj/soldater uniformer. På vej op i tårnet får man besked på at tage sine sko af, for at beskytte træet mod slid. en god idé. Senere om aftenen tog vi...